Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ouwe ketser

28 Top44 1200watt

Recommended Posts

Ziet er best mooi uit ouwe ketser, zowel het hok als de toppen.

Waarom ga je eigenlijks verbouwen?

Ben benieuwd wat de weegschaal gaat zeggen!

Groetjes, TedHankey

Share this post


Link to post
Share on other sites

`@ tedhanky

thnx voor de probz, ik ga het verbouwen omdat ik meer toppen wil kweken <_<

 

Volgende ronde wordt 5x casey jones onder 4x600 watt (onder voorbehoud dat de groep het houdt op locatie)

Waarschijnlijk lumateks... even kijken wat de weegschaal zegt idd :head_hurts_kr:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie draai ouwe!

 

Op naar de weegschaal :head_hurts_kr:

Share this post


Link to post
Share on other sites

die toppen met die verdorde bladeren nu alvast checken op rot :head_hurts_kr:

 

was nog effe vergeten te melden, meerdere hebben er last van op t moment <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt, ook hier is de lv erg hoog polletje.

 

Gister eerste plekje toprot ontdekt, denk dat het ook komt door de smartpots lv is net iets hoger dan normaal.

Volgende rondje zal dus op normale potten zijn. swinters komen de smartpots er dan weer bij omdat de lv dan weer veel te laag is.

 

Uitkijken geblazen dus!

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites
denk dat het ook komt door de smartpots lv is net iets hoger dan normaal.

 

Met je Amnees>?

Denk dat gewoon wat ik al dacht ,het smarter is om de smart pot s'winters in te zetten :head_hurts_kr:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@PH

Thnx mate, ook jij gaat hem zeker proeven <_<

 

@ Polleke

Ja ik hou het goed in de gaten.. voor alsnog geen rot. De luchtcirculatie zit wel goed rondom de toppen geloof ik.

 

@predator

ik blijf erop bedacht. thnx voor het meedenken zonde van die rot bij jou man!

 

Over de smartpots:

Als de lucht circulatie goed is in je ruimte ben ik ervan overtuigd dat je met een rv% van 60+ geen rot hoeft te hebben. Dus ook niet met smartpots.

Met deze potten behaal ik een betere oogst, die wil ik zowel in de winter als in de zomer draaien :head_hurts_kr:.

Dus ik zou eerder wat aan m'n airflow doen dan die potten vervangen... ze zijn duur genoeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je de top goed vanbinnen bekeken?

 

als ik zoiets zie knip ik de hele top gewoon af en knip m open voor de zekerheid.

 

ik heb nog nooi rot in casey gehad hoor, maar chrietje wel dus beter safe dan sorry op ze half english

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat ga ik zeker doen.. donderdag gaan ze om heb ik besloten.. Ik ken niet wachten :head_hurts_kr:

 

Ik dacht gister avond ook omleggen die handel, maar nu ik goed kijk zie ik nog volop witte haren en puisten welke nog een weekje nodig hebben om uit te harden.

 

Als je, zoals je zegt. Geen last hebt van rot, waarom geef je de planten dan niet nog een weekje om de toppies nog wat te laten harden?

 

Btw, hoe zou je de geuren in je hok omschrijven?

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jullie hebben me laten schrikken! ze zijn al om nu. geen rot. :head_hurts_kr:

 

@predator

ze waren op.. dat ken je ook wel aan die foto's zien toch <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had ze nog een paar daagjes laten staan, maar kweek dan ook voor eigen gebruik he...

 

Ben benieuwd naar wat je eraf zal halen, welke casey is dit nu precies en hoe ruikt het in je hokje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En nu maar afwachten wat het resultaat is. :head_hurts_kr:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@predator

Dit is the most wanted casey :verrygood

Heerlijke zoetzure loeft mmmm

@ Doc

Als ze net zo smaakt hoe ze ruikt gaat dat helemaal goedkomen!!

