Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

spikey

Spike's nieuwe ronde...

Recommended Posts

Hey Don,

 

Had aan Sannie gevraagd hoelang ik moest voor groeien om me tentje vol te krijgen en hij zei 2 a 3 weken omdat er maar 9 in komen te staan.

Ik denk dat ik ook ga toppen want heb geen zin in een grote lange hoofdtop dat knipt zo rot vind ik persoonlijk.

Had dit ook bij de sannie jacks ik heb liever meerdere compacte toppen en denk dat ik dat wel bereik door te gaan toppen zo hier en daar.

Denk dat ik zo de ideale ruimte benut maar als iemand anders wat anders denkt of heeft gedaan hoor ik het graag.

Wil gewoon dat dit een prachtige ronde word omdat me vorige ronde echt R*K was ;)

 

Ik zie je berichtje wel verschijnen Don :D

Wat betreft de 2e tneon denk dat ik dat idd maar niet doe 1 is even genoeg :D

Had hem bij Doc mee genomen omdat ik een zaden kweek ga doen met een nieuw soortje die ik nog heb liggen :no (Lowrider X Amnesia haze) dus had wat extra licht nodig B)

 

Nou ik ben benieuwt Don hoe die Shackzilla smaakt :spliff: ben zelf grote fan van haze soortjes dus kom maar op zou ik zeggen ;)

Moet jij nog lang trouwens? En bevalt het je onder led kweken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey spikey,

 

Ziet er goed uit, zal je volgen en hopelijk leer ik er wat van voor mijn ronde!

 

greetz ocilic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Ocilic,

 

Welkom :lol: ik ben alleen iets verder als jij geloof ik?

Maak verder niet uit kijk gezellig mee dit word voor mij ook een test want heb een aantal nieuwe spullen.

 

Ben vooral benieuwt naar de smartpots ken niet wachten tot ik ze kan overpotten <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey Spikey,

 

Nieuwe spulen testen is altijd leuk! wanneer komen ze in de smartpots?

Klopt ik ben vandaag op dag 4 18/6 gerekend vanaf het moment dat ze allemaal boven waren.

 

Greetz ocilic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

Testen is idd leuk zeker als het goed verloopt dus daar hoop ik dan maar op <_<

 

Ik denk niet dit weekend maar volgend weekend dan verblijven ze nog wel even in de groei kast omdat ik nog super lemon haze in me tent heb staan die nog niet klaar is :lol:

Maar ik update regelmatig dus hou het in de gaten zou ik zeggen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan niet wachten totdat ze wat groter zijn.

Het begin van een topic gaat zooooooooo traag.

Huppa met die dikke buds. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja snel gaat het niet nee Doc <_< ik had ook het liefst al bomen gezien met buds maar dat duurt nog wel eventjes :lol:

 

Hier in ieder geval wat pics :)

 

Dag 14 18/6 Temp 28/30

 

gallery_24043_11498_84232.jpg

 

gallery_24043_11498_741.jpg

 

gallery_24043_11498_59073.jpg

 

gallery_24043_11498_1788.jpg

 

Heb ze wat enzyme mee gegeven en voor de rest enkel water.

 

LAterrr :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

is het geen tijd om ff 2,5 liter seramis te kopen bij de intratuin o.i.d. <_<

 

neem aan dat de worteltjes al onder uit de potjes komen.. straks beschadigen ze zichzelf.

 

Succes verder!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope komen er nog niet onderuit :lol: maar idd moet ik even halen maar komt wel goed <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan ook perlite gebruiken onder de plantjes.

Dat scheelt een heel stuk in de prijs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zal even kijken wat ze hier bij de bouw markten hebben <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Spikey je bent weer lekker bezig maat <_<

Had al eerder willen reageren maar ben net klaar met verhuizen pfffffff wat een werk weer allemaal.

Je dametjes zien er goed uit man, heerlijk soortje die shackzilla.... Heb 'm al van verschillende forumleden geproefd en was me zeer goed bevallen :lol:

Hoop op super dikke cola's voor je, veel succes!

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heya Smokey :blink:

 

Ja ik ken het verhuizen is leuk maar pas als het gedaan is <_< ik ben nu ook nog wat rondes aan het doen want wil ook gaan verhuizen :bier

 

Maare ik heb hem nog niet geproeft maar heb wel een sample gekregen altans hijs nog niet binnen maar ik denk dat hij zeer snel in huis is dus ik ben reuze benieuwt :lol:

Ik zou geen verslagen meer bij houden maar door Doc en ze grappen moest ik wel :)

Nee das nie helemaal waar maar ik ga die smartpots uitproberen en verzwaarde aarde dus vandaar toch maar een verslag van deze ronde.

Daarna zal ik een verslag gaan bij houden van de killingfields en daarna weet ik het nog niet ik heb alle soorten van Sannie in huis dus we zien het wel :lol:

Zal van al die soorten een verslag gaan bij houden hierzo in dit gedeelte van het forum.

