Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
phatpete

Tilburg Prijs/Kwaliteit

Recommended Posts

Hallo leden van het WF-forum,

 

Ik ben van plan om volgende week (na 40 dagen zonder wiet te roken), nog eens een bezoekje te brengen aan Tilburg.

 

Ik vroeg me eigenlijk af welke shop het beste is qua kwaliteit/prijs-verhouden. Ik heb reeds ontdekt dat de wietjes van de Toermalijn echt episch zijn, maar nogal duur naar mijn mening. Ik zocht eigenlijk een shop met kwalitatieve wietjes tussen 6-8 euro (of goedkoper maar dat zal wel niet meer bestaan veronderstel ik). Ik ben reeds binnengeweest in de Muze en de Grasscompany en moet zeggen dat hun wiet en hun prijzen dik in orde zijn, maar voor deze trip naar Tilburg ben ik van plan wat andere shops te bezoeken.

 

Iemand suggesties ?

 

BTW: Ik ben ook nog op zoek naar de beste Space-cake van Tilburg, wil er een leuke eindejaarsperiode van maken! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

de muze is goed normaal de super silver haze

is daar een aanrader .

enkel nog in verbouwing gesloten om 8 a 9 uur

 

crackers valt al bij al mee

pasja daar hebben ze lekkere white widow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb vorige week de Crackers bezocht en er hun "superwiet" gekocht (€9/gram), die in promotie stond voor Kerstmis (je kreeg er een gratis joint bij als je 3 gram kocht). Wat ik wel vreemd vond aan coffeeshop crackers is hun deur, ik kon ze niet vinden.

 

En ik moet zeggen dat het een heerlijk wietje was, erg leuk en lekker om te roken met erg intense aroma's. Het geurtje was erg intens en de mooie topjes waren perfect droog en gewoon met de vingers te verkruimelen. Dit soortje wiet mag ik zeker niet vergeten als ik nog eens ga winkelen in Tilburg.

 

Voorts kocht ik ook nog "Shiva" gekocht in de Pasja als ik mijn niet vergis tegen €7/gram. Maar dit vond ik maar teleurstellend. Niet alleen was het wietje naar mijn mening niet zo lekker. Mijn zakje met groen goud zag er ook gewoon helemaal niet uit, geen één mooi topje... Spijtig maar desondanks ben ik van dit soortje ook wel goed stoned geworden hoor : )

 

Ook ben ik nog eens in The Grass Company "Hindu kush" gaan halen voor €7/gram. Geen absoluut topwietje, maar wel erg lekker en de kwaliteit die ze er geven is ook constant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

the grass comp beter gaan eten niets kopen domme potjes

 

 

in de pasja raad ik je enkel de amnesia aan of de white widow maat .

best vraag je of je eens mag kijken naar de wietjes bij mij doen ze het altijd

ik neem daar meestal hun white widow

 

the crackers heeft een rode deur kleine shop maar wel vriendelijke mensen

heb daar ooit 5 gram hasj gewonnen met die kaartjes krassen :verrygood

die shop valt aardig mee alhoewel hun prijzen toch zwaar gestegen zijn tegen over 2009 :wOOt :)

maar goed dat gebeurt wel vaker zekers

 

verder heb je daar in de buurt nog de level en maxmillian

redelijk dure shops btw .

 

voor de rest vind ik de muze wel een aangename shop t'chille kerels

daar ook een uitgebreide kaart

enkel de killer Queen is daar niet zo killer :D

voor de rest super shop krijg je bij 5gram vloetjes

en filters.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, had ook zo'n kraslotje gekregen. Zelden zohard gehoopt dat ik iets ging winnen maarja, dat gebeurde dan niet. Maar geen paniek kwas nog altijd vrolijk hoor :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

geloof me ik kreeg dat kaartje

ik dacht haha waarom krassen

ik vraag aan men vrouwtje een munt ik kras 1 2 3 4 5 oeeeeeeeeeew

incashen maar ik had net 5 gram gekocht en men vrouwtje niet dus heb ik haar men prijs laten innen .

er zitten er tussen hoor :wave:

een maat van me heeft al eens een kaartje gekrast en hij had maar 2 sterren

die heeft korting gehad op zijn aankoop veel wast het voor hem niet

maar iets is beter als niets .

