Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
zeiksnor

the making off

Recommended Posts

ik zou graag met jullie een topic maken waarin alles duidelijk beschreven wordt.

 

dus alles gorigheid over de farmaceutische industrie. en dat heel vroeger iedereen wiet gebruikte om te genezen. dat dat eigenlijk 1 van de weinige medicijnen was

wanneer de boel verboden werd. wat daarvan de rede was. en wat de werkelijke rede is waarom ze dat deden. en wat voor medicijn wietolie is en wat er mee genezen kan worden. en natuurlijk alle op waarheid beruste onderzoeken van dokters en geleerde

 

dat alles wou ik met veel goeie en duidelijk bewijzen in een duidelijk topic plaatsen. zo dat iedereen van begin tot het eind kan lezen hoe het werkelijk zit.

 

dan hoeven we de mensen voortaan alleen nog naar dat topic te verwijzen. en van daar uit kunnen ze zelf beslissen of ze er iets mee willen doen.

 

dus daarom heb ik dit topic geopend. hier kunnen ideeën gebracht worden en ontstaan. en bekeken worden wat er in dat topic komt en op welke manier. zodat het werkelijke topic vrij blijft van andere dingen. en het een heel mooi, informatief en overzichtelijk en duidelijk topic wordt.

 

nou moet we natuurlijk ergens beginnen.

 

ik zelf heb het idee om dat topic te beginnen met eerst alle waarheid over de farmaceutische industrie te vertellen met veel bewijzen er bij. lion vertelde een tijd geleden al eens dat hij een boek ging lezen over een ex directeur van een heel groot farmaceutisch bedrijf die alle gorigheid in dat boek naar buiten bracht.

dat zijn natuurlijk de beste bewijzen. en zo zijn er natuurlijk nog veel meer. misschien ook met verwijzingen naar andere website,s.

of door gewoon zelf stukken uit een boek te copieren en hier neer te zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto op hennepdiesel:

(hennep groeit veel sneller dan koolzaad, dat nu gebruikt wordt, daarnaast zijn de vezels goed bruikbaar voor andere doelen zoals kleding, touw, hout. De olie kan gebruikt worden als alternatief voor de olie die nu voor de plastic productie wordt gebruikt)

 

En deze:

 

 

Het verbouwen van marihuana heeft minder bestrijdingsmiddelen nodig, kan met natuurlijke bestrijders en heeft minder water nodig.

Zo zijn er 100en voordelen

Share this post


Link to post
Share on other sites

@groengoud: zo is er hier in mijn stad (leuven) een winkel hempmade, alle kleding is gemaakt van hemp, sommige schoenen van autobanden etc.

Allemaal degelijke kleding!

Het kost je wel wat.. dat is dan weer een nadeel, maar ik heb het er wel voor over :D

 

Grtz. GP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat wiet als medicijn wordt gebruikt zijn er allerlei wetenschappelijke onderzoeken naar de bijwerking van wiet gedaan.

Als positieve bijwerkingen heeft het ministerie van Volksgezondheid gemeld: ontspanning, vrolijkheid, kalmte, rust en tevredenheid.

Ook het gevoel van honger, beter kleuren zien en beter horen wordt genoemd. Een andere bijwerking is verminderd gevoel voor tijd en plaats.

Bij te hoge doseringen zijn paniek -en angstaanvallen mogelijk. Ook duizeligheid, vermoeidheid en hoofdpijn komen voor bij te hoge doseringen.

Deze bijwerkingen zijn lang zo ernstig niet als de bijwerkingen van farmaceutische pijnstillers.

 

Hiv/AIDS: medicijnen tegen aids hebben vaak als bijwerking misselijkheid en braken. Wiet heft deze bijwerkingen op.

Kanker: patiënten die een chemo-kuur ondergaan zijn vaak zeer misselijk. Wiet helpt daartegen.

Gilles de la Tourettte: wiet helpt tegen de tics van deze patiënten.

Oogstaar: het gebruik van wiet voorkomt staar waardoor netvliestransplantaties overbodig zijn.

