Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

spikey

Spike's nieuwe ronde...

Recommended Posts

dank je hehe zijn wel kleintjes ze zijn zoon 5 cm groot :rolleyes: hebben? Heb er zat :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey spikey

 

leuke ronde , je visjes vinden de oogst wel lekker zo te zien :rolleyes:

geniet ervan als het droog is

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank u dank u :)

 

Ja dat zal gerust wel ja wie houd er niet van denk ik dan maar he :rolleyes:

 

Nou plant nummer 3 heb ik voor 3/4 geknipt maar had even geen zin meer :dribble:

Nat 150gr en de rest volgt morgen weer dan maak ik er nog 1 af en misschien doe ik er dan nog wel 1 ligt een beetje aan me bui :D

Dit was overigens het mongooltje :D

 

gallery_24043_11498_78093.jpg

 

gallery_24043_11498_251908.jpg

 

gallery_24043_11498_139367.jpg

 

Morgen waarschijnlijk meer!!!

 

LAterrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

neuh op het moment ff geen malawis voor mij, toen ik de hamer door mijn twee meter bak sloeg had ik zoiets van voorlopig ff nie :D ik doe nu garnalen, lekker rustig aan me koppie :rolleyes:

 

toffe opbrengst van het mongooltje :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie opbrengst Spikey maar zoals ik al eerder zei als je ze compacter had willen houden had je even die hpi erin moeten draaien in de bloei.

Veel plezier met het roken van dit lekkere soortje straks.

 

Greetz,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal even wat dingen hieronder zetten wat allemaal mis ging deze ronde :rolleyes:

 

Ten eerste het verdampings probleem, ik gaf al meer water als normaal maar die smartpots verdampen gewoon erg veel!

Dit kwam niet echt ten goede voor de dames.

 

Ten tweede het voorgroei probleem! Ik had lemon haze staan die ineens bedacht om nog is 4 weken langer te gaan bloeien waardoor ik ondertussen op 7 weken voor groei zat.

Omdat ze te groot werden in me kleine kast heb ik ze maar in de tent gedropt met gevolg mega grote planten!

De kleintjes die wel mooi waren geworden kregen hierdoor minder licht en zijn qua opbrengst het minste opbrengers.

 

Ten derde heb ik trips en varenrauwmug gehad die behoorlijk wat aan getast hadden.....

Maar goed die heb ik uit geroeit en heb ik niet meer terug gevonden.

 

Ten vierde kwamen mijn dames iets te kort en wat het precies was wist ik niet maar buffertabs van Sannie hebben dit weer recht getrokken.

Dames werden licht groen en uiteindelijk bijna geel! Maar na 1,5 week zag je ze duidelijk opknappen en uiteindelijk waren ze weer mooi donker groen.

 

Ten vijfde 9 stuks in een DR 120 is geen probleem maar 9 struiken die door elkaar groeien enzovoorts nee geen goed idee veel fluf onderin.

Had ik beter kunnen weg halen maarja nooit meer aan gedacht.

 

 

Nou dit complete pakket zorgt dus voor een duidelijke lage opbrengst.

Ben der een beetje ziek van maarja van fouten leer je.

Heb even goed wel een leuk zakkie straks denk ik.

Er staan nog 5 Shackzilla's in de tent waarvan 3 kleine die rijp voor de oogst zijn maar ik laat ze nog heel even staan aangezien er opnieuw witte haren tevoorschijn kwamen.

En de 2 groters zijn nog lang niet klaar die zijn later in de bloei gegaan. Maar hopelijk gaan die meer opleveren omdat ze nu meer bewegings vrijheid hebben en dus meer licht kunnen pakken.

Heb bij die wel alle fluf enzo weg geknipt in de hoop dat ze hierdoor meer licht krijgen.

 

Volgende ronde doe ik het helemaal anders en maak ik zulke fouten niet meer.

Was er met me hoofd niet helemaal bij want vorige ronde met Sannie jacks die hebben me ruim 600gr opgeleverd onder 600watt.

