Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mena Muria

30 x S5 liggen te zonnen onder 4x600W

Recommended Posts

ziet er lekker en veel belovend uit..!!!

is deze s5 nou heel anders als haar sus de normale amnesia haze..??

 

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi soortje om te kweken, mooi dat de bladluizen vertrokken zijn en dat ze niet meer terugkomen.

 

De toppen zien er al toppie uit :wacko:

 

Benieuwd hoe deze ronde gaat aflopen.

 

Fijn weekend.

 

Blowsterke B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx voor jullie positieve reactie's boyzzz B) @Blowke Thanx... :( @Mrt mwha voor de S5 is die redelijk hoog ja normaal ga ik niet over de 2.00 heen maar ga net op het randje balanceren kijken hoever ik kan gaan :wacko: @Stikkie hij is niet heel veel anders dan de amnesia maar dat vind ik met alle kruisingen waar de haze genitca overheerst Qua plant