Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

jony-weed

Vriendin word telkens ziek door roken van wiet.

Recommended Posts

Ben een dagelijkse gebruiker.

En mijn vriendin heeft het vroeger vele malen met mij geprobeerd maar werd er de laatste tijd ziek van.

Na een paar keer na elkaar ziek te worden ( ze zag bleek , voelde zich niet goe ,... ) is ze ermee gestopt.

 

Dat is nu zoal een 3tal maand dat ze is gestopt daardoor.

 

Weet iemand aan wat het zou kunnen hebben gelegen?

Ik vind het toch wel raar :s.

 

Ze wou het onlangs nog proberen maar had niks bij en wil dat volgende keer dat ze het probeert nimeer ziek word of dergelijke...

 

Ik heb het nog van niemand anders gehoord ofzo .

 

Ben dus benieuwd naar jullie mening :)

 

(Pfoe ben niet meer gewoon zoveel te typen )

 

Grtzzz smoke it :D :verrygood :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ze een longaandoening? bronchitus of astma of iets in die trend?

 

als beginner moet je ook goed eten anders ga je over je nek :verrygood

 

of rook je veel takken erdoor ofzo of heb je rotte wiet?

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rook geen takken of rook geen rotte wiet hoor ...

 

Ze heeft volgens mij niks aan haar longen.

Ga het van de week haar nog is laten proberen om te zien.

 

Ondertussen hoop ik nog op enkele antwoorden :verrygood

 

Jony-Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan gebeuren hoor tis blijkbaar niet goed met haar in combinatie

mijn vrouw is hetzelfde die is na de laatste keer ongeveer een jaar geleden nu

een hele nacht ziek geweest en nu voorgoed gestopt (jammer voor haar meer voor mij lol)

in het begin was er nooit een probleem ging altijd goed

tot er 1 keer iets gebeurde waardoor ze negatief reageerde op het wietje halve bad trip gehad

sindsdien is haar gedachte niet clean meer zeg maar dus vervalt ze telkens weer terug naar die 1ne foute keer

is een nare ervaring geweest en die komen dus weer naar boven telkens bij gebruik

 

vraag eens aan je vrouwtje of ze wel eens vervelende dingen heeft meegemaakt tijdens een trip

mocht dit zo zijn dan zal ze gewoon vertrouwen moeten terugwinnen denk ik

bij die van mij lukt dat niet in iedergeval

sucses

Share this post


Link to post
Share on other sites

trippen van wiet?

Shit kan nog veel leren hier..hahahahah, wat voor wietje is dat geweest?

 

Als je vriendin ziek word van een jointje, kan je een paar dingen bedenken.

A. heeft die meid wel goed geeten?

B. voelt ze zich wel lekker in haar vel?

C. is de wiet die je rookt misschien te sterk? of juist slechte kwaliteit?

 

Ik heb wel eens gelezen dat er mensen zijn die niet zo goed over wiet kunnen, maar wel weer hasj roken..

 

 

Groetjes KUT

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik durf het ondertussen een bekend fenomeen te noemen,

in de ruime zin des woords.

 

We zijn een beetje vergeten dat we te maken hebben met stoffen die vaak de neuro transmittors en receptors beinvloed.

Elke interne en externe impuls kan dus anders opgevat worden door degene die het beleeft.

Er zijn stoffen die je ether geven- high

en stoffen die je laten aarden-stoned

 

Als je een gevoelig mens bent of beterz gezegd, niet altijd de capaciteit hebt om je wat af te sluiten van signalen van buiten af,

en je bent je niet bewust wat je consumeert,

dan kun je dus onbewust je ontvankelijkheid enorm vergroten voor alle input,

terwijl je dit eigenlijk helemaal niet zoekt!!!

 

Op het mentale vlak zijn dames vaak niet zo gediend bij cryptics,thcv,thc en andere highmakers,

dit kan de psyche te vluchtig maken, of de impact van input te intens.

Ik vraag vaak aan dames wat zij roken, en dit is vaak hasjies.

De aanwezigheid van de fermentatie van het product, een verzekerd zonneproduct, zijn factoren die ik hier aan verbind.

Door de veranderde kristalstructuur zijn er essentiele stoffen omgezet die anders mogelijk als negatief ervaren zouden worden.

 

Ik zou heel erg graag willen weten waarom zij cannabis wil roken, na deze ervaringen.

Ofwel wat zoekt zij ?

Welk effect wil zij ervaren?

 

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Jony,

 

Misschien een lage bloeddruk? zeker icm te weinig eten kan het zijn dat je bleek gaat zien en je niet goed voelt.

 

"Te sterke wiet" of teveel roken kan dit zeker ook veroorzaken.

Misschien een idee om je vriendin een heel klein beetje puur te laten roken uit een pijpje?