Stress: wiet ontspant de geest en het lichaam

 

 

Als ik meer interresante tekstjes of weetjes tegenkom zal ik ze hier plaatsen!

 

Grtz. GP

Share this post


Link to post
Share on other sites

En nog iets waar kort maar duidelijk de geschiedenins wordt weergegeven:

 

 

Lange tijd wist men niet tot welke familie men hennep moest rekenen. Eerst werd de plant ingedeeld bij de brandnetelfamilie of Urticaceae, later bij de moerbeifamilie of Moraceae en nu wordt gesproken van een aparte familie, de hennepfamilie of Cannabinaceae. Die telt slechts twee geslachten, Cannabis (hennep) en Humulus (hop).

Oorspronkelijk kwam hennep voor in West- en Centraal-Azië, nu groeit hij bijna overal.

 

In India werd cannabis gebruikt ergens tussen 2000 en 1400 voor Christus en in de Arabische landen in de dertiende eeuw na Christus. Deeltjes van de hennepplant werden ook gevonden op de mummie van farao Ramses II (ongeveer 1200 voor Christus). Ook de Romeinen en Grieken waren op de hoogte van de werking van cannabis en gebruikten het als medicijn. In West-Europese landen werd cannabis in de Middeleeuwen vooral gebruikt voor het maken van touw, kleren en als windkering, hoewel sommigen ook op de hoogte waren van de psychoactieve eigenschappen.

 

Als genotmiddel heeft cannabis onder andere bekendheid gekregen door de Franse schrijver Baudelaire die onder invloed van cannabis enkele van zijn beroemdste werken schreef. In de Verenigde Staten beleefde cannabis gebruik een belangrijke opleving gedurende het verbod op alcohol in de jaren twintig. In de jaren zestig werd cannabis een onderdeel van de "flowerpower" beweging en begon een groot deel van de jongeren uit alle lagen van de bevolking in de Verenigde Staten en Europa het te gebruiken.

 

In de vorige eeuw hadden extracten van cannabis een belangrijke plaats in de Nederlandse apotheken. Ze werden onder andere toegepast bij krampen, toevallen, astma, slaapstoornissen en migraine. Omdat op de meeste terreinen echter in de loop der jaren betere geneesmiddelen ontwikkeld werden, werd cannabis langzaamaan steeds minder gebruikt. Het bleef echter tot en met 1958 een officieel geneesmiddel, onder de naam "Extractum Cannabis indicae". Sinds enkele jaren staat het gebruik van cannabis als geneesmiddel opnieuw ter discussie.

 

 

Het onderzoek naar cannabis begon in de negentiende eeuw. In de jaren veertig werden twee belangrijke stoffen uit de hennepplant geïsoleerd, cannabinol en cannabidiol. In de jaren zestig lukte het om de stof delta-9-tetrahydrocannabinol (THC) uit de hennepplant te isoleren, dit is de belangrijkste psychoactieve stof. Snel hierna werden vele andere stoffen uit de hennepplant geïsoleerd en hun structuren in kaart gebracht. Eind jaren tachtig werden in het menselijk lichaam natuurlijke receptoren (cannabinoïd-receptoren) ontdekt, waar cannabis op aangrijpt. Begin jaren negentig werd anandamide ontdekt, een van nature in het menselijk lichaam voorkomende stof die op dezelfde receptoren aangrijpt.

 

BRON: http://www.natuurlijkerwijs.com/hennep.htm#de_geschiedenis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met Ganja in Jamaica - A Medical Antropological Study of Chronic Marihuana Use publiceerden de Amerikaanse sociologen Vera Rubin en Lambros Comitas (Colombia University) al in 1975 een uitvoerig en wetenschappelijk gefundeerd rapport over het massale gebruik van cannabis in Jamaica.

De resultaten van hun tests en onderzoeken zijn op z'n minst opmerkelijk en soms ronduit spectaculair. De 60 proefpersonen (30 rekers en 30 niet-rokers) werden dan ook niet in klinische (dus onnatuurlijke) omstandigheden maar in hun eigen leefomgeving onderzocht. Wat een wereld van verschil uitmaakt, zoals iedere blower graag zal bevestigen.

