Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Forambik

hoe zit het met jullie purple power ?

Recommended Posts

jaarlijkse wietruilbeurs

nee nog niet van gehoord, maar is dit geen risico ik kan me voorstellen dat er daar niet veel mensen met 5 gram rondlopen :D .

Klinkt anders wel interessant zeker als het enkel gaat om hobbykwekers die hun kweekje hebben met oogpunt hun rookwaar zelf te nuttigen.

Kreeg daar ook wat eerste schudsel-hasj te roken! Ongelofelijk!!!

ik heb al sterk zitten overwegen m'n knipafval als het dan gedroogd is met zo'n machinale zeef ( pollinator :? ) onder handen te laten nemen.

Nu nog iemand vinden in Zeeland waar ik ermee terechtkan ( heb eens iets opgevangen van een gast die bereid is, maar ie vroeg meteen 50% voor het risico. Dan zeef ik ze wel met de hand :wink: beetje afval van 3 planten )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat in dit klimaat met deze regering, wietruilbeurzen zeer moeilijk te organiseren zijn.

 

Highlife heeft het zelf al niet zo makkelijk als je denkt om elke jaar de highlifecup te houden

 

 

 

 

In ijzendijke zeeland kun je gratis je blad laten zeven en persen in de Alien

 

Gaan dus

 

de leute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook een PP staan. Zitten inmiddels mooie paarse toppen aan (zie voor foto's de link in m'n onderschrift) maar er zitten nog niet echt veel kristallen op :?

 

verder beginnen veel bladeren al redelijk geel te worden, maar goed, we zien wel wat het wordt... 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

merci voor de tip turtle power , gratis dan nog ?

tja greengrower m'n purplepower is inmiddels geoogst en er zat erg veel hars op(valt ook te zien in m'n topic "Oogstrijp of niet" en dat was 1 week voor de oogst).

 

En die link van je calexico staat er nog wat interessante info te lezen ivm met die pollinator,

recentste ruilbeurs die op site staat 11 November 2001, misschien kunnen ze al op een vast publiek rekenen en willen ze het een beetje "underground" houden :?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...