 

 

Nog even om terug te komen op de test:

-smartpots hebben zich weer bewezen geen fluf bijna, en ook geen rot gelukkig. Helaas moeten de 3gallon smartpots wijken voor 5x60 liter (weetffniethoeveelgallondatis) Maar voor die kleine vind ik zeker wel een plekje wabt die gaan nog jaren mee ! :whistling

-Presh filter werkt na 8 maanden non-stop draaien ook nog prima, dus na de verbouwing zal die wel weer te vinden zijn in de ruimte.

Hoe erg die caseys ook meuren de lucht komt gewoon geuloos uit de slang.

 

Al met al 2 goeie testen van 2 ZEER goeie producten waar mijn eerste keus sowieso naar uit gaat vanaf nu!

 

 

Ik zal morgen wat foto's posten van het drogen en als het klaar is het eindgewicht bekendmaken met alle formules en toebehoren :specool

Net even stiekem alvast een hele plant gewogen(een middelmatige) die nu precies 24 uur aan het drogen is dat was 170 gram..

 

grts.

OK

Share this post


Link to post
Share on other sites

de beloofde foto's:

deze zijn van vanmiddag, ze hangen hier dus al 3-3,5 dag ondersteboven.

 

gallery_28408_12283_2400372.jpg

 

gallery_28408_12283_2820765.jpg

 

eindgewicht horen jullie nog

 

grts

OK

Share this post


Link to post
Share on other sites

ketser dat ziet er lekker uit goed voor elkaar ben benieuwd naar het gewicht.

maar dat zit wel goed zie ik.

nog veel succes in de volgende ronde :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Igrade

thnx man goozert bedankt ook voor de extra tips links rechts, heeft me zeker een berg extra THC opgeleverd :verrygood

Volgende ronde worden 5 reuzen hierzo

gewicht moeten we nog ff op wachten maar ik hoop ook dat t wel goed zit!

 

Iemand die een schatting wil maken mischien???

 

grts OK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit man, erg mooie kweek!

Waarom ga je volgende ronde voor 5 grotere planten trouwens?

Sinds 1 juli zijn 5 planten binnen ook illegaal/professioneel als je aan 2 kenmerken voldoet (filter, speciale grond, stekken, schakelklok, etc), waardoor het aantal planten eigenlijk niet meer uitmaakt....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gok op 800 gram ouwe ketser.

Heb je vorige verslagjes ook even gecheckt met resultaten 0.8 gr/W en 0.73 gr/W. Deze keer lijkt het hok wat minder vol en dat zijn kostbare grammetjes. Het zal de soort wel zijn ....

Heb je al een idee wanneer je met je nieuwe hok begint, bij dat bouwverslag zit ik als een bok op de haverkist.

Veel rookplezier

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga voor 880gr.

Lets see the result. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

1023 gr droog met de kleine topjes erbij :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@markz

Eerst bedankt, ik ben zelf ook wel redelijk te spreken over deze ronde. De 2e run casey wordt sowieso een stuk beter en ik hoop dat ik ze dan wel 60 dagen 12/12 kan laten staan :whistling

5 planten omdat het idee al in m'n hoofd zat voor 1 juli en ivm watergeven en verzorgen. 5 is dan toch beter als 18 :smoke

 

@tedhankey

800 gram zou ik al tevreden mee zijn door een paar foutjes en aangezien ik ze liever nog een dag of 5 had willen laten staan

 

@doc

880 nog beter :specool

 

@polletje

Ik hoop dat je gelijk hebt dan is de target die ik vooraf voor ogen had behaald en kan ik de lat weer wat hoger leggen voor mezelf. In elk geval bedankt dat je me een K gund :verrygood dan ken het ketsertj wel weer ff vooruit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekkere Jetsers zijn dat weer Ketser ziet er goed uit ik gok op 860 gram :whistling

Greetzzzz,M :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even goed laten drogen ouwe ketser!

(Zit zelf waarschijnlijk wat aan de lage kant en kan niet goed tegen mijn verlies)

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...