Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kushnotbush

Diesel Ryders onder 400 watt

Recommended Posts

ze zouden na 66 dagen uit zaad klaar zijn

dus ik neem aan dat dit binnen 12 dagen is , ik zal denk ik stoppen met voeding geven

en gewoon afgezuurd water geven

misschien morgen wel ook final solution of?

Gz Kush

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeps kush

kzou nog niet drekt stoppen want je planten hebben voedingstekorten of ze staan te nat (twijfel)waardoor ze geen voeding meer kunnen opnemen! kveronderstel datje ph juist zit!

met die final solution heb ik geen ervaring met geen enkel product van bac buiten die schimmels maar gebruik nu piranha inplaats daarvan!

als da minerale voeding is vind ik uit mijn ervaring datje nooit moet stoppen met voeden behalve de laatste week om te spoelen! (terra va plagron)

organishe voeding voed je aarde en geef ik 2 keer in de week ofzwo en dan afgezuurd water (biobizz)

hebj al plannen voor de volgende ronde? een pptje of ww ofzwo! niet te moeilijk maken jong!!!!

een dag of 2 voor 12/12 in verse batmix of allmix dan beginnen voeden na 4 a 5 weken

komt wel goed want al doende leert men zoals hierboven vermeld! :spliff:

grzt veel scc en een goe weekend :D

(hehe morgen naar amsterdam B) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben nu toch maar gestopt met voeden want ze mogen in theorie binnen een 10 dagen om...

Een rookverslagje zal ik zeker ook posten kan eigenlijk echt al niet meer wachten...

Volgende ronde wordt

tatatatataaaaa: NYCD(4)en El Monstre(5) beide regulier

Ik smijt ze in de tent 1 week voorgroei dan 12/12 ik denk dat ik ga proberen met lightmix te werken en zo bij te voeden

persoonlijk denk ik wanneer je iets meer moet doet je het dan ook rapper leert ...

Het volgende volgende rondje doe ik wel met zo'n pakket van sannie met z'n buffertabletten enzo

maar nu heb ik dit nog liggen en heb ik deze zaden liggen dus is het even roeien met de riemen die we hebben ...

 

Uit dit kweekje heb ik geleerd dat ook autoflowers eigenlijk wel in groter potje mogen....

Denk dat zo ook de verzilting van de grond minder rap voorkomt.. zoals te zien bij het 'gele' plantje B)

wat ik ook geleerd heb is eigenlijk dat de zaden eenmaal ontkiemt echt niet te nat moeten staan.

en al zeker zodra ze boven zijn licht mogen vangen (heel weinig maar toch genoeg)

 

Gz KushnotBush

 

ps een komt nog een foto update van voor en na de oogst natuurlijk :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man man man :P het is wakker worden met een dikke smile hier

het ruikt heerlijk in m'n kamer :P

kan echt neit wachten tot ze ommogen <_<

Gz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet zomaar omhalen omdat het theoretisch genoeg dagen zou zijn!

Zo heb je ook Top44 die theoretisch gezien (en zelfs qua naam) na 44 dagen bloei klaar zou zijn, maar daarvan kan je bij het smartpot-testtopic wel zien dat die nog zeker een week extra mogen hebben. Gewoon oogsten als je planten klaar zijn (amber trichomes), niet omdat de oogstdag bij de optimistische commerciele zaadbanken vaststaat <_<.

Het zou jammer zijn dat je nu je planten te vroeg gaat oogsten, daar loop je zo tientallen procenten gewicht mee mis!

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb een verslagje gevonden en gelezen op icmag over het zelfde soortje...

Ik kijk het zoeizo wel aan, maar ik heb een richtlijn.

Gz Kush

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey, het aantal bloeiweken die de breeders geven is altijd in "perfekte omstandigheden"

en met o.a. ne 1000 watter derboven en zo komen ze ook aan hun 800gr per m²

zoals markz zegt de trichome bekijken anders verlies je grammen!

lekker geurtje? geen filter ofzwo?! <_<

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

De filter staat snachts uit he...

en wie zegt dat ik ze al ga omhakken?

ik zei ik kan niet wachten <_< en ik kijk het even aan.