 

je moet geluk hebben als je iets koopt en je krast raak houd dat kaartje bij

de volgende keer mag je tot 35 € kiezen

als je slim bent zoals ik neem je iets van 32 € ofzo en heb je 5 gram free ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De white widow van Afrika is best te pruimen, zeker prijs/kwaliteit!

Ook de vernieuwde shop is een plezier voor het oog.

Verder kan je inderdaad niet naast de kwaliteit van Toermalijn kijken, it's worth the price.

Zeker boeddha cheese, en ny diesel zijn aanraders. Bij 3 of 4 gram krijg je ook ééntje voor niks.

In crackers valt de Nlx ook heel goed mee.

Enjoy

Share this post


Link to post
Share on other sites

toermalijn is voor verpakt per 0.8gram voor een gram

 

 

;) :wave:

 

afrika ben ik binnen en buiten gewandeld hoor

 

3soortjes wiet en 3 soortjes hasj hadden ze toen daar

 

maar iedereen zijn favoriete shop daar waarschijnlijk .

Share this post


Link to post
Share on other sites

De eerste keer dat ik bij crackers kwam had ik ook 5sterretjes op me kraslotje.Moest ff naar de auto om de prijs te innen :wave:

 

Maargoed voor kwaliteit kan je echt niet om de toermalijn heen.Dit is altijd al de beste shop van tilburg geweest en zal dat ook wel even blijven vermoed ik.Na de inval weet ik wel dat de kaart flink gekrompen is maar de soortjes die ze hebben zijn altijd nog van goede kwaliteit.

 

Verder ging ik in Tilburg graag naar Shiva.Vond dit wel een relaxte shop om wat aan de bar te hangen.Met regelmaat was er ook nog een lekkere roker aanwezig.

 

Grass company,africa,casa,ze zullen me er niet meer zien.

 

De andere shops zijn vaak wisselend in kwaliteit.

 

Grtz twin

 

Ps kijk ook eens naar de coffeeshop report van mij over de toermalijn.Kan je indruk ervan krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee twin D

 

de shops veranderen niet van kwaliteit hoor

 

jij ken der steeds beter tegen

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm vreemd,Ik ben echt niet zo onder de indruk van de Toer

 

 

De toermalijn heeft altijd goede kwaliteit, maar de zakjes zijn wat te mager ...

Ook vind ik dat het personeel soms wat te hard aan het rushen is, maar kan aan mij liggen ( kwas tamelijk stoned :') )

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou die zijn ook wel best vriendelijk hoor

enkel de zakjes zijn idd vrij mager

 

als er veel volk is dan moeten ze sneller werken dat is vrij normaal

als je niet weet wat kiezen laat je gwn de andere ook al op de kaart zien en bestellen en

dan maken ze zich om jou niet druk en kan jij rustig zo stoned als een aap op de kaart verder kijken en beslissen

maar ik zou eerlijk gezegd ook irri worden als iemand een uur nodig heeft om te kiezen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb onlangs nog eens een bezoekje gebracht aan Tilburg, en kheb weer heel wat lekkers in m'n voorraad opgenomen :verrygood. Dit keer heb ik de Killer Queen gekozen in de Muze, 8€/gram. Ik had ergens op dit forum gelezen dat het een echt toppertje was maar ik vond het eerlijk gezegd maar niets. Smaakte wel erg lekker maar het effect was m'n ding niet.

 

Voorts heb ik ook White Widow gekocht in de Pasja, ook 8€/gram. Na onlangs ook eens White Widow gerookt te hebben van de Toermalijn moet ik eerlijk zeggen dat ik de White Widow van de Pasja het lekkerste vind. Ook als ziet de White Widow van de Toermalijn er net iets mooier uit.

 

Ook nog Shiva geproeft van de Grass Company, 8€/gram. Goed wietje maar niet super.