Heb er nu 2 Amnesia haze dames bij staan en komen er nog 4 bij die ik op balkon heb staan. Die mogen de tent in zodra de rest geknipt is.

Van deze ronde verwacht ik ook niet veel maar ga uiteraard wel me best doen om er in ieder geval iets uit te trekken.

Daarna ga ik de boel even aan de kant zetten en de kamer grondig schoonmaken en al me spullen ook.

Er zal ook wat nieuwe spullen gekocht worden maar dat zien jullie tegen die tijd wel.

 

Eind resultaat horen jullie later van me :dribble:

Zal vast niet veel zijn maar goed we zien het wel!

 

LAterrrrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

he spike! jammer dat het zo gelopen heeft!

je houd er wel een lekker rokertje aan over.

bij mij zou ik ook dingen anders doen.

er mochten bij mij ook wel een 3 tal planten minder staan voor de scrog omdat ze gewoon te lang doorgroeide

de planten zijn verder wel altijd gezond gebleven en hebben trips overleeft en overleven nog steeds want die fu..... blijven maar terug komen. de planten zijn zeer sterk vind ik.

ook heb ik bij 3 phenos dat ze in week 6 al begonnen met rijpen en in week 8 zo goed als rijp waren. heb ze gewoon laten staan .

verder dikke compakte toppen , echt een topper deze shackzilla.!

ga je ze nog een x zetten de shackzill???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal mee eens het zijn sterke planten en hebben het goed vol gehouden want die van mij staan bijna 4 maanden :rolleyes:

 

Ja ik zet ze zeker nog is een keer neer heb nog 20 zaden liggen :)

Alleen dan ga ik maar 1 a 2 weken voor groeien en gewoon 5 stuks dat is meer dan genoeg in me tentje.

Minder werk ook :dribble:

 

Ik had ook pheno's die al heel snel klaar waren denk aan 8 a 9 weken bloei maar ook ik heb ze gewoon laten staan want wou ze allemaal in 1x omgooien :D

Ik ben benieuwt wat het eind resultaat word maar goed dat over een week of 2 misschien 3 want er staan nog 2 groters die nog wel wat weken mogen staan!

 

Laterrrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallowa,

 

Plant nummer 1,2,3 hebben 110gr droog opgebracht. Veelste weinig uiteraard maarja.

 

Plant nummer 4 woog 40gr nat :) mega veel fluff zooi dus allemaal maar weg geflikkerd wou er geen tijd aan besteden.

Plant nummer 5 woog 150gr nat. Die heb ik net geknipt die zag er al beter uit en was voller!

 

Plant nummer 6 en 7 en 8 en 9 laat ik nog even staan die komen van het weekend aan de beurt.

 

Ben niet echt tevreden over deze ronde maar ik kan er weer even tegen aan!

Tis wel een lekker zoet soortje ik geniet al 2 dagen ervan :)

 

Laterrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben een positievo.

Volgende ronde wordt weer een knaller.th_exploding.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon wat foutjes gehad en gemaakt waardoor het een domper is geworden maar goed Doc ik ben ook positief en we gaan gewoon weer even knallen!

 

Heb nu 2 amnesia haze dames in de tent staan moet alleen even nieuw lampie halen heb het gevoel dat deze op is :lol:

 

Maar gaat goed komen ik heb er zin in en de nieuwe dames staan al lekker in de bloei :)

 

LAterrrrrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijd voor een Philips Greenpower HPS of mischien zelfs een Gavita Internal reflector HPS.