Van ganja ga je beter en harder werken, je wordt er gezonder van, op op z'n minst beter bestand tegen ziektes, en als je ergens verslaafd aan bent, dan moet het de tabak die erbij gerookt wordt zijn.

De studie werd uitgegeven door Mouton & Co - Den Haag, Parijs.

 

Enkele bevindingen uit deze studie:

 

- Terwijl de Amerikanen zich zorgen maken over het vermeende "amotivationele"effect van marihuana, speelt ganja in Jamaica een belangrijke rol in de verbetering van de werkethiek. Werkende mannenbijvoorbeeld gebruiken het vooral als energizer. Er bestaat in de arbeidersklasse ook geen drugsprobleem. Ganja is een multifunctionele plant die ook medicinaal gebruikt wordt, zelfs door niet-rokers. Vrouwen en kinderen drinken ganjathee om therapeutische redenen

 

- Er waren geen aanwijzingen van schade aan hersenen of chromosomen en geen significante verschillen tussen de rokers en de controlegroep.

 

- Ganja heeft onmiddelijk effect. Het produceert een uitbarsting van energie die ruimschoots volstaat voor het uitvoeren van een zware taak. Bijna alle informanten stellen dat ganja hen harder, sneller en langer doet werken. Ze roken 's morgens ganja, tijdens de onderbrekingen op hun werk en voor ze een belangrijke opdracht moeten uitvoeren.

 

- Ritmeveranderingen na het roken wijzen erop dat de interne organisatie van bewegingen aanzienlijk minder complex is. Er waren gemiddeld 30% minder veranderingspunten per seconde (stop-start bewegingen) na het roken.

 

- Als Poppy hout zaagt zonder gerookt te hebben, gaan 60 tot 65% van zijn gedachten naar het dagelijks leven, 15 tot 25% naar zijn omgeving, 25 tot 30% naar zijn taken, het zagen. Een verwaarloosbaar deel van de tijd denkt hij aan abstracte zaken zoals religie. Als hij wel ganja rookt, denkt hij 60 to 70% van de tijd aan zijn werk en wil hij zijn werk afmaken. 15 tot 20% van zijn gedachten gaan naar belangrijke zaken in het dagelijks leven (de gewassen, gemaakte afspraken, een timmerklus,...). 5% van de tijd denkt hij aan abstracte zaken. Het effect van ganja is dus dat Poppy zich meer concentreert op zijn werk.

 

- De bevindingen geven aan dat de arbeider intenser en geconcentreerder werkt en suggereren dat hij het werk ook beter doet.

 

- Er was geen bewijs dat het roken van ganja een effect zou hebben op de relatie tussen zuurstofverbruik en de gedane arbeid. Er trad geen wijziging op in de metabolische functies. Na het roken verhoogde wel de hartslag, zowel in rust als tijdens arbeid, maar bijkomend werk had nauwelijks effect op de hartslag

 

- Er zijn statistisch geen aanzienlijke verschillen tussen rokers en niet-rokers wat betreft de longfunctie, behalve een verlaagd niveau bicarbonaat na oefening. Hetzelfde geldt voor bloed- en chemische analyses.

 

- De meeste rokers waren nog nooit naar een dokter geweest. De enige andere 'drugs' die ze gebruikten, waren alcohol en tabak ondanks de toenemende productie van cocaïne.

 

- Er konden geen significante verschillen aangetoond worden tussen de 30 chronische ganja rokers en de 30 niet-rokers wat betreft mentale afwijkingen, alcoholisme, stemmingen, denkprocessen of gedrag.

 

- Te oordelen naar de resultaten van deze tests, lijke de rokers als groep meer open te zijn in het uitdrukken van gevoelens, wat zorgelozer en wat vlugger afgeleid dan de controlegroep. Er is geen bewijs van organisatorische herschenschade of shizofrenie

 

- Langdurig cannabisgebruik heeft geen aantoonbare intellectuele afwijkingen of tekortkomingen tot gevolg als de roker enkele dagen niet gebruikt.

