Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Collie Weed

www.wietzaadjes.nl

Recommended Posts

Hier zaadjes gekocht van greenhouse, the church om precies te zijn.

Goede service en wat al een paar keer gezegd is, je emails worden lekker snel beantwoord :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatst BigBang autoflowers besteld 5 stuks, netjes op tijd gekregen. Alleen geen een is boven gekomen. Dit tegenover 10 Extremas en 4 Madshacks van Sanniesshop. Die overigens in dezelfde spongepots zaten als de BigBang autoflowers. Hierop heb ik gemaild met wietzaadjes.nl en kreeg 5 minuten later een antwoord terug. Dat ik iets niet goed zou doen en dat als het bij de breeders werd voorgelegd dat ze zouden zeggen dat deze percentage zo goed als onmogelijk was. En dat ik misschien voortaan niet beter bij de concurrent zou moeten bestellen! Maar hij ziet me natuurlijk wel graag terug....

 

Snel bezorgd, Netjes snel antwoord op mail, zeer slechte zaden ontvangen, en zeer waardeloos antwoord. Dag 25EU! Als ik het niet goed zou doen dan moeten de andere zaden wel heel erg super zijn dat ze het prima doen(zijn ze ook).

 

Jammer dat het zo moet, ik zal er nooit meer bestellen.

 

(Edit)

 

Na mijn antwoord op zijn eerste mail kreeg ik dezelfde bestelling tegen 50% aangeboden. Dit vind ik zeer netjes en respect daarvoor. Dit aanbod sloeg ik wel af ivm zijn eerste mail terug op mijn klacht.

Edited by Sicx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alle 11 white widows zijn uitgekomen! B)

 

bless

Share this post


Link to post
Share on other sites

beetje laat maar toch ...

 

heb al paar keer bij wietzaadjes.nl besteld en alles is goed aangekomen.

alles wat ik tot nu toe onder de grond heb gestopt is ook uitgekomen .

geen rare planten ofzo , gewoon goed !

 

gaat dan om arjens ultra haze #1

 

ik heb inmiddels ook 5 gratis zaden ontkiemt en geplant deze waren van spliff de white widow

groeien en bloeien als een nieuwe !

 

suc6,

 

UG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bestel mijn zaadjes online bij High Quality Goods

 

Redelijk nieuwe shop en ook altijd snelle levering en goede service naar mijn zin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hmmmmz die pickandmixseeds heb ik me zaden gehaald, van de 15 zaden (regulars en 2 fem freebies) kwamen er totaal 10 uit, van die 10 kreeg ik in totaal 1 feminised die uitkwam, en twee hele vrouwelijke regulars, rest man, 1 fem is nooit opgekomen (de super silver cheese).

 

Ga morgen 3 autoflowers bij wietzaadjes.nl bestellen (big devils) hopelijk werken die iets beter.

 

Lijkt me wel, want wietzaadjes verkoopt alleen feminised zaden. :rofl

 

Ik heb ook een bestelling gedaan gisteren, maar het is helaas niet op voorraad. Kreeg wel netjes een mailtje dat het ongeveer 5-6 dagen gaat duren. Ze geven ook gratis zaden naarmate je meer besteld, zo'n actie is altijd leuk.

 

Ik vind wel dat ze een minimale voorraad moeten aanhouden, want ik heb 5 zaden besteld. Je zou toch denken dat de ijzeren voorraad meer dan 5 moet zijn, zeker bij leuke soortjes. Kijk als ze uitverkocht zijn, kun je er natuurlijk niets aan doen.

 

Site vind ik prima, net als het aanbod. Prijs, ach er zijn duurdere en goedkopere. Het gaat erom dat ze van een goede zaadbank komen. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik bestel mijn zaadjes online bij High Quality Goods

 

Redelijk nieuwe shop en ook altijd snelle levering en goede service naar mijn zin.

 

Euh bij GHQ shop is het bv voor 10 amnesia haze fem 75 euroos, bij WZ.nl is het voor diezelfde 69 euroos en krijg je er 2 fem freebies bovenop :rofl ja, keuze rap gemaakt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De zaadjes van wietzaadjes.nl zijn prima.

Wat ik wel minder vind is dat ze iets van happy green op je bankafschrift zetten.

Erg suf en onprofessioneel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lees tot nu toe enkel goede reactie's hier over Wietzaadjes.nl.

Na Jaren uit steks gekweekt te hebben besloten om toch eens het poging te wagen om met zaad het eens te proberen.

 

Hiervoor een aquarium voor aangeschaft, grondverwarming, en toch heel wat lees ervaring.

Afgelopen week dan 50X de amnesia haze (huismerk) besteld, enkel helaas nog niks ontvangen.

 

Nu vraag ik mij zelf af als bij de bestel status word vermeld als het pakketje ook verstuurd is?

Helaas ook geen reactie gehad na een mail naar wietzaadjes.nl.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Laatst BigBang autoflowers besteld 5 stuks, netjes op tijd gekregen. Alleen geen een is boven gekomen. Dit tegenover 10 Extremas en 4 Madshacks van Sanniesshop. Die overigens in dezelfde spongepots zaten als de BigBang autoflowers. Hierop heb ik gemaild met wietzaadjes.nl en kreeg 5 minuten later een antwoord terug. Dat ik iets niet goed zou doen en dat als het bij de breeders werd voorgelegd dat ze zouden zeggen dat deze percentage zo goed als onmogelijk was. En dat ik misschien voortaan niet beter bij de concurrent zou moeten bestellen! Maar hij ziet me natuurlijk wel graag terug....

