Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

theosophia

puurste vorm van gebruiken, hoe en waarom?

Recommended Posts

Ik ben dus opnieuw gestopt met roken :D reeds 6 weken. Ik was een verstokte zeer verslaafde roker. Na 6 weken komt er nog altijd een ongekende grote hoeveelheid troep uit mijn luchtwegen die ik hier niet nader zal omschrijven.

 

In die 6 weken heb ik ook niet geblowd... Nu heb ik eienlijk een afkeer van rook in de longen gekregen... ook puur is niet gezond.

Zijn hier mensen die bv. het roken afgezworen hebben en nu overgeschakeld zijn op wiet thee? Hoe voel je je nu? en eh ...ja... vertel er iets over.

 

groet

theosofica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook naar een manier aan t zoeken om gezonder wiet te kunnen roken, ben ook van plan om ergens volgend jaar te stoppen met roken (tabak hé), ik was zo aan t denken richting verdamper of zo, maar moet dan wel degelijk product zijn. Weet er iemand nog interessante links over verdampers?

 

8) :twisted: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

VAPORIZE IT

is gezonder dan het te roken

of waterpijp scheelt ook al een berg maar vapo is dan het verstandigst

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waterpijp is even ongezond, het blijft verbranden, met een verdamper heb je dat niet, de naam zegt het zelf. K heb eens ooit verdampt maar was in zo een smoke bubble, heb nog nooit zo gehoest als toen :D

 

8) :twisted: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

die willen rap rijk zijn zeker met zo'n prijzen? 238 eurokes voor ne verdamper, en dan nog geen schoon model. en daarbij, wa heb je aan die autoaansluiting? ik zie mezelf al in de file rustig da groot ding uitpakken, ineensteken, inpluggen en wat wiet verdampen, denk dat ze het leger bellen da iedereen denkt da je een bom aan t maken bent of zo :twisted:

 

8) :twisted: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat je je wiet hebt laten verbranden in de bubble je moet niet te lang je vlam eronder houden hoor :twisted:

anders heb het geen nut

en waterpijp is iets gezonder dan joint meeste tering zooi word gefilterd

beste is niet roken maarja dat is ook weer zoiets he

Share this post


Link to post
Share on other sites

In dit topic staat iets over hoe je eigen vaporizer moet maken, voor het geval je zo'n professionele té duur vind..Natuurlijk moet je wel rekening meehouden dat een eigengemaakt zeer simpel is en niet zo professioneel als die andere...

 

Wat ik zelf doe is gewoon jointjes smoken maar met minder dan halve peuk (marlboro medium of light)..Daarnaast rook ik niet gewoon sigaretten, terwijl ik deze dus wel altijd thuis heb liggen. Het is gewoon jezelf in de hand houden..

 

Ik heb wel periodes gehad dat ik elke dag rookte en ook periodes dat ik alleen weekenden rookte, maar ik vind het gewoon zuigen. Je moet maar zo denken, roken is bah, want er zijn meer nadelen dan voordelen (vind ik, maar ik wil geen discussies uitlokken en heb respect voor andere meningen die het niet zo vinden:D)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die zelf gemaakte vaporiser heb ik gemaakt en 1 keer gebruikt .

 

De stank die uit een lamp komt is niet te doen .

en wie weet zitten hier geen giftige stoffen in ?

 

je moet echt een die kop van die lamp zagen en ruiken ,een paar dagen laten liggen en weer ruiken .

 

het is gewoon voor mij een onverbiddelijke giftige stank die ik nooit meer ga uitproberen .

 

IK zou zeggen kick af van de nicotine .

 

steek het geld die je verspilt aan tabak dagelijks in een potje om met dat geld een prachtige qualitatieve vaporiser te kopen .

 

ik ben aan het afbouwen met tabak en rook nu puur momenteel .

 

ja Nicotine is een hell en een nutteloze harddrug :D

 

Mvg

palmleaf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waterpijp is even ongezond, het blijft verbranden

Nee.. want door het water wordt de rook gezuiverd en krijg je maar 0.18% teer binnen, dit kan je ook zien als je een waterpijp hebt en een paar keer gebruikt zie je in het buisje veeeeel teer zitten en op het glas (of acril of plastic) zie je teer aanslag..(en dit is zeker waar want dat heb ik nu ook) dat krijg je dus allemaal niet binnen.. Maar idd.. een Vaporizer is gezonder ja..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...