 

- De contrasten tussen de westerse en de traditionele van ganja te gebruiken zijn nauw verwant met een beter begrip van de relatie tussen mens en cannabis en van de culturele factoren die de reacties op het gebruik van cannabis beïnvloeden.

 

 

Zo, dit zijn meteen wat wetenschappelijk gefundeerde feiten. Wie meer wil weten ovre die studie zoekt ze maar eens op :lol:

 

Dit, en nog veel meer interessante feiten over de geschiedenis en evoluties van vroeger tot nu inzaka cannabis kan je ook lezen in een zeer mooi boek, uitgegeven door Karel Michiels: Het Grote Weedgenietboek (isbn: 90-5240-734-7)

Ik raad iedereen aan dit boek te lezen. Er staat ook uitvoerig in beschreven hoe en door wie cannabis in zijn illegale status (ten onrechte) terecht is gekomen en waar de onzintheories zoals de steppingstone-theorie (cannabisgebruik zet aan tot zwaardere middelen) vandaan komt.

Je kan onder andere HIER een fragment uit het boek, alsook het eerste hoofdstuk 'leven met cannabis' alvast even doorlezen.

 

Groeten,

Kristof :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi stukje kristof.

 

Omdat wiet als medicijn wordt gebruikt zijn er allerlei wetenschappelijke onderzoeken naar de bijwerking van wiet gedaan.

Als positieve bijwerkingen heeft het ministerie van Volksgezondheid gemeld: ontspanning, vrolijkheid, kalmte, rust en tevredenheid.

Ook het gevoel van honger, beter kleuren zien en beter horen wordt genoemd. Een andere bijwerking is verminderd gevoel voor tijd en plaats.

Bij te hoge doseringen zijn paniek -en angstaanvallen mogelijk. Ook duizeligheid, vermoeidheid en hoofdpijn komen voor bij te hoge doseringen.

Deze bijwerkingen zijn lang zo ernstig niet als de bijwerkingen van farmaceutische pijnstillers.

 

Hiv/AIDS: medicijnen tegen aids hebben vaak als bijwerking misselijkheid en braken. Wiet heft deze bijwerkingen op.

Kanker: patiënten die een chemo-kuur ondergaan zijn vaak zeer misselijk. Wiet helpt daartegen.

Gilles de la Tourettte: wiet helpt tegen de tics van deze patiënten.

Oogstaar: het gebruik van wiet voorkomt staar waardoor netvliestransplantaties overbodig zijn.

Stress: wiet ontspant de geest en het lichaam

 

 

Als ik meer interresante tekstjes of weetjes tegenkom zal ik ze hier plaatsen!

 

Grtz. GP

ik waardeer dat zeer Golden Power. maar dat is alom bekent. en zo als jij het hier nu neer zet heeft het geen nut. de bron waar het vandaan komt moet er wel bij staan en de bron moet ook iets zijn die hoog aan geschreven staat in de medische wereld. anders kan het op geen enkele manier als bewijs dienen in het topic zo als ik het wil maken. het moet juist geen topic worden waarin iedereen maar wat roept.

alleen harde bewijzen of wetenschapelijke uitspraken met bronvermelding of verwijzing erbij of uitspraken uit eigen ervaring die kloppen en te controleren zijn.

ik wil absoluut niet lullig zijn, maar anders heeft dit topic geen nut

 

En nog iets waar kort maar duidelijk de geschiedenins wordt weergegeven:

 

 

Lange tijd wist men niet tot welke familie men hennep moest rekenen. Eerst werd de plant ingedeeld bij de brandnetelfamilie of Urticaceae, later bij de moerbeifamilie of Moraceae en nu wordt gesproken van een aparte familie, de hennepfamilie of Cannabinaceae. Die telt slechts twee geslachten, Cannabis (hennep) en Humulus (hop).

Oorspronkelijk kwam hennep voor in West- en Centraal-Azië, nu groeit hij bijna overal.