 

Snel bezorgd,Netjes snel antwoord op mail, zeer slechte zaden ontvangen, en zeer waardeloos antwoord. Dag 25EU! Als ik het niet goed zou doen dan moeten de andere zaden wel heel erg super zijn dat ze het prima doen(zijn ze ook).

 

Jammer dat het zo moet, ik zal er nooit meer bestellen.

Ik had ongeveer net dezelfde ervaring!

 

3 x Haze autoflower van RQ, 1 x nog een ander soort (vergeten) en 5 x White Widow autoflower

 

Netjes, snel en discreet geleverd, enkele gratis zaadjes erbij, snel antwoord op mijn mails MAAR.... van de 5 WW kwam er slechts 1 boven en dat bleek dan ook nog eens geen autoflower te zijn.

En net dezelfde houding in hun antwoord terwijl ik zeer goede argumenten had!

En geen voorstel aan 50 % of zo hoor bij mij!

 

Nooit meer daar in ieder geval!! :D

 

Rechtsreeks bij RQ seeds, perfekte afhandeling!

 

Lees meer - hier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een tijdje terug zaadjes besteld bij ze.

 

De levering was op tijd binnen 2 werkdagen.

 

Alles was netjes verpakt maar toen, de zaadjes hadden een muffe geur. Ik heb ze alle 5 meteen ter ontkieming gelegd 3 van de 5 zijn uitgekomen de andere zijn weggerot( wat een geur). Uiteindelijk is er maar 1 plant overgebleven.

 

Ik heb ze uiteraard een mailtje gestuurd met het verhaal. Ik vond/ vind ik nog steeds geen service ze hebben me afgescheept met "je zal wel wat fout hebben gedaan".

 

Ik zal er nooit meer mijn zaadjes bestellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bestelling al inmiddels 8 dagen binnen.

Enkel van de 50 amnesia haze zijn er tot nu toe 32 van ontkiemd.

 

Tevens 10x og kush besteld en deze waren binnen 1 dag al binnen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

wietzaadjes.nl is wat mij betreft prima.. komen zowel m`n ak als m`n ww zaden vandaan.. snelle service (binnen 48 uur binnen) en 100% ontkiemd..

 

groet,

 

T-o

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook hier nooit problemen gehad.

ze laten meteen weten als er een soortje nie meer op voorraad is ze houden je goed op de hoogte.

 

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

zojuist een paar zaden besteld ...

 

4 painkillers

en 5 trainwrecks...

 

zal jullie op de hoogte houden ..

 

UrbanGrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat komt helemaal goed UrbanGrower,

 

Goed verpakt let maar op B)

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

had al mail gehad ...

 

morgen gaan ze op de bus ...

 

fijn fijn ..

 

UG

Share this post


Link to post
Share on other sites

en zoals altijd .......

 

super snel en uiteraard goed verpakt!

 

ik heb de soorten :

 

painkiller van docktor underground(speciaal voor mensen met slaapproblemen) 4 stuks

trainwreck huismerk wietzaadjes 5 stuk

en natuurlijk de freebees... 2 mooie white whidow seeds huismerk !

 

ook van deze zal ik een verslag gaan bij houden..

 

en of de painkiller goed werk horen jullie na de kweek ....voor iemand met serieuse slaapproblemen heb ik deze aangeschaft..

 

UrbanGrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal top ug.

Zei t toch komt helemaal goed.

Alleen beetje jammer dat t pas bij n bepaald bedrag n freebee bij komt.

 

 

 

Grtz

 

 

Success met de kweek ga t zkr volgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Urban,

 

Wat is de THC en CBD gehalte van painkiller....?

 

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook wel leuke prijzen bij wietzaadjes,

heb laatst 20 silverhaze bij visionseeds gehaald,betaalde er 50eu /10st,dus 100eu voor de 20.

Bij wietzaadjes voor 10st 48eu,en 'bulk' 75eu voor 25st,+ had ik nog gratis zaden erbij gehad B)

Wat een prijsverschil...

Share this post


Link to post
Share on other sites

cdb gehalte heb ik geen idee van ....

maar thc zit tegen de 20 % aan .....

 

de trainwreck tegen de 22 ..

 

de eigenaar van de painkiller zal iedereen op de hoogte stellen van de resultaten B)

 

UG

Share this post


Link to post
Share on other sites

@blowke

tim heeft bedrijf aan huis .. dit scheelt aan overhead kosten .

 

daarbij geeft hij ook nog om zn klanten . wat bij andere ver te zoeken is .

 

je kan tim ook mailen voor allerhande vragen , hij zal alles beantwoorden.

als ie je kan helpen zal ie dat ook zeker doen !

 

al met al zorgt ie er voor dat een ieder te vreden is !

 

@rnl88

 

alles heeft zn prijs .. de ene doet er niet aan .. en de ander geeft je een zeer potent zaadje als dank voor je klanditzie ..(?)

deze zaden zullen ook als een speer ontkiemen en je een aardige aanvulling op je stash geven !

 

GroeneGroet ,

 

urbangrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn ronde komt ook daar vandaan.

bij mij moest ik nog 1 soortje wachten

duurde 10 dagen tot ik de zaden binnen haden ter compensatie

1 gratis white widdow huismerk

prima service en duidelijkheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...