Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
abdiziya

Kan iemand mij helpen?

Recommended Posts

De vorige topic die ik had geopend bleek niet aan de regels te voldoen, deze heb ik aangepast en ik hoop dat die nu wel goed is :D

Hallo allemaal,

 

Vorige week:

Thuis begonnen op kleine schaal te kweken (5 lampen van 600 watt).

Omdat dit mijn eerste keer is let ik vanzelfsprekend meer op dingen waar ik voorheen nooit bij stilstond.

 

Nu stond er gisterenavond een busje van enexis en een busje van essent bij de wijkkast wat dingen te doen, wat zou dit kunnen betekenen?

En stel dat ze inderdaad op zoek waren naar een kwekerij, zouden ze dan kunnen achterhalen dat ik dat ben?

 

Nu exact een week later:

Overal in de hele wijk branden de lantaarnpalen, maar de lantaarnpalen rondom het blok waar ik woon staan allemaal uit. Het gaat om ongeveer 10 lantaarnpalen. Dus aan de overkant van de straat branden de lantaarnpalen wel, maar aan mijn kant niet, en dit rondom het hele blok.

Wat zou dit nu kunnen betekenen?

 

Alvast bedankt voor jullie hulp.

 

Groetjes,

Share this post


Link to post
Share on other sites

je bent gepakt, ze zien het !

alles inpakken nu je nog kan

ze zien echt alles

success!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij maak je je nogal wat zorgen, ga misschien is lang een inlichtingendienst van de stad/gemeente en vraag wat de reden is dat de lampjes niet branden?

Naam enzo moet je daarbij niet vermelden volgens mij dus ik denk niet dat het kwaad kan om eens te gaan vragen!

 

Grtz. GP

Share this post


Link to post
Share on other sites

5x 600watt zeg je? whoehahaa! Daar ga je toch niet over liggen stressen? Das net zoveel als 1 wasdroger. niks aan de hand joh. Lekker rustig blijven...

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites
Volgens mij maak je je nogal wat zorgen, ga misschien is lang een inlichtingendienst van de stad/gemeente en vraag wat de reden is dat de lampjes niet branden?

Naam enzo moet je daarbij niet vermelden volgens mij dus ik denk niet dat het kwaad kan om eens te gaan vragen!

 

Grtz. GP

 

Hartstikke bedankt voor je reactie, eindelijk een seriuese reactie :D

 

Kan ik daar dan gewoon vragen waarom er daar in de straat de lichten niet branden? Maarja, aan de andere kant denk ik dat als ze echt met een proef bezig zijn ze dat ook niet zullen zeggen toch?

 

Ik vraag me alleen af of er op deze manier een kwekerij gevonden kan worden, want voor zo ver ik het weet hebben de lantaarnpalen toch niks met de electriciteit in huis te maken? Misschien is het inderdaad helemaal niks. Maarja, zoals ik al zei, als je er mee ben begonnen ga je op alles letten en maak je je soms onnodig zorgen ja...

Share this post


Link to post
Share on other sites
5x 600watt zeg je? whoehahaa! Daar ga je toch niet over liggen stressen? Das net zoveel als 1 wasdroger. niks aan de hand joh. Lekker rustig blijven...

 

GrR

 

Ja normaal gesproken valt er niks te sressen inderdaad bij deze hoeveelheid. Maar omdat het allemaal tegelijkertijd met de start van mijn kweek gebeurd lijkt het alsof alles naar mij wijst en daardoor ga je je automatisch toch wel wat zorgen maken.

 

Ik steek de stekker erin en de volgende dag zie ik dus een busje van essent en enexis bij de wijkkast, en een week later branden alle lantaarnpalen behalve de palen in mijn blok. Dan ga je je toch wel het 1 en ander afvragen...

 

Was dit topic niet juist gesloten en nu weer geopend? :s

 

Klopt inderdaad, ik heb een van de moderators gesproken en nu heb ik de forum regels nu overtreden :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, maar daar groei je wel overheen, niet teveel overheen groeien anders gaat het ook weer mis. living on the edge...

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben jij van de politie?

 

zulke vragen moet je niet stellen!

 

dit is een hobbyforum

niemand tapt af

en alles is voor eigen gebruik..................

