Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
G Chronic

3 weken oude zaailingen in bloei?!

Recommended Posts

ik heb 3 week oude zaailingen,hebben heel even problemen gehad met wat slechte grond.maar nu ben ik toch wel heel erg geschrokken toen ik dit zag

gallery_20773_11247_2362650.jpg

gallery_20773_11247_833403.jpg

gallery_20773_11247_2580642.jpg

gallery_20773_11247_3710280.jpg

 

het zijn geen autoflowers,de lamp staat nog altijd op 18/6 en ze krijgen nog altijd voeding voor de groei (bio vega) dus mijn vraag is..how the hell did that happend??? :D

hoe is het mogelijk dat ik al een mannelijk en een vrouwelijke plant zie???zit met verschillende soorten plantjes en het zijn juist deze twee van de 20 dat er last van hebben

Any comment???

Share this post


Link to post
Share on other sites
welk soortje is het :D ?

pffffff,die met de ballen is een spec.haze maar ik denk dat het al oud zaad was van "dutch seed bank" denk ik,heb ik van een maat gekregen

de dame heb ik eingelijk ook gratis gekregen bij een bestellinkje van de alien,op het ziplock zakje stond er iets onduidelijk low pl of low fl

maar ik heb nog meer gratis zaden van hun had (werd eigenlijk een beetje verwend door die mannen ;) ) waarop het zakje staat si en dan nog sc.heb geen flauw gedacht wat dat is.nu in ieder geval heel misschien is het toch een auto flower,maar hoogstwaarschijnlijk niet,tjah ik weet het eigenlijk niet :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar hoogstwaarschijnlijk niet,tjah ik weet het eigenlijk niet :lol:

 

tja...een haze die ballen laatzien inder 18/6 heeft stress en is ws een herma...stress door de grond zei je zelf al...

 

 

maar een vroegbloeier voor buiten bv NDB...HENKES LOLLAND ROYAL DANE...ETC...die laten ook ballen zien onder 20/4 hpi/hps zelfs..en das heel normaal en zeker geen freak.....en ja auto bloeiers dus ook....

 

 

conclusie: het hoeven niet allemaal freaks te zijn dus :D .....mja...als jij niet weet wat je hebt dan wordt het moeilijk....

Share this post


Link to post
Share on other sites
tja...een haze die ballen laatzien inder 18/6 heeft stress en is ws een herma...stress door de grond zei je zelf al...

 

 

maar een vroegbloeier voor buiten bv NDB...HENKES LOLLAND ROYAL DANE...ETC...die laten ook ballen zien onder 20/4 hpi/hps zelfs..en das heel normaal en zeker geen freak.....en ja auto bloeiers dus ook....

 

 

conclusie: het hoeven niet allemaal freaks te zijn dus :D .....mja...als jij niet weet wat je hebt dan wordt het moeilijk....

 

Mja kan moeilijk eens bellen naar de alien om te vragen welk soort zaad dat is he :lol: nu ik heb er geen last van hoor.als hij nu al wilt bloeien,veel kan ik er niet aan doen he.en ik heb er niets voren moeten betalen,dus echt een verlies is het niet.zou wel tof zijn mocht er iets deftig van komen qua buds enzo.ik zou alleen willen dat de planten wat de hoogte inschieten,want het zijn nu gelijk kroppen sla.heb de lamp ietsje hoger gehangen,zodat ze meer naar het licht moeten zoeken.of is dat geen goed idee??

Share this post


Link to post
Share on other sites

die lamp iets hoger hangen is een goed idee als ze de hoogte in moeten..

ik zou ook proberen de ballen eraf te tikken om te zien of ze daarna nog terugkomen als de plant gezonder is..

stress of echte herma's dat komt er dan wel uit hoor..

wel heel jammer dat je niet weet wat je hebt staan..

ik zou toch gaan bellen met alien om te horen wat het nu is..als je je probleem voorlegt hebbie ook nog es kans dat je er nieuwe zaadjes voor terugkrijgt.

hun zitten ook niet te wachten op dergelijke publiciteit natuurlijk.

 

grtzz,indoflow

Share this post


Link to post
Share on other sites
die lamp iets hoger hangen is een goed idee als ze de hoogte in moeten..

ik zou ook proberen de ballen eraf te tikken om te zien of ze daarna nog terugkomen als de plant gezonder is..

stress of echte herma's dat komt er dan wel uit hoor..

wel heel jammer dat je niet weet wat je hebt staan..

ik zou toch gaan bellen met alien om te horen wat het nu is..als je je probleem voorlegt hebbie ook nog es kans dat je er nieuwe zaadjes voor terugkrijgt.

hun zitten ook niet te wachten op dergelijke publiciteit natuurlijk.

 

grtzz,indoflow

ik heb dat mannelijk plantje al vernietigd.ik wil echt geen risico's nemen versta je?kga eens een mailtje sturen naar de alien,klaat het dan later weten welke soort het is

alvast bedankt

Mvg G

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb mailtje terug had van de alien en de soort is : sour jack, jack herer x sour turbo (diesel)

weet niet,of dat er iets toe doet,waarom ze nu al in bloei schieten??

Share this post


Link to post
Share on other sites

goede avond..!!

 

Ik denk niet dat dit voorbloei is maar inderdaad dat het opgewekt is door stress en dat vergroot heel erg de kans op herma's...

Ik persoonlijk zou de hele boel eruit trekken en opnieuw beginnen, dat zal zich zeker terug betalen...

 

Het is echt balen maar ik zou je verlies nemen, succes.

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet er iemand wat er gaat gebeuren met het plantje dat al in bloei staat,als ik mijn lamp op 12/12 ga zetten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...