Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dion

Niet kunnen draaien

Recommended Posts

Jongens meisjes,

 

Ik kan niet draaien. Ik kan ook geen shag draaien. En nu? Hoe leer ik het? Hoe kan ik toch wiet roken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel veel blijven oefenen.

 

ik draai zelf met het plakrandje naar me toe en het tipje rechts.... (idee voor een poll?hehe)

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kunt bij verschillende grow en headshops hulpmiddelen kopen, waardoor je niet hoeft te draaien.

 

de Rollmate van dutch headshop geeft je een mal om je vloei en tip te kunnen bouwen, waarna je hem achteraf kan vullen.

 

De joint-4 jointmaker kun je vullen met vier van die cones en die kun je dus weer vullen met wiet en tabak ....

 

of leer gewoon draaien ... scheelt je geld en heb je binnen een paar uur door, als je er gewoon even voor gaat zitten ...

 

je wil blowen of niet tenslotte B)

 

:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leeftijd?

 

wat heeft leeftijd daar mee te maken ik ben ook pas op mijn dertiende begonnen met jointjes draaien!

 

 

hahahaha......! (sorry ben stoned. vond ik grappig)

 

 

Je kan ook van die cones halen zijn gewoon voorgedraaide lege vloeitjes hoef je het alleen nog maar op

te vullen, anders beetje oefen en je heb het zo onder de knie.

 

Misschien een tip (hahahahah woordspelingkje) vloeitje verfrommelen dan draait het makkelijker.

 

groet rodney

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan ook die tabakvloei klikkers gebruiken B) met die lege tabakvloei met die filters :wacko:

 

gleufje vullen met spul vloeitje eraan, laad m door en je bent klaar om te knallen ;)

 

greetz ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
je kan ook die tabakvloei klikkers gebruiken B) met die lege tabakvloei met die filters :wacko:

 

gleufje vullen met spul vloeitje eraan, laad m door en je bent klaar om te knallen ;)

 

greetz ;)

 

 

Die heb je niet met rijstevloei, een joint met gewone vloei is gewoon zonde van de wiet, die branden zo snel op.

Ook heb je dan nog een filter er achter zitten die kan je wel afbreken, maar dan heb je weer shage en wiet in je mond.

 

Zo'n piratendraaier ooit eens aan een vriendin (31jaar) gegeven. Omdat ik ziek werd van het draaien voor haar.

Ze heeft het ding jaren met plezier gebruikt.

 

jointdraaiapparatje

Groetjes Kut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pijpje kopen en lekker puur roken, is ook veeeeeeel lekkerder :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey kutkwekert,

 

Das een mooi linkje, daar kan ik wat mee B) .

 

Mijn vriendin kan zelf ook geen joint draaien, begin d'r zo onderhand ook een beetje genoeg van te krijgen met m'n reumapootjes. :wacko:

 

Thanks, ;)

Gr. Frutske

Share this post


Link to post
Share on other sites

Draaien voor een ander werkt op den duur zo........irriterend weet ik uit ervaring,

draai je er zelf 1 komt die''ene''weer:''kun je nog een jointje draaien voor me?''en dat een stuk of 7 x per dag of meer.

Daar kreeg ik toen op den duur echt ruzie mee met die ene,was meteen de laatste joint die ik voor hem draaide na maanden lang te draaien.

Vreemd genoeg kon die na een week wel draaien,hij was gewoon te lui om het te leren :wacko:

 

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe eens gek, koop een verdamper :wacko:

 

Of een pijpje natuurlijk. Dan bespaar je je die vervloekte tabak ook nog een keer.

 

Groetjes, Ash

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn wel handige hulpmiddelen ... natuurlijk blijf ik zelf draaien ook oefenen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon blijven oefenen totdat je de feeling erin krijgt :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
gewoon rollen en opnieuw en opnieuw en opnieuw.... en na een tijdje... een mooie joint! :wacko:

 

 

Klopt wel,.. maar dat ding op het filmpje werkt ook goed...,

 

En inderdaad, voor anderen rollen is gewoon een kloten werk, vooral als je al stronken bent.

 

Groetjes Kut

Share this post


Link to post
Share on other sites

koop een pakje sigaretten en lange vloei + tip.

en ga oefenen de tijd zal het leren!

Share this post


Link to post
Share on other sites

man als je dat nog nie ken dan klopt er wat niet .

 

om eentje toe te rollen heb ik minstens 4 seconden nodig

chruchen en de rest klaar legge niet inbegrepen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik doe er meestal een half uur over, maarja ben ook snel afgeleid.. wat was ik ookalweer aan het doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
je kunt bij verschillende grow en headshops hulpmiddelen kopen, waardoor je niet hoeft te draaien.

 

de Rollmate van dutch headshop geeft je een mal om je vloei en tip te kunnen bouwen, waarna je hem achteraf kan vullen.

 

Hahaha, dat ding heb ik pas zelf op de zaak nagemaakt van een rvs bout met een bandschuurmachine.

snapshot20110320.jpg

Een stuk professioneler en onverwoestbaar :D

 

En het vullen doe ik met een zelf vervaardigde vul-doseerschep.

Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van een lamineermachine zodat ik toch een oerdegelijk stevig materiaal heb wat ook nog eens flexibel is en er trendy uitziet.

snapshot201103201.jpg

De oerdegelijke flexibele trendy vulschep ;)

 

Waarom extra geld uitgeven als je er eenvoudig zelf aan kunt komen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zelf erg droge handen zodat mn vingers van de vloei afglippen.

1e joint gaat nog wel maar daarna kan ik niet meer draaien, Alleen nog maar vouwen.

 

Heb daarom een futurola aangeschaft.

 

Erg strakke nette joints.

Makkelijk te rollen.

Eigenlijk ideaal!

 

2 min punten:

Het "matje" gaat snel kapot. Raakt aan de rand beschadigd en scheurt uit eindelijk.

Erg duur in vergelijking met korte levensduur (15 euro)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oefenen oefenen en nog eens oefenen.

 

ik heb geluk dat ik shag rook dus dat gaat ook makkelijker.

( Als ik sigaretten rook voel ik helemaal niet dat ik iets heb gerookt ) dus vandaar lekkere zware shag !

 

En joints draaien is gewoon een kwestie van oefenen of een leuke vriendin zoeken die het wel kan en die laten draaien :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...