Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Wubbo Ockels

Wie o wie...Wubbo Ockels

Recommended Posts

Morgen,

 

Hierbij wil ik mezelf even voorstellen. Het afgelopen jaar heb ik al volop meegelezen op dit forum.

Zeer leerzaam allemaal! Waarvoor dank.

 

Na enkele binnen/buitenkweekjes, met redelijke tot ZEER mooie resultaten (de lekkerste amnesia ooit). Heb ik besloten me hier toch maar eens aan te melden. Dit om mijn know how te delen en om beter uit die van jullie te kunnen putten. Als het over dit onderwerp gaat ben ik net een spons. Ik zuig de info op!! haaha.

 

Momenteel staat er helemaal niks. Maar daar gaat snel verandering in komen.

Binnenkort ga ik mijn tentje weer opzetten. Deze zal gevuld gaan worden met Lavendel Haze uit regulier zaad.

 

Deze zaden heb ik al tijdje in mijn bezit. Binnen is er nog niets mee gedaan. Wel heb ik afgelopen zomer een mooie LH dame afgebloeid in een kas buiten. Laatste week nov. geoogst, net voor de vorst periode. Het resultaat was een mooie kwaliteit haze die diep paars was. Alleen de hoeveelheid viel wat tegen. Maarja, het was ook een beroerde zomer.

 

Omdat het resultaat nu al mooi was en de plant prachtig (olie paarsige kleur) wil ik dit wel eens in een gecontroleerde binnen situatie zien. Hier zal ik een verslag tzt van bijhouden.

 

Tevens dwaalt er in mijn hoofd het plan om een micro kast te gaan bouwen. Deze wil ik laten draaien op Tneon en medium mapito. Vooral dat laatste wil ik gaan proberen. Zie de laatste tijd de mooiste resultaten d'r vanaf komen.

Maar eerst maar weer eens de tent (120x120) laten draaien.

 

Beste kweek wensen voor 2011,

 

Wubbo Ockels

Edited by Wubbo Ockels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom Wubbo.

 

Een goede stap om de ruimtevaart uit te gaan en de natuur in met onze groene dames B) . Daarboven is het zo'n dooie boel, en nu sta je lekker met beide benen op de grond en midden in de natuur. Geen zuurstoffles op je rug, maar nu eentje met CO2 :wacko: .

 

Laterzzz,

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja helaas is hij van ons heen gegaan... RIP Wubbo.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...