Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
rbrttt

Outdoor '11

Recommended Posts

Met een aantal succesvolle buiten kweekjes ben ik dit jaar wel toe aan iets lastigers.

 

Vorig jaar heb ik mijn (3) RQS quick ones en (5) Santa Maria stekken tot een succesvol eindresultaat weten te brengen.

Met als resultaat een opbrengst van respectievelijk 80 en 1200 gram.

 

Dit jaar wil ik het gedeeltelijk anders aan gaan pakken door te experimenteren met verduisteren.

 

Mijn plan:

10 (binnen) Haze planten uit zaad (waarschijnlijk van Greenhouse)

10 liter potten met grond uit de growshop

Bijvoeden door middel van de voedinglijn van HESI

Ontkiemen begin/ half april

Verduisteren na zes of zeven weken

 

Ik zit echter nog met een aantal onzekerheden:

Welke Haze soort ik zal gaan nemen?

Is 10 liter aarde genoeg voor mijn plan?

Bijvoeden met de voedinglijn van HESI of toch biologisch.

 

Suggesties zijn altijd welkom :wacko:.

 

Gr,

 

Robert

Share this post


Link to post
Share on other sites

met verduisteren kan je elk binnen soortje nemen wat je wil...

en je kan gaan verduisteren wanneer je wil....ze groeien nog wel even door nadat je ze op 12/12 zet...

met 10 liters wordt ook binnen gekweekt...maar met water geven kan je beter 18 nemen denk ik....komen ze niet gauw te droog te staan...

gebruik wel een potparka en jij bepaald de water gift...en voeding welke lijn je gebruikt maakt niet veel uit denk ik...

succes :wacko:

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

High...

 

ben ik er mee eens, gewoon de grootste pot pakken die je kwijt kan, kijk wel ff naar de weersvooruitzichten als je ze toch vrij vroeg wilt zetten. Ik had vorig jaar last van het koude voorjaar, was wel gewoon in mei begonnen maar de koude 2 weken die erover kwamen hebben mn dames geen plezier gedaan, merkte gewoon dat dat ze langer de tijd nodig hadden om te groeien en bloeien!!!! Buiten dat die hazejes groeien toch nog vrij lang door dus iets later beginnen kan geen kwaad!

 

Laterrrssss.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die 10 liter potten zou ik afraden. Heb dat ooit eens gedaan met 15 liter en die waaiden bij het minste of geringste om buiten. Kunt beter specie kuipen pakken (65L), houden langer vocht vast, minder snel last van overvoeding vanwegen het volume (als je gaat bijvoeden wat nodig zal zijn). Zijn nog steeds goed handelbaar, niet al te lomp als ze wat droger staan. Je kan ook eens een weekendje weg zonder dat je planten om komen van de dorst hoogzomer.

 

Slappy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...