Op die manier kan je beter doseren dan met een joint.

 

Groetjes, Ash

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mijn vriendin heb ik wel eens hetzelfde gehad. Ze doet sowieso zelden mee, maar als ze dan meerookt, dan neemt zij 3 hijsjes en ik de rest van de toeter.

 

Wat mijn vriendin ook deed is te grote hijsen nemen. Echt de longen vol. Ik neem altijd een trekje en adem voor de rest lucht in. Sinds ze dat doet valt het ook al beter. Maar dan alsnog maar een hijsje of 3.

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het zelf ook heel af en toe dat ik echt bleek, klam en een beetje misselijk word,

maar als ik even rustig ga zitten en wat drink (liefst iets met veel suiker zoals AA ofzo) gaat het na 5 min weer weg

ik weet niet helemaal zeker waardoor dit komt maar ik heb een ietwat lage bloeddruk (word ook af en toe duizelig als ik te snel opsta bv)

het helpt als je eerst goed hebt gegeten en als het kan ook iets met zout erin, dit helpt tegen een lage bloeddruk

als je dit doet gaat het eigenlijk bijna nooit fout

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgende keer veel suiker eten van te voren. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Jony,

 

Ik heb zelf toevallig ook een lage bloeddruk,en het zou kunnen dat dit wel een oorzaak is.Daar tegen helpt zout,maar dat staat hierboven al :verrygood

Ik heb er zelf gelukkig geen last van(ziek worden),en rook dagelijks.Wel zou het denk ik kunnen uitmaken of het een dikke indica soort is,of een sativa achtig soortje wat je rookt.

 

Want als ik een dikke indica hebt gerookt,en mijn werk belt bijvoorbeeld dat ze met 10 minuten voor de deur staan,dan flip ik ook wel.

Terwijl als ik een lekker sativa soortje had gerookt,ik daar geen last van heb.

Maar het kan natuurlijk ook zo wezen,dat je vriendin er gewoon niet tegen kan.Je hebt ook mensen die kunnen niet tegen drank.

 

Hoop dat je er wat aan hebt,

 

Groetjes Melissa,

Edited by Melissa

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb het zelf ook heel af en toe dat ik echt bleek, klam en een beetje misselijk word,

maar als ik even rustig ga zitten en wat drink (liefst iets met veel suiker zoals AA ofzo) gaat het na 5 min weer weg

ik weet niet helemaal zeker waardoor dit komt maar ik heb een ietwat lage bloeddruk (word ook af en toe duizelig als ik te snel opsta bv)

het helpt als je eerst goed hebt gegeten en als het kan ook iets met zout erin, dit helpt tegen een lage bloeddruk

als je dit doet gaat het eigenlijk bijna nooit fout

 

dat klinkt verdacht veel als het effect dat ik krijg van een joint met tabak erbij... ik krijg dat ongemakkelijke gevoel dus van de tabak, puur of vaporizer geeft me dit effect niet

 

welke vorm(en) van consumeren heeft je vriendin geprobeerd?

want ook in het effect van de verschillende manieren van consumeren zit veel verscheidenheid, het verschil in effect zit niet alleen in de soort

dus ik zou gewoon wat verschillende dingen uitproberen, zowel kwa manier van inname, soort en setting

 

 

@kutkweker: ik geloofde eerst ook nooit in trippen van wiet tot ik 1 van m'n vrienden leerde kennen, die gast is echt overgevoelig voor wiet(nu hij eenmaal wat een tolerantie heeft valt het nog wel mee, maar hij word nog steeds flink vaag van wiet af en toe, en hij heeft verteld dat hij toen hij er net mee begon zelfs lichte hallucnaties heeft gehad van wiet, hij is ook extra gevoelig voor alcohol en truffels, van een restj truffels die een andere vriend nog over had van een trip, 2-3 gram ofzo, heeft hij nog een goeie trip van gehad)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de commentaren mannen :wOOt

 

Ik zou heel erg graag willen weten waarom zij cannabis wil roken, na deze ervaringen.

Ofwel wat zoekt zij ?

Welk effect wil zij ervaren?

 

Ze heeft gewoon soms weer zin in een jointje .

 

 

 

Laatste soortje dat ze had gerookt was een amnesia die van een kennis kwam.

 

Denk je dat het dan beter is als ze het terug probeert met hasj doet ?

 

 

 

 

Misschien een lage bloeddruk? zeker icm te weinig eten kan het zijn dat je bleek gaat zien en je niet goed voelt.

 

"Te sterke wiet" of teveel roken kan dit zeker ook veroorzaken.

 

Weet niet of ze te lage bloeddruk heeft , te weinig eten , kdenk van niet want dit is meerdere keren gebeurd en in dezelfde periode tot ze gestopt is.