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat ze gewoon een probleem met de straatverlichting hebben. Daar waren die eerste busjes vast ook voor, en toen hebben ze het niet kunnen vinden en nu is het erger geworden.

Ik zou wel even een mailtje sturen dat je een stroomverslindende hobby bent begonnen en je je maandbedrag wat wilt verhogen. ALS ze dan ooit gaan meten, dan ben je wat beter gedekt.

 

Slaap wat beter, dan denk je helderder.

 

Voor de rest alle adviezen opvolgen die hier op het forum staan. (mondje houden, niet blitsen en blingen, goed contact met de buren houden etc...)

 

Fijne dag,

 

Chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@chriet :D :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik jouw was zou ik even de zoekfunctie bij Wikileaks proberen , de mogelijkheden zijn onvoorstelbaar

Staat er niet ergens een camera op je huis gericht ? Je weet wel zo één die je niet ziet ???!!!

 

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedereen bedankt voor jullie antwoorden.

Kan ik hierit concluderen dat de lantaarnpalen niks te maken hebben met het zoeken naar een kwekerij>?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Abdiziya als je gaat kweken dan weet je dat je en risico loopt,Je bent net bezig en nu al para. Relax...... als ze je moeten hebben pakken ze je wel, anders raad ik je aan om te stoppen suc6

Groet,M

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarschijnlijk doen die palen het niet door een lekkend vat aceton in het Xtc lab een paar huizen naast je. kortsluiting ofzo:P

 

zoals ik eerder heb gezegd ik heb een inval gehad en had een aantal stekken en mn schuur vol maar niets over gehoord, dus stress m niet man.:D je maakt jezelf gek

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, als ik morgen een rode fiat panda koop zie ik opeens overal rode fiat panda's rijden.. oftewel als je er op let valt alles je op.

 

kun je niet slapen met het idee dat je elke dag opgepakt zou kunnen worden? stop dan direct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niets om je zorgen over te maken natuurlijk. Als je al zorgt dat alles net is aangesloten en er helemaal geen brandgevaar is dan mag je op je twee oren slapen. Als ze binnenvallen dan kan je daar niets aan doen, dat ligt niet in jou handen. Hou je vrienden dicht bij de hand en je vijanden nog dichter. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorige week viel het AT bij ons in de straat binnen....

 

Nadat er op 1 adres 2 kerstbomen met bijbehorende verlichting geplaatst waren......

 

Toen ze met een tijdschakelklok (gelukkig wel met een deugdelijk relais en sperfilter) aansprongen, knipperden de straatlantarens even en sprong de wasdroger bij oma op de hoek uit!

 

Direct gingen alle toeters en bellen bij de energie maatschappij af ... en natuurlijk bij de plaatselijke veldwachter!!!! De straat kast werd gelijk doorgemeten en stond het storingsteam in de straat bij de kast en leken er niet weg te branden!!!!

 

De dag erop brande alle lampen behalve de straat verlichting in onze straat! De volgende morgen voor dag en dauw werd de betreffende bewoner met vuurwapen geweld van het bed gelicht door onze blauwe vrinden!!!!!!

 

Ik denk persoonlijk dat er maar 1 optie is..... al het bewijsmateriaal verwijderen, je spullen inpakken en voor minimaal een jaar naar aruba verdwijnen.....

 

Kan natuurlijk zijn dat doordat ik in het door en door criminele en geheel afhankelijk van de wietteelt zijnde oost brabant kom.....

 

 

Zonder gekheid, denk je nou echt dat ze al die fratsen uithalen om er achter te komen waar de "veel" verbruiker zit?

 

Tuurlijk niet, dat lezen ze gewoon af uit de kast of de computer op het hoofdkantoor!

 

wat ik zelf heb gedaan (vrij complex trouwens), heb een spekteen haard aangeschaft die ik stook op hout (verbruik dus geen gas meer voor mn verwarming) en doe de verwarming van mn hok op lpg.

 

Nu heb ik het elctra en gas verbruik van een gezin dat op electra kookt en een compleet normaal energie beeld op jaar basis.

 

 

whahahaha.......

 

latersss...

Share this post


Link to post
Share on other sites
kun je niet slapen met het idee dat je elke dag opgepakt zou kunnen worden? stop dan direct

 

Beter advies zou ik je niet kunnen geven..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...