 

 

Ik had ook nog even een andere vraag, waar kan je de beste hash kopen in tilburg. Ben niet zo'n hash-fan maar zoek toch nog een lekker hashje om afwisseling te bieden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

die killer Queen van de muze is niet zo killer heb ik nog al gezegd niet kopen die rommel

 

beter ga je voor hun super silver haze

of de misty

en de santa maria is ook nog te pruimen

 

 

voor goeie kwaliteit moet je in de toermalijn wezen en eens een kijkje gaan nemen in de pasja

daar is de white widow een aanrader

 

level en maxmilian zijn duur en hebben niet altijd goede weed vind ik persoonlijk .

Share this post


Link to post
Share on other sites

in the crackers .redelijk goedkoop en vrij goeie

de pasja 50€ per 5 gram is de aanbieding voor amnesia

toermalijn . ook duur maar goeie wiet .

the maximillian maar daar niet gaan super duur

en the level ook redelijk duur .

 

 

veel plezier er mee :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok thx! ja ik ga morge is rond kijken in Tilburg^^ heb er al zin in!

Share this post


Link to post
Share on other sites

de muze in de tuinstraat 42 is ook een goede shop

daar hebbe ze normaal lekkere super silver haze

 

als ze nog in verbouwing zijn is de ingang in dat steegje de muze ligt

op een hoekje

 

chille mannen achter de toog krijgt bij 5 gram pakje voeitjes en tipjes .

 

super silver haze kost er 50 € voor 5 gram dat is de aanbieding per gram kost ie er 11 €

Share this post


Link to post
Share on other sites

in de afrika hebben ze nog de echte amnesia heb er enkele weken geleden nog wat van gehaald

Share this post


Link to post
Share on other sites

afrika is niet zo'n goede shop vind ik persoonlijk 3 soortjes hasj en 3 wiet

 

ben er binnen en buiten gestapt personeel lijkt me ook niet erg vriendelijk .

Share this post


Link to post
Share on other sites

*Bump* :P

 

Anno 2011 moet je dus ook bij de Toermalijn goed uitkijken met wat ze je meegeven.

Ik kom hier al ruim 5 jaar over de vloer en ben altijd prima te spreken geweest over de kwaliteit van de wiet.

 

Tot vandaag :P

Ik had 5 gram white widow (€39,-) gekocht en er daar natuurlijk gelijk een dikke :D van gebouwd. In de zak rook het prima, topjes zagen er goed uit.. maar toen ik 'm opstak ;) <_< :P ... het smaakte naar gedroogt gras, hooi. Echt ronduit ranzig!

 

Ben ermee terug gelopen naar de balie, maar omruilen voor iets rookbaars was niet meer mogelijk ;).

Als ik m'n zak thuis ging brengen, mocht ik wel weer iets nieuws KOPEN ;)

 

De gastvrijheid die jaren lang in de Toer gehangen heeft, is nu nog maar ver te zoeken.

Mij zien ze d'r niet meer, ik betaal niet om nog zieker te worden als dat ik al ben :D

 

.......................

Doe d'r mee wat je wat je wilt, moest het ff kwijt.

Gr. Frutske

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toer is inderdaad VER achteruit gegaan, maarja kijk eens wat voor personeel er nu staat.

Personeel komt nog al hectisch over, en als je wiet besteld en je wilt daarna wat drinken kun je iedere keer lang wachten op je drankje ook omdat diezelfde medewerkers zowel de wietbalie als de bar moeten bedienen. Dat was vroeger wel anders, toen kon je je blowtje en drankje aan dezelfde bar halen, bij dezelfde medewerker. (en kreeg je gelijk eerlijke info)

Wat betreft de wiet is de WW ook het slechtste wat je daar kunt pakken, het is ook de enige wiet die in 5 grams zakken ligt daar. Hoe zou dat nu komen? Exportzooi.

Ben bijna 12 jaar klant geweest daar, en moet eerlijk zeggen dat ik de laatste maanden weer regelmatig binnenwip. Maar zoals vroeger zal het nooit meer worden. Ook intern zijn er veel dingen gebeurd in die shop, wat de kwaliteit van de rookwaren niet ten goede is gekomen...

Toch zijn er nog steeds lekkere (schone) wietjes, maar daar moet je wel voor in je knip. De Amnesia of Casey Jones zijn toch heerlijke wietjes, en als je zeeen van tijd hebt blijft het Toer een prima shop.

 

Echt goede shops zijn er niet meer in Tilburg, zeer triest is het.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...