Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Wietforum CANNA seminar

Recommended Posts

Canna heeft aangeboden om speciaal voor de leden van wietforum een seminar te organiseren, en niet zozeer over de Canna producten maar over de biologie achter de plant in het algemeen. Als je begrijpt hoe een plant eigenlijk "werkt" en wat optimale condities daarvoor zijn ben je tenslotte veel beter in staat om bij te sturen en beter voor je dierbare gewas te zorgen. Zoals jullie weten is Pieter van Canna een zeer deskundig persoon op dat gebied met een lange staat van dienst in de professionele tuinbouw. Hij heeft speciaal voor deze seminar zijn programma iets verkort, zodat we, als we om zaterdag 12 maart om 14.00 beginnen (met een rookpauze af en toe) om 18.00 klaar zijn. Dan is het feest echter nog niet afgelopen want als ik Pieter goed ken hebben jullie dan allemaal honger en dorst! Ook daar is in voorzien, Canna verzorgt een lekker hapje eten en wat te drinken voor de cursisten na afloop. Zo kun je nog onder het genot van een drankje en een hapje napraten met elkaar en met Pieter uiteraard. Je kunt dan ook al je vragen over Canna producten aan Pieter stellen

 

Om het geheel interactief te houden is het aantal inschrijvingen beperkt tot 20. We verzoeken je echt goed in je agenda te controleren of je 12 maart de hele middag en het begin van de avond kan, want meer dan 20 inschrijvingen doen we niet! Dit is echt een buitenkansje om met elkaar eens flink de diepte in te duiken en wat op te steken, dus ga verantwoord met je inschrijving om.

 

Als deze sessie een succes wordt (en dat hangt voor een groot gedeelte van jullie opkomst af) dan overweegt Canna om lokaal (bijvoorbeeld het hoge noorden, brabant en limburg, achterhoek, utrecht) ook sessies te organiseren. Maar dan moeten de seminars natuurlijk wél goed bezocht worden anders is het zonde van de tijd en het geld dat hieraan besteed wordt. Dus Canna komt wellicht naar je toe deze zomer!

 

Om er nu voor te zorgen dat degenen die niet kunnen komen niet met hun specifieke vragen over Canna producten blijven zitten zal iemand van Canna via het forum nog openstaande vragen beantwoorden.

 

Wanneer ben je van harte welkom?

 

1. Deze eerste seminar is voor trouwe leden van het forum, die hebben een streepje voor! Je hebt in ieder geval minimaal 200 posts en een afgerond kweekverslag (geen uitzonderingen!)

2. Je kunt er écht bijzijn zaterdag 12 maart in Zaandam (voor de tomtommers: Vredeweg 1D - 1505HH Zaandam - naast Sannies Shop!)

3. Je bent in staat om 3 uur op je krent te zitten en aandachtig te luisteren :D

 

Reageer dan in dit topic en geef gelijk aan of je specifieke vragen hebt over het kweken als zodanig of over Canna producten, dan kan Pieter daar rekening mee houden. Ga nou niet naar een kweekschema vragen wat je zelf al kunt downloaden he B). Dus stel gelijk je vragen dan weet Pieter ook meteen wat voor vlees hij in de kuip heeft ;).

 

Wel, het was weer een heel verhaal maar wel de moeite waard dacht ik zo. Met dank aan Canna! ;)

Voor degenen die van ver moeten komen zorgen we dat er een broodje klaar staat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke mannen, wie is er eerst. ik wens jullie allemaal een lekker dagje uit, veel plezier. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wanneer ben je van harte welkom?

 

1. Deze eerste seminar is voor trouwe leden van het forum, die hebben een streepje voor! Je hebt in ieder geval minimaal 200 posts en een afgerond kweekverslag (geen uitzonderingen!)

2. Je kunt er écht bijzijn zaterdag 12 maart in Zaandam (voor de tomtommers: Vredeweg 1D - 1505HH Zaandam - naast Sannies Shop!)

3. Je bent in staat om 3 uur op je krent te zitten en aandachtig te luisteren :D

 

Reageer dan in dit topic en geef gelijk aan of je specifieke vragen hebt over het kweken als zodanig of over Canna producten, dan kan Pieter daar rekening mee houden. Ga nou niet naar een kweekschema vragen wat je zelf al kunt downloaden he B) . Dus stel gelijk je vragen dan weet Pieter ook meteen wat voor vlees hij in de kuip heeft ;) .

 

Wel, het was weer een heel verhaal maar wel de moeite waard dacht ik zo. Met dank aan Canna! :tu

Voor degenen die van ver moeten komen zorgen we dat er een broodje klaar staat!

 

mooi hoor, komt er ook een video opname voor de mensen die niet kunnen ??

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben eerst ;)

 

Ik ben er ook bij uiteraard, ik bedien de zweep. Leren krengen!

 

@cb: Dat zullen de gasten ook leuk vinden :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal ik dan ook maar weer eens langskomen ?

 

Ja, oké, doen we!

 

Kees. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gezellig ;) Nog specifieke vragen aan Pieter?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een pokke eind weg weer. ik wil wel maar laat de reservering nog ff open hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij deze wil ik mij inschrijven.

 

Ik wil alles over mijn meiden weten ;)

 

specifieke vragen heb ik (nog) niet

 

Gr Rara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik Kan ook nog wel wat bijscholing gebruiken :D . Ik heb niet echt specifieke vragen.

Maar dat komt misschien nog wel. ;)

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik las pas later het bericht van Whazzup en heb deze post aangepast.

 

Nou das dan weer mooi!!

Eis voor deelname: AFGEROND KWEEKVERSLAG!!! ( geen uitzonderingen)

Geen uitzonderingen,... ;)

En bedankt he!!!!