Met de IR lamp zal je minder last hebben van hitte. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb in me andere tentje ook zoon greenpower en dat tentje is 160cm hoog en met 1000m3 afzuiger en een inblaas zuigertje hou ik het nu rond de 27/30 ik hoop dat het in de zomer ook zo is :)

 

Maar ik heb ook zoon lampie nodig voor in dit tentje dus ik kom binnenkort wel even bij je langs :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plant 1, 2 en 3 waren 110gr droog

Plant 4 en 5 waren 50gr droog

 

Plant nummer 6 woog 150gr nat dus zal ook wel 40gr van over blijven

Plant nummer 7,8 en 9 moeten nog geknipt worden. Maar die mogen nog wel heel even blijven staan

 

Totaal tot nu toe is 160gr droog :lol:

Mag in me handen klappen als ik de 300gr haal maar ben bang van niet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plant nummer 7 woog 149gr nat.

Plant nummer 8 woog 249gr nat ( die had kneiterharde buds dat heeft de rest niet gehad)

Plant nummer 9 die staat nog en heeft zelfs nog zat witte haren dus ik laat der gewoon nog staan een paar dagen.

 

Volgend weekend moet ie echt om want wil me 2 Amnees dames de ruimte geven onder een nieuwe greenpower lampie ;)

 

Nouja als ik de 300gr droog ga halen ben ik al blij want had niet verwacht boven de 250gr uit te komen B)

 

Maarja wel hoop geleerd van deze ronde.

Moet volgende keer dus helemaal goed komen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi spikey

 

Mooi verslag heb je ook erg fijn dat je al je problemen hebt opgeschreven en en daarbij hoe je het anders wil doen,

ik ook heb er wat van geleerd :book:

 

Mooie 8ste plant joh wat een gewicht :verrygood

succes met de laatste en je nieuwe ronde

 

groeten pacman :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Jep ik heb wat problemen gehad die ik in mijn volgende ronde hopelijk niet meer ga hebben :D

Dit is ook wel te zien aan me opbrengst.

 

Droog tot nu toe is 290gr en plant 9 woog nat 212gr dus ik kom net iets boven de 300gr nouja niet echt waar ik op had gehoopt.

Volgende ronde doen we beter!

 

Nieuwe Filter + nieuwe afzuiger + nieuwe bulb + 2 comp voeding ben er alleen nog niet overuit welke voeding.

 

Jammer dat het zo gelopen is maar het is een keigoed rokertje en ben tevreden.

Kneiter harde toppen zaten erin en had er maar 1 die luchtige toppen had.

 

Laterrrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer dat het zo gelopen is, kijken of je amnees beter opbrengt.

bij mij is het juist top gegaan , ook goede opbrengst

Share this post


Link to post
Share on other sites

De amnees zal ook niet gigantisch veel opleveren heb er maar 2 staan in me tentje en had ik daar wat leuks van af willen halen had ik ze langer moeten voorgroeien.

Ik heb ze gekregen van me maatje omdat zijn tent te vol werd. Hoop wel dat bij hem een leuke opbrengst komt want we gingen vanuit van niet vanwege de zomer maar de zomer is best wel ruk op moment.

 

Jammer want dan word het geen strand voor ons maar wel beter voor de dames :D

Aangezien ze in een super lage tent staan en ik evengoed met 600watt wou kweken.

Dus ben benieuwt :lol: en ben blij dat het bij jou wel goed gegaan is ;)

Wat heb je eronder vandaan gehaald? Je kweekte met 1200watt toch?

 

Laterrrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

13 stuks 993gr 1800w

had meer ingezeten maar ook te lang laten groeien en te veel op een kleine ruimte voor te scroggen

Share this post


Link to post
Share on other sites

kilotje is altijd wel fijn maar ook bij jou is er iets niet goed gegaan dan als je er 1800watt boven hebt hangen.

Maar oke beter een kilo als 300gr :D

 

Boeie we hebben genoeg te roken en daar gaat het om ;)

Gewoon weer nieuwe ronde beginnen en snel de oude vergeten :lol:

 

Mijn amneesjes zijn bijna klaar dan is me tentje weer leeg.

Dan ga ik even me setup wat bij stellen en ga op een andere manier kweken ben dat water geven op aarde een beetje zat ;)

Moet makkelijker kunnen :P maar goed dat zien jullie vanzelf wel weer als ik weer een topic open :)

 

LAterrrrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...