 

Heb op moment ook Super Lemon Haze staan maar door verkeerde aarde en omstandigheden gaan die niet opleveren wat ze zouden moeten doen.

Zo heb ik ook mijne vorige ronde met White Widow verpest dat was ook geen mega succes.

 

Vandaar dat dit een test voor me word en heb van me fouten geleerd ik ga nooit meer veranderen op advies van een flut growshop.

Ik kon ook elke keer niet terrecht bij mijn vaste growshop dus rijd nu liever een stukje om naar KJ-products. Ook voor de gezelligheid ofcourse :lol:

 

Ik zou zeggen blijf me volgen dan kan je zien hoe deze test gaat verlopen B) bij jou zag ik ook dat je ronde lekker verlopen was met je Amnesia.

Vind je het wat die Amnesia? Ben zelf helemaal weg van Amnesia maar tegenwoordig weet ik niet meer waar ik de echte Amnesia kan vinden want ze lopen maar te kruizen met die soort.

In de shop verkopen ze ook Amnesia maar ook niet de echte dus dat is wel jammer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallowa,

 

Laatste update voor lopig <_< vanaf nu ga ik per weekend een update houden.

 

Hier wat foto's.

 

De opstelling zoals de bedoeling was maar het niet gaat worden omdat ik smartpots ga gebruiken :lol:

 

gallery_24043_11498_94709.jpg

 

Het wel bekende spulletje.

 

gallery_24043_11498_109048.jpg

 

Plantjes vandaag de dag.

 

Dag 16 18/6 Temp 28/30

 

gallery_24043_11498_34914.jpg

 

gallery_24043_11498_14164.jpg

 

gallery_24043_11498_37889.jpg

 

gallery_24043_11498_63582.jpg

 

Van de week hang ik er een 2e Tneon setje bij, de dames gaan lekker nu :)

 

LAterrrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo spikey die staan er puik bij ze gaan lekker!

 

Heb je vannacht lekker kunnen slapen. <_<

 

Wat betreft de LED gaat het prima en ze mogen nog 2-3 weken staan dus gaat goedkomen.

 

Gr

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Donnie man man ik was gisteren al moe en niet zo heel lekker heb een onsteking in me kies :lol: het houd maar niet op.

Maar goed maak nie uit ik had je sample ontvangen en was op weg naar me moeder en me broertje want zou daar eten en daarna lekker slap ouwehoeren onder het genot van een lekker jointje :lol:

 

Dit is ook gebeurt we waren alle 3 behoorlijk stoned ken ik je zeggen hij beviel ons prima dus van mij mag het al 10weken verder zijn <_<

Had er 3 gerookt en ging vanmorgen vroeg pas naar me nest maar moet wel zeggen heb prima geslapen ja :lol: hahahaha nog bedankt !!!

 

Ben benieuwt hoe je ronde afloopt ik volg je op de voet :blink:

Bij mij gaan ze idd ook wel lekker op moment maar ik geef ze voldoende voorgroei want me huidige ronde is nog niet helemaal klaar die duurt ook nog wel eventjes :)

Maar komt wel goed anders moeten ze maar verplaatst worden naar een andere plek :bier

 

Laterrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey Spikey,

 

Hoe is het met je kies? En is het al weer tijd voor een update? :smoke

 

greetz ocilic

Share this post


Link to post
Share on other sites

tis weer ontstoken :smoke denk dat ik maar paar dagen niet moet roken :P

 

Update komt morgen :icecool ben nu te moe om nog wat uit te voeren.....

 

LAterrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Growerss,

 

Ik heb gisteren me dames over gepot naar 6,5 liter potjes (wou groter maar past niet in me kast)

Heb ze nog wat extra wormenshit gegeven :P en wat White Widow van Humbolt. (goed voor de worteltjes)

 

Dag 23 18/6 Temp 26/28

 

Dit plantje heb ik helaas al bij de eerste internode moeten toppen deze dame is een klein ''mongooltje'' Er groeide 3 grote bladeren uit de steel maar dan zonder steel.

Ik weet het ik leg het niet geweldig uit maar kan het jammer genoeg niet meer laten zien heb het getopte gedeelte al weg gepleurt. Enigste manier om haar te redden leek mij om dat gedeelte weg te ''toppen''.

Door dit probleem had een kleine achterstand ze groeide hierdoor niet goed door. Maar ik hoop dat ze nu gewoon weer der best gaat doen want 2 nieuwe zijtakken zijn al aangemaakt :icecool

 

Het is moeilijk te zien maar misschien zie je wel iets :smoke

 

gallery_24043_11498_52071.jpg

 

Dit plantje heeft al vanaf het begin lichte nerven op het blad iemand een idee hoe dit komt?

Ze doet het verders wel goed.

 

gallery_24043_11498_20211.jpg

 

Dames links in de kast.

 

gallery_24043_11498_32150.jpg

 

Dames rechts in de kast.

 

gallery_24043_11498_77296.jpg

 

Voor aan zicht :lol:

 

gallery_24043_11498_64899.jpg

 

Van boven af.