Veel plezier voor degene die mogen!!!!!!! :D

 

greetz sijp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg intresant, doe de Pieter de groeten. (ik heb het seminar al mogen meemaken)

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mmmm, ik heb nog niet zo'n denderende interesse in de biologie van de dames gehad, wellicht is dit een schop in de goeie richting, of is dit niet voor "luie" mensen? ;)

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

en weer vallen de mensen die ook op zaterdag werken buiten de boot... ;)

Mischien een zondag meeting een keer leuk :D

 

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het ook mogelijk om na de uitleg gewoon een rokertje en een bakkie te komen doen??

 

Iig veel plezier en voor degene die buiten de boot pissen,er komen meer seminars aan ;)

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

iedereen veel plezier op de meeting.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iig veel plezier en voor degene die buiten de boot pissen,er komen meer seminars aan :D

 

Grtz twin

 

Haha weer die uberkush he.. ;)

Ik schud ze zo uit me mouw.!!

 

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pieter is een zeer vak bekwaam spreker en kan iedereen adviseren dit seminair te volgen.

Heb je vragen waar je nog niet eerder antwoord op hebt kunnen krijgen is Pieter je man ;)

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat een pokke eind weg weer. ik wil wel maar laat de reservering nog ff open hoor.

Zie de post. Als het een succes is dan komen er lokale seminars. Niet zo negatief! Wees liever blij dat er wat georganiseerd word! Kom je nu of niet?

 

 

Bij deze wil ik mij inschrijven.

 

Ik wil alles over mijn meiden weten ;)

 

specifieke vragen heb ik (nog) niet

 

Gr Rara

Inschrijving nummer 2 ;) (Kees was de eerst)

 

 

Ik Kan ook nog wel wat bijscholing gebruiken ;) . Ik heb niet echt specifieke vragen.

Maar dat komt misschien nog wel. ;)

 

Gr Kramer

Inschrijving nummer 3 ;)

 

 

Ik las pas later het bericht van Whazzup en heb deze post aangepast.

 

Nou das dan weer mooi!!

Eis voor deelname: AFGEROND KWEEKVERSLAG!!! ( geen uitzonderingen)

Geen uitzonderingen,... B)

En bedankt he!!!!

Veel plezier voor degene die mogen!!!!!!! :tu

 

greetz sijp

Je hebt prachtige afgeronde kweekverslagen dus je bent van harte welkom

 

 

Mmmm, ik heb nog niet zo'n denderende interesse in de biologie van de dames gehad, wellicht is dit een schop in de goeie richting, of is dit niet voor "luie" mensen? B)

 

green-lady

kun je 3 uur de aandacht vasthouden? Kom je of niet? Ik wil graag committent!

 

en weer vallen de mensen die ook op zaterdag werken buiten de boot... :D

Mischien een zondag meeting een keer leuk ;)

 

Mvg stikkie

Ja en op maandag vallen anderen weer uit de boot en op zondag missen we de mensen uit Staphorst. We kunnen het niet iedereen naar het zin maken, zaterdag is over het algemeen een dag dat men vrij is.

 

Is het ook mogelijk om na de uitleg gewoon een rokertje en een bakkie te komen doen??

 

Iig veel plezier en voor degene die buiten de boot pissen,er komen meer seminars aan ;)

 

Grtz twin

Jij komt alleen voor het eten he ;) Nee, dat gaan we deze keer niet doen, we houden het bij het clubje dat de seminar volgt, die krijgen alle attentie. Pieter was ook tijdens de receptie aanwezig en zal nog wel eens op komen draven hoor, een volgende keer beter?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kom voor de gezelligheid en niet voor dat beetje eten van jou hoor.

 

Maargoed,volgende keer zal ik er weer zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D

 

leuk initiatief voor de ervaren kwekers ;)

 

Naar aanleiding van een topic over irrigatiesysteem voor organisch voeding kwam naar voren dat citroenzuur naast een ontkalkend effect heeft voor de leidingen ook goed is voor de planten, maar het waarom de planten goed doet bleef in de lucht hangen B)

Als de Canna meneer een passend antwoord heeft plus een indicatie voor gebruik, graag !!

 

veel plezier op de seminar :tu

 

 

salu2

Pierre Paf

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi ik geef me op....

als er geen ruimte is kom ik wel via de achteringang ;)

 

eindelijk lullen over iets anders dan licht B)

 

 

zal vragen nog effe verzinnen, eerst even inlezen over canna ;)

 

ps neemt ie appelmoes mee :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@twin: ik plaag je alleen maar hoor, maar we willen het wel exclusief houden voor degenen die de seminar bijwonen zodat die na afloop de kans hebben om met Pieter na te praten. Ik weet wel dat je niet alleen voor het eten komt ;)

 

@pierre: goede vraag, nemen we mee

 

@polletje: je mag via de hoofdingang, je bent nummer 4 :D

 

Ouwe ketser & co: nummer 5 en 6!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik en aanhang zal er ook weer zijn als dat mogelijk is lijkt me intresante seminar.

 

Groet Bl0wer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zie de post. Als het een succes is dan komen er lokale seminars. Niet zo negatief! Wees liever blij dat er wat georganiseerd word! Kom je nu of niet?

 

;) het enige negatieve is dat ik aan de verkeerde kant van het land woon. Over de organisatie niks dan lof.

Ik schrijf me voor deze niet in en laat het kostbare plekje open voor iemand die er makkelijker kan komen.

De eerst volgende mogelijkheid dichter in de buurt woon ik zeker bij, lijkt me erg interessant.

 

Worden eventuele seminars in de rest van het land hier op het forum gemeld of elders???

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...