Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
geneve

buitenkweek bij geneve

Recommended Posts

Hier nog enkele foto's van mn plant, de haartjes beginnen goed bruin te worden en de plant ruikt heerlijk :D . Als het weer een beetje mee zit volgende week dan denk ik van ze volgend weekend neer te leggen, of zou ik nog wat wachten?

 

foto van de gehele plant

DSC00306.JPG

 

en nog twee foto's van de toppen

DSC00481.JPG

DSC00483.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou het idd nog even van het weer af laten hangen.. met goed weer zou ik nog een weekje (of anderhalf) wachten ja.... gewoon in de gaten houden,. het zou m.i. nog wel wat bruiner mogen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog zeker 1 week wachten, liever nog 4 8O

Zolang ze nog niet teveel regen krijgt op de top staan laten.

Goed kijken naar schimmel en wachten tot ze vrijwel geheel bruin zijn als het ff kan, minstens 80 %

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze is bijlange nog niet klaar, zeker nog twee weken of langer.

 

Soms heb je gewoon enkele bruine haren en dat heeft niets met rijpheid te maken. Bij slechter weer en frisser weer heb je dit sowieso

 

De haartjes moeten wel degelijk helemaal bruin zijn en niet juist het topje de bovenkant

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij moet idd nog een tijdje, maar ik vind m er mooi bijstaan lkkr wietje 8) wat voor soort is t eigenlijk?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeker nog w8ten minstens 2 of 3 weken maar als t ect pokken weer wordt en je zou hem niet af kunnen dekken kan je m tog maar beter afhalen mijn plant heeft me 4 ons (nat) opgeleverd! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
volgende week oogsten

( ik ben maar een beginner eerste oogst net achter de rug :twisted: maar ik denk het volgende : )

Dit ziet er nog ver van rijp uit :

DSC00481.JPG

misschien zit je nog zeker safe voor 2 a 3 volle weken, dan misschien nog enkele pics posten ?

Je hars is nu een fractie van wat het zou kunnen zijn( en ook een fractie van het topgewicht), zeker de moeite waard te wachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan jullie reacties te zien (bedankt daarvoor :lol: ) laat ik ze nog best een paar weken staan. Het is me eerste kweek dus ken ik nog nix van toprot enzo, maar afgaant op hetgeen ik hier al gelezen heb kan dat zeer snel gaan bij slecht weer, dit wil ik absoluut voorkomen dus wil ik toch niet te heel lang meer wachten nu, maar zolang het weer niet te slecht wordt laat ik ze toch nog eventjes staan hoor.

 

 

hij moet idd nog een tijdje, maar ik vind m er mooi bijstaan lkkr wietje 8) wat voor soort is t eigenlijk?

de soort is dus early bud, heb m nog nooit gerookt, maar als ie zo lekker is als ie ruikt, dan zit dat wel goed :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon, vanaf nu elke dag je planten nakijken. Budrot valt heel snel op, je krigt allemaal grijze plukken aan je wiet. Zodra je dit ziet moet je je plant omkappen. Tot dan gewoon ff geduld hebben. Die toppen zie je met de week verdikken op dit moment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...