 

In India werd cannabis gebruikt ergens tussen 2000 en 1400 voor Christus en in de Arabische landen in de dertiende eeuw na Christus. Deeltjes van de hennepplant werden ook gevonden op de mummie van farao Ramses II (ongeveer 1200 voor Christus). Ook de Romeinen en Grieken waren op de hoogte van de werking van cannabis en gebruikten het als medicijn. In West-Europese landen werd cannabis in de Middeleeuwen vooral gebruikt voor het maken van touw, kleren en als windkering, hoewel sommigen ook op de hoogte waren van de psychoactieve eigenschappen.

 

Als genotmiddel heeft cannabis onder andere bekendheid gekregen door de Franse schrijver Baudelaire die onder invloed van cannabis enkele van zijn beroemdste werken schreef. In de Verenigde Staten beleefde cannabis gebruik een belangrijke opleving gedurende het verbod op alcohol in de jaren twintig. In de jaren zestig werd cannabis een onderdeel van de "flowerpower" beweging en begon een groot deel van de jongeren uit alle lagen van de bevolking in de Verenigde Staten en Europa het te gebruiken.

 

In de vorige eeuw hadden extracten van cannabis een belangrijke plaats in de Nederlandse apotheken. Ze werden onder andere toegepast bij krampen, toevallen, astma, slaapstoornissen en migraine. Omdat op de meeste terreinen echter in de loop der jaren betere geneesmiddelen ontwikkeld werden, werd cannabis langzaamaan steeds minder gebruikt. Het bleef echter tot en met 1958 een officieel geneesmiddel, onder de naam "Extractum Cannabis indicae". Sinds enkele jaren staat het gebruik van cannabis als geneesmiddel opnieuw ter discussie.

 

 

Het onderzoek naar cannabis begon in de negentiende eeuw. In de jaren veertig werden twee belangrijke stoffen uit de hennepplant geïsoleerd, cannabinol en cannabidiol. In de jaren zestig lukte het om de stof delta-9-tetrahydrocannabinol (THC) uit de hennepplant te isoleren, dit is de belangrijkste psychoactieve stof. Snel hierna werden vele andere stoffen uit de hennepplant geïsoleerd en hun structuren in kaart gebracht. Eind jaren tachtig werden in het menselijk lichaam natuurlijke receptoren (cannabinoïd-receptoren) ontdekt, waar cannabis op aangrijpt. Begin jaren negentig werd anandamide ontdekt, een van nature in het menselijk lichaam voorkomende stof die op dezelfde receptoren aangrijpt.

 

BRON: http://www.natuurlijkerwijs.com/hennep.htm#de_geschiedenis

:lol: dat is wat ik bedoel. en als er zo nog 2 gevonden worden en ze kloppen ook kunnen ze in het topic geplaatst worden :D

 

 

maar voor we verder rennen. wil ik eigelijk eerst dat we gaan bepalen hoe we het topic op gaan bouwen en hoe dat het best geschiet. en dan wou ik bij het begin beginnen.

gaan we bv eerst met alle vuiligheid uit de farmaceutische industrie beginnen in het topic. dat we dan ook eerst daar over bewijzen gaan verzamelen. en als dat klaar is we van het volgende onderwerp bewijzen gaan verzamelen. anders wordt het zo on over zichtelijk.

maar kom je een heel mooi stuk tegen waar we binnen het topic nog niet aan toe zijn plaats het dan wel natuurlijk. dan is het er al voor dat het weer kwijt is.

 

ik hoop dat ik jullie hier door niet ontmoedig ik bedoel het echt goed. maar probeer het zo duidelijk en overzichtelijk mogelijk te houden.

 

wat vinden jullie een goed idee waar we het topic mee kunnen starten ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mij maakt dat niet zoveel uit.. het moet idd wel overzichtelijk blijven!

Misschien is het een goed idee om alle goede/educatieve posts bij te houden (zet het bv in word bestandjes met onderwerpen: gesch. , farma. ,...)

Dan kan je dat later allemaal op orde zetten en het toppic in 1 keer plaatsen!?

 

Grtz. GP

 

EDIT: bij mij eerste post geef je de reactie 'dit is allom bekend', voor ons zeker en vast.

