Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

zeiksnor

the dutch making the hemp oil

Recommended Posts



Alstu!

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

ligt dit nu aan mijn pc? Ik zie helemaal niks hoor EmTee...

En dat valt me bij behoorlijk wat topics op, dat er een volledig lege post staat en daar dan mensen op reageren alsof het interessant is, wat mij doet vermoeden dat daar dan een filmpje hoort te staan.

Ik mis veel zo dus als iemand me kan vertellen wat ik daaraan kan doen?

 

En zeiksnor... Slaap jij nu nog steeds niet? :D

 

groeten,

Kristof

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, ligt aan je pc. Filmpjes op youtube.com doen het dan ook niet bij je. Ligt aan je flash player hoogstwaarschijnlijk. Als youtube het wel doet, dan is het ultiem vaag.

 

Suuk6

 

En nu back on topic :D

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, 1 van die gasten heb ik gister nog gesproken.

Begon gelijk over zijn site en filmpje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

EmTee heel erg BEDANKT :D

 

dat is leuk om te horen Zap. dan zijn ze er ieder geval serieus mee bezig. echt hele mooie site daar zitten aardig wat uurtjes in

 

 

En zeiksnor... Slaap jij nu nog steeds niet? ;)

haha, nee nog steeds niet. ik heb volgens mij een jetlag ! voor het eerst in m,n leven :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb m'n probleem gevonden :lol:

 

Mooi filmpje!

 

Ik heb gisteren mijn nicht ook attent gemaakt op de olie, en deze site doorgegeven.

Mijn tante (haar moeder) heeft een ernstige uitgezaaide vorm van leverkanker. Ze ging het eens bestuderen, en eventueel haar moeder proberen te overhalen.

Ik ben wel wat nuchterder dan haar over de toestand van mijn tante, volgens mij heeft ze nog max een maand of 2 te leven op deze manier, dus volgens mij is het ook te laat om haar hier nog mee te kunnen genezen. Maar ik ben er wel van overtuigd dat ze zichzelf een hoop leed kan besparen de tijd dat haar nog rest, en als ze zou overstappen op een cure het best wel eens wat langer zou kunnen volhouden dan nu verwacht wordt.

 

En ja, het ziet er naar uit dat mijn hele familie aan kanker ten onder aan het gaan is :D Oma langs vaders kant overleden aan kanker, andere oma ligt nu in't ziekenhuis met kanker, dan die tante, en dan nog enkele neven en nichten van zowel mn vader en moeder zijn de voorbije jaren aan kanker gestorven, nog een andere tante is genezen van borstkanker vroeger, maar is nu na 15 jaar hervallen, maar dat blijkt (gelukkig) weer even verholpen te zijn... rotziekte is dat.

Ze schreeuwen wel allemaal naar een ander middel dan chemo en bestralingen. Die zaken helpen zelden en je wordt 9/10 enkel maar zieker van.

Jammer dat de meeste onder hen wiet ook maar als een gevaarlijke drugs bekijken onder druk van de maatschappij, ze zouden er een stuk beter van zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Kristof 1234:

 

Misschien heb je hier wat aan!

Een dokter in Keulen die patienten behandeld met dendritische celtherapie en hyperthermie!

Ik geef effe een linkje door...

Effe scrollen naar beneden!

Links op je scherm zie je nog een aantal links van getuigenissen van terminale kankerpatienten die op deze manier genezen zijn!

Enig minpunt... het is wel peperduur! Voor een volledige kuur van 2 jaar ben je een 30 000€ kwijt, maar ja liever dat dan mijn leven!!!

 

 

http://www.kanker-actueel.nl/NL/video-13400.html

 

 

@ Emtee: hoe doe je dat zo een filmpje rechtstreeks hier plaatsen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, laatste keer offtopic dan

 

bericht opstellen, bovenaan klikken op speciaal item invoegen en dan youtube selecteren

 

A child can do the laundy

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo mooi het doel is

en de inzet van de makers.

kan ik het niet nalaten om te zeggen dat er veel aan verbeterd kan worden.

De opstellingen vind ik soms levensgevaarlijk,

houd je lichaam altijd zoveel mogelijk boven oplosstoffen etc.

een wiebelige vensterbank met kokert? :D

 

en laten we echt een klein beetje proberen de hygienecode commissie blij te maken,

schone werkomgeving, echt wel beetje belangrijk.

 

tja echt weer weetje gezeur, kon het niet laten,

maar veiligheid is zo belangrijk!!!!!

 

Doet niets af van de kracht van Holy Olie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lion:

Bedankt! Ikzelf ben meer voor de olie, maar ik ken wel mensen die ik met deze info blij zou kunnen maken, 'k ga het zeker eens aandachtig bekijken en doorgeven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Emtee: thanks! :D

 

@ Kristof1234: Ik denk dat je bij kanker niet enkel op 1 paard kunt wedden, daarmee bedoel ik dat je niet enkel en alleen op wietolie kunt vertrouwen! Olie heeft ongetwijfeld anitcarcinogene eigenschappen maar ik denk dat je de strijd met verschillende wapens moet aangaan!

Voeding is hier 1 van de allerbelangrijkste... je lichaam moet ontgift worden en dat doe je in eerste instantie met vegetarische biologische voeding, voedingsupplementen, enz... Chlorella bijv. is ook een serieuze ontgifter!

Ikzelf zou een kanker met een combinatie van verschillende methoden bevechten zoals bijv

 

- MMS

- Graviola

- Ojibwa-kruidenthee van Floressence; hier een interessante site >>> http://www.parole.nl/

- behandeling met natriumbicarbonaat volgens dr Simoncini >>> http://www.curenaturalicancro.nl/

- dendritische celtherapie en hyperthermie

- lever, darm- en nierspoelingen

- ...

 

Wat ik wel 100% weet is, na het lezen van verschillende boeken, dat er NOOIT OF TE NOOIT van mijn leven chemo in mijn lijf wordt gespoten!

Ik kan je volgende boeken dan ook echt aanraden!!!

 

Kanker is geen ziekte van Andreas Moritz

 

http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken...#product_images

 

Chemo of kan ik zelf kiezen van Henk J Trentelman:

Henk had prostaatkanker en besloot 14 jaar geleden geen chemo te nemen. Een aantal familieleden van hem waren gestorven aan kanker na oa het volgen van een chemokuur!

De dokters gaven hem max 6 maanden, hij heeft nog 14 jaar geleefd!!! Helaas is hij dit jaar overleden...

 

http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken...#product_images

 

Censuur - Wat u niet mag weten over uw gezondheid van Dr Gabor Lenkei

 

http://www.bol.com/nl/s/boeken/zoekresulta...requestid=54403

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo ik ben heel blij dat jij er ook weer bent lion. zou jij mischien ookeens in het topic the making off kunnen kijken ?

jij vertelde mij toen over dat boek van de ex hoge pief uit de farma

 

ook in dit topic heb je weer een bijzonder mooie bijdragen geleverd. ik heb nog niet geken en moet zo weer even weg, maar weet nu al dat het top is :D ik ga je al een beetje leren kenne he :P

 

(ik was de naam vergeten er bij te zetten ;) ) WEETJE ook ben ik, heel blij dat je weer even mee komt praten/adviseren :lol: jij kan van hele grote waarde zijn zeker in het topic the making off. of heb je het te druk met je eigen aktiviteiten :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe ik straks met veel plezier Snorro!! :lol:

Moet eerst wat taakjes thuis afhandelen...

 

Tot strakjes... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey lion, heb je straf of zo , dat je nog steeds staat te afwassen ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...