 

Gz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je je lens omdraait (ik weet dat het niet zo gezond voor je lens is) heb je een macro lens

plantje 1 en 2 de voorste omdat die de oudste zijn (1weekje ouder denk ik)

1

 

gallery_25749_11435_4385107.jpg

 

en 2

 

gallery_25749_11435_2424896.jpg

 

Het kan dat ik verkeed ben maar het ziet er milky business uit,

Ik lees dat milky trichomen , eerder highe weed betekent, nou dat vind ik best

kan iemand me zeggen of ze zo genoeg zijn of moeten ze nog langer ?

Gz Kush

Share this post


Link to post
Share on other sites

vond het zo leuk om met de camera te spelen

denk dat julie deze plaatjes wel leuk vinden <_<

 

gallery_25749_11435_120184.png

 

gallery_25749_11435_330311.png

 

gallery_25749_11435_190793.png

 

Gz

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb een verslagje gevonden en gelezen op icmag over het zelfde soortje...

Ik kijk het zoeizo wel aan, maar ik heb een richtlijn.

Gz Kush

 

Zelfs al heb je precies dezelfde set-up als die van het verslag van ICMag, wat ik betwijfel, dan nog hoeft het niet te zijn dat jij precies hetzelfde hebt qua planten!

Een temperatuurverschil van een paar graden tijdens de nacht kan het al flink veranderen, dus pas echt op.

Een richtlijn is mooi, maar ga op je plant af, niet op het feit dat je bijvoorbeeld al 5 dagen over je richtlijn zit...

Het ziet er inderdaad wel goed milky uit, ook nog wat doorzichtig, en nog niks amber, kan nog wel een tijdje staan <_<.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice pics maat! trichomen zijn inderdaad milkey, je kiest natuurlijk zelf wanneer je ze omdoet :P

 

peace

 

<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie foto's kushnotbush... <_<

ik zou ze zeker nog even laten staan ook al kan dit soortje wel wat extra high gebruiken...

 

blijf je laatste loodjes ook fanatiek volgen heb namelijk ook deze dames voor buiten dit jaar...

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

dacht ik ook ,

ik hoop op tijd nog een usb microscoop te kunnen aanschaffen <_< is leuk speelgoed :P

Pz Kush

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad, dan wordt het ook niet meer klooien met

die lens omgekeerd houden enzo... :P you know what I mean

 

leuke foto's wel voor de rest, plaats je nog even wat foto's voor de oogst? :P

 

peace

 

<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

En van dat wachten ik zou het echt rond 10-20 % afknippen denkik om toch voor de 'high' te gaan <_<

En van die camera zo klote is het niet het is gwn zeer lastig scherp te stellen je weet nooit als je de foto getrokken hebt of ie scherp is pas wnr je hem ziet op het schermpje + minste trilling kan foto fucken... maarja zoals ik al zei men moet roeien met de riemen die ze hebben :P

Gz Kush

Pz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staan allemaal ongeveer recht naar boven .... ik vrees dat de flappen aan de zijkant van de tent toe moeten

wnt de nieuwelingen aan de kant van de open flappn buigen ziche een beetje (lijkt op verdampingsprobleem wnr je een ventilator op je plantjes zou zetten)

Gz and Pz

Kush

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm zou kunnen, probeer het eens met de flappen toe en kijk of het de kleintjes beter lukt zo :)

 

peace

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

en? al ietske omgedaan?

zotte pics! we want more :)

 

peace jacki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja 2 plantjes zijn al om en de hoofdtop van het grootste plantje (die was al iets rijper dan de rest van de plukjes errond) is er ook al af die hangt nu nog in de kast te drogen

pics volgen..

Er staan nu 3 el monstres bij 2 NYCD 3 Haze x Skunk#1 x Random (samtheskunkman) en 1 Mystery seed :)

Gz KushnotBush

Share this post


Link to post
Share on other sites

tentje zal nu wel te klein zijn :D

samtheskunkman! lolz doet mij denken aan al die verhaaltjes over shantibaba en neville, dat sam informant van de dea zou zijn ofzoiets :)

kga da es checkn kwist nie dat die nog steeds zaad verkocht

iooow

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm 1 mystery seed.. I wonder... :) call it a hunch ;)

 

right, PICS!...

 

peace

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...