Maar ik ken vele mensen die alleen het begrip 'weed is slecht' kennen.. verder weten ze amper hoe het er uit ziet!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik hoop dat ik jullie hier door niet ontmoedig ik bedoel het echt goed. maar probeer het zo duidelijk en overzichtelijk mogelijk te houden.

 

wat vinden jullie een goed idee waar we het topic mee kunnen starten ?

Ik ben alvast niet ontmoedigd, wel weet ik dat het niet echt simpel gaat zijn om het goed overzichtelijk te houden. Ik vind dit alleszins een goed initiatief waar ik graag mijn bijdrage aan zal leveren.

Het overzicht bewaren lijkt me hier ook aandachtspunt nr.1, maar misschien is het ook nuttig om hier alvast bewijzen en getuigenissen van beide zaken te verzamelen om vervolgens daaruit een duidelijk overzichtelijk "verzamelwerk" te laten ontstaan.

Negatieve berichtgeving en bewijzen inzake de pharmaindustrie en werkwijze van de geneeskunde is opvallend NOG beter verstopt en achterhouden dan de positieve berichtgeving en bewijzen inzake cannabis. Door dat contrast lijkt het me dus best hier gewoon zoveel mogelijk gefundeerd bewijs te verzamelen en ons daarbij vooral te concentreren op de moeilijkst terug te vinden zaken. het falen van de pharmaceutica dus, en de samenzweringen tussen deze industrie en de artsen.

 

Wat eigenlijk helemaal perfect zou zijn, is dat er op dit forum een apparte sectie zou kunnen komen, vergelijkbaar met de growguide. Waar men alle feiten, na controle op waarheid, overzichtelijk kan samenbrengen en met elkaar in contrast plaatsen, en niet iedereen daar zomaar wat kan komen roepen.

Dan hebben we een echt mooi overzichtelijke infobron waarnaar doorverwezen kan worden vanuit de topics.

 

Waar zitten de moderators en admins hier? Zou dit mogelijk en haalbaar zijn volgens jullie?

 

Groeten

 

 

EDIT: bij mij eerste post geef je de reactie 'dit is allom bekend', voor ons zeker en vast.

Maar ik ken vele mensen die alleen het begrip 'weed is slecht' kennen.. verder weten ze amper hoe het er uit ziet!

Daar heb je gelijk in, maar deze mensen komen hier ook niet kijken.

Het gaat hem hier vooral over de medische waarden en onzin van de door het volk gekende "gezondheidszorg". Vele gebruikers van cannabis, ook hier op het forum, zijn zich daar te weinig van bewust en geven te vaak kritiek of tegenspraak zonder geïnformeerd te zijn. Als we deze mensen al kunnen bereiken staan we al een grote stap voorwaarts. En dat is wat Zeiksnor tracht te bereiken denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Grtz. GP

 

EDIT: bij mij eerste post geef je de reactie 'dit is allom bekend', voor ons zeker en vast.

Maar ik ken vele mensen die alleen het begrip 'weed is slecht' kennen.. verder weten ze amper hoe het er uit ziet!

daar heb jij gelijk in en ik bedoe;lde het niet slecht. maar kun je zo,n stuk bv uit een boek of onderzoek halen van iemand die er goed en eerlijk onderzoek naar gedaan heeft.

dat doe je precies hetzelfde maar wel onderbouwd. dus echt goed te gebruiken bewijs. anders krijg je een topic van allerlij bij elkaar geraapte stukjes.

dat is geen bewijs

Share this post


Link to post
Share on other sites
Negatieve berichtgeving en bewijzen inzake de pharmaindustrie en werkwijze van de geneeskunde is opvallend NOG beter verstopt en achterhouden dan de positieve berichtgeving en bewijzen inzake cannabis.

alles is nog open tot nu toe.

 

al ben ik het hier niet mee eens. lion had het laatst over een boek wat geschreven was door een ex hoge pief uit de farmaceitische industrie.

en daar stond m,n een heleboel zeer pittige dingen in die uitstekend in dit topic passen. weet je bv nog 2 van zulke mensen te vinden en mischien nog 3 internetsites erbij ? is het eerste onderdeel al klaar met keihard bewijs.

en zo gaan welk belangrijk onderwerp af. alleen voor mij is de vraag wat moet er duidelijk gemaakt worden en wat zou de juiste volgorde zijn ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D haal hem maar snel weg voor ze m in het topic van domste post doen. lees de eerste post van dit topic nog maar eens goed. dan zet je in deze post gewoon fout post. dat is nog leuk ook. iedereen ligt te slapen en dan gaan ze zich zelf allemaal afvragen wat je nou gezegd zou hebben :lol: leuk joh

 

Wat eigenlijk helemaal perfect zou zijn, is dat er op dit forum een apparte sectie zou kunnen komen, vergelijkbaar met de growguide. Waar men alle feiten, na controle op waarheid, overzichtelijk kan samenbrengen en met elkaar in contrast plaatsen, en niet iedereen daar zomaar wat kan komen roepen.

Dan hebben we een echt mooi overzichtelijke infobron waarnaar doorverwezen kan worden vanuit de topics.

ik persoonlijk denk dat je dan een stap te ver gaat, ik denk dat je alles keurig in 1 topic kan verwerken.

maar dat is mijn mening

 

en nu ga ik echt slapen

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) :lol: man. en nu worden ze toch allemaal nieuwschierig joh :lol: maar wij zeggen niks :D

 

ik kwam net (volgens mij) weer op een goed idee om het topic straks af te sluiten. als het topc klaar is mogen er alleen nog mensen hun ervaring vertellen met wiet/hennep olie. zo kan het een oneindig topic worden vol met gebruikers ervaringen en hopelijk heel veel genezingen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn! Ga ik effe bij m'n moeder ontbijten, mis ik toch weer wat om mee te lachen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D haha. nee ik heb/had serieus een jetlag. dat had ik nog nooit gehad. dit is ook de eerste keer in m,n leven dat ik een nacht over sla zonder hulp middelen. al ben ik 2 uur geleden wel een 45 minuten in slaap gevallen. maar dan is het midden op de dag. dan wil ik weer niet gaan slapen omdat ik het zonde vind. dus ben ik maar 3 liter alcohol gaan halen.

we gaan zo eerst even met de kleine snorro wat leuks doen. belooft is beloofd. en ik moet m toch te vriend houden want hij moet later toch het stokkie over gaan nemen natuurlijk :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga zo zelf zo ook eens zoeken, maar ik denk dat er wel meerdere mensen op het forum zijn hier, die zulke informatie al lang weten en ook makkelijk weten te vinden.

 

dus mijn vraag is of er mensen zijn die onderbouwde informatie weten over alle waarheden en onwaarheden uit de farmaceutische industrie ? en of die die dan hier willen plaatsen !

 

en ook over het canabinoide systeem en het receptor wat deel uit maakt van dat systeem, die de enige functie heeft om de canabinoide van de wietplant te ontvangen en door te sturen door het lichaam ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry EmTee. een youtube filmpje plaatsen lukt mij nu ook. maar het lukt niet om de bedoelde website gelijk in het topic te plaatsen ! zou je dat ook nog eens uit kunnen leggen aub ?

 

:D

 

Visit My Website

 

http://www.trouw.nl/achtergrond/Dossiers/a..._industrie.html

 

http://sync.nl/farmaceutische-industrie-is...nnovatie-kwijt/

 

http://www.leefbewust.com/themas/hartstichting.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je een reply doet, staat er links bij snelle toegang

post link, nu hoef je alleen je link te posten, en een naam in te voeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je nog kan herineren hoe je die van viset my website hebt geplaatst.

zo moet het, alleen moet je dat veranderen in je eigen tekst.

1 add reply

2 invoegen: post link [ post= ....de site...] de tekste [/post ]

3 klaar :D alleen nog alles aan elkaar zetten, dus paar spaties verwijdere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga het morgen proberen. ik zie het nu gewoon even niet meer omdat ik te moe begin te worden. ik ga naar bed en nu echt. ieder geval bedankt :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...