 

gallery_24043_11498_48130.jpg

 

Nog één van boven af (met Tneon)

 

gallery_24043_11498_52628.jpg

 

 

Dat was het weer voor vandaag :o ik geef ze vandaag nog wortel stimulator mee en voor de rest krijgen ze nog steeds niks extra's ;)

Ik zal ze nog een week of 2 voor laten groeien omdat me Super Lemon Haze nog steeds niet klaar is denk ook niet dat ik die nog lang laat staan.

Omdat ze net als de White widow ronde niet echt een succes zijn geworden door de zelfde fouten omdat ze in de zelfde ronde hebben gestaan met de zelfde matrialen en voeding.

Maar goed elke gram die ik niet hoef te kopen ben ik toch blij mee.

 

Dus tot zover deze update :D

 

Laterrrrrr

 

Zit ook nog even te wachten om de connecter kabel van de Tneon zodat ik die 2e eraan kan koppelen.

Dan hangt er 2x 2x55watt tneon in. Dat zullen ze vast en zeker wel fijn gaan vinden :closed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zojuist een mailtje gehad van de WF-shop dat me spullen onderweg zijn dan kan ik morgen mooi die 2e Tneon aansluiten :shutup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die staan er erg mooi bij spikey, en ja die 2e lamp gaan ze zeker waarderen. Jammer van het vreemdgroeiende plantje maar dat kan altijd voorkomen. Dit gaan echt flinke planten worden straks, zeker met de tijd die jij voorgroeit. :shutup:

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Don,

 

Ja de er groeide 2 blaadjes door elkaar heen en recht om hoog in de stam zelf heb hem vlak daaronder getopt nu is die dame al een stuk knapper geworden :lol: op die foto ziet ze er niet uit :spliff:

Vandaag me connect kabel binnen gekregen van me tneon zodat ik er 2 kon koppelen dus er hangen nu 2x 2x55watt tneon in :no Ze groeien nu al als kool dat zullen ze vanaf vandaag zeker gaan doen hehe.

 

Moet in de grote tent nog even iets aanpassen voor mijn ventilator dan is die ook klaar dan heb ik alles wat ik wil en heb ik alles wat ik nodig heb om achter elkaar door te gaan :wOOt

Heb mijn kast nu voor het eerst echt goed gebruikt als voorgroei hok B) en het werkt prima :P

 

Zodra die lemon haasjes klaar zijn gaan de shacks de tent in en komen er in het voorgroei kastje een zooi lowriders 2 te staan want heb zaad nodig voor buiten van de zomer :)

 

Maare ik denk dat ik in totaal 5 weken voorgroei, het is niet dat ik het wil :wtf2: maar heb me verkeken op de lemon haasjes die staan langer dan ik dacht :shutup:

Ze gaan toch niet tegen het plafond aan groeien he? Want dat had ik wel met me Sannie Jacks die waren echt op een paar cm na 2m hoog en had amper voor gegroeit en had me lamp zo laag mogelijk gehouden :rofl

 

Enige wat ik wil is dat die 9 planten mijn tent goed gaan vullen :D Weet jij hoelang ze nog door groeien tijdens 12/12?

 

LAterrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallowa,

 

Heb gisteren het 2e Tneon armatuur erbij gehangen dat kunnen de dames wel waarderen :shutup:

Heb ze gekoppeld aan elkaar maar had de kabel nog niet die kwam gisteren pas binnen jammer genoeg.

 

Dag 26

18/6

Temp 22/26

LV 30/40

2x 2x55watt Tneon

 

gallery_24043_11498_41598.jpg

 

gallery_24043_11498_7829.jpg

 

gallery_24043_11498_29894.jpg

 

Dit is het ''mongooltje'' ze is nog steeds moeders mooiste niet maar ze knapt al op :spliff:

Ze ziet er zo uit omdat ik haar nood gedwongen moest kortwieken :wtf2:

 

gallery_24043_11498_140878.jpg

 

gallery_24043_11498_137458.jpg

 

Tot zover dit nieuws bericht!

 

LAterrrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naja Spikey het is afwachten hoe ze zich ontwikkelen, er zit onderling nogal wat phenoverschil met flinke uitschieters. Als je ze gaat toppen hou je ze wel onder controle kwa hoogte, maar de plant blijft ZEER lang doorgroeien, ook kwa toppen opbouw. Ik denk zeker tot week 7 bloei dat ze doorgroeien. Mocht je ze niet toppen dan heb je kans dat je moet gaan knakken. Je zou die 400 watt HPI lamp erin kunnen houden de eerste 4-5 weken 12/12 om de planten te drukken, en daarna over op de HPS 600 watter om de cola's te creeeren.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik schop ze gewoon volgende week de tent in schuif de lemon haze wel een beetje op want ze zijn nog steeds niet klaar :spliff:

 

Want wil ook weer niet dat ze straks 8 weken staan voor te groeien en dat ze me tent uitgroeien :shutup:

 

Binnenkort weer even een update

 

Laterrrrrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...