 

 

 

Wat mijn vriendin ook deed is te grote hijsen nemen. Echt de longen vol. Ik neem altijd een trekje en adem voor de rest lucht in. Sinds ze dat doet valt het ook al beter. Maar dan alsnog maar een hijsje of 3.

 

Gaan we is proberen als ze weer eens zin krijgt :D . nu ik eraan denk neemt ze altijd grote hijsen op een joint .

 

 

Volgende keer veel suiker eten van te voren. :)

 

Je bedoelt zeker suikerhoudende eetwaren eh :) zullen we ook proberen .

 

Maar het kan natuurlijk ook zo wezen,dat je vriendin er gewoon niet tegen kan.Je hebt ook mensen die kunnen niet tegen drank.

 

Denk dat ze er wel tegen kan want was gewoon de laatste weken dat het zo was , vroeger kon ze gewoon meeroken :)

 

 

welke vorm(en) van consumeren heeft je vriendin geprobeerd?

 

Enkel roken en in bong .

 

Maar ze rookt ook gewoon sigaretten dus door de tabak zal het niet zijn hoor :P

 

 

 

 

Nog allemaal bedankt voor de reacties :D

Zal jullie iets laten weten als ze het terug heeft geprobeerd :D

 

Jony-Weed :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat ze met amnesia ongeveer de slechtste keuze gemaakt heeft,

zet daar tegenover de hasj

en het effect zal evident zijn.

geen ice,dure maroc of nepal.

of gewoon een indica dominant wietje.

 

Jammer genoeg kan het voor man of vrouw

in 1 klap afgelopen zijn met roken van cannabis

of het roken van bepaalde soortjes.

 

Mijn Watje rookt nu helemaal niet meer

Buitenwiet was the best, enigzins veroudert.

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik echt voor je hoop is dat het goed gaat vallen bij je meisje, ik vind het wel lekker als ik met die van mij lekker stoned tussen de lakens duik ;) klein glaasje wijn erbij helemaal top :wave:

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien kan ze er gewoon niet tegen en moet ze gewoon niet blowen :wave:

Je kan allemaal mogelijke oorzaken gaan zoeken maar sommige mensen kunnen er gewoon niet tegen net als bv. met drank, sommige mensen zijn ook al dronken na twee wijntjes....

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat ik echt voor je hoop is dat het goed gaat vallen bij je meisje, ik vind het wel lekker als ik met die van mij lekker stoned tussen de lakens duik :P klein glaasje wijn erbij helemaal top :wave:

 

Greetz.

 

Haha VOND ik ook altyd leuk hoor :icecool

 

 

Misschien kan ze er gewoon niet tegen en moet ze gewoon niet blowen ;)

Je kan allemaal mogelijke oorzaken gaan zoeken maar sommige mensen kunnen er gewoon niet tegen net als bv. met drank, sommige mensen zijn ook al dronken na twee wijntjes....

Groetjes SmokeyB

 

Zou ik raar vinden want vroeger blowde ze gewoon normaal zonder die negatieve effecten ...

Ze gaat het is na nieuwjaar proberen zeg ze ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou ik raar vinden want vroeger blowde ze gewoon normaal zonder die negatieve effecten ...

 

Tja, maar er kan zo'n dag komen

dat dit plotsklaps anders ligt.

En dit ken ik ook van hard core rokers,

die op een ochtend waker werden,

en opeens nog maar 10 % konden van wat zij gewend waren.

en van 1 sticky, al helemaal skyhigh zijn....

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan de andere kant is het alleen maar beter. Is ze van het blowen af.

Share this post


Link to post
Share on other sites
beter krijg ik dat, weetje hoeveel ik dan bespaar :P

 

je zou voor de lol eens pure joints moeten gaan roken,

ben je al halverwege, <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha deze hele thread ff doorgelezen, ja er zouden veel redenen voor kunnen zijn maar zoals smokeyB zei, het kan, maar we wachten eerst af tot ze het weer heeft geprobeerd de tips :) en ik ben nog nooit slecht geweest van wiet... ja beetje hoofdpijn maar volgens mij is dat bij sommige wiet de insecticides enzo dat ze niet consumeerbare giffen gebruiken... kijk daar ook mee uit want uit een test bleek coffeeshop wiet/hasj ook slechte stoffen te bevatten...

 

Daarom is eigenteelt ook veel beter, puur natuur en doe het biologisch of consumeerbaar kan chemisch zijn maar biologisch ook xD

 

Succes met je vriendin en hopen dat ze toch wat beter er bestand tegen wordt en zoniet, nouja het zij zo... (of was het het zei zo? weet niet zeker meer :lol: ja lekker jointje gerookt dusja :))

 

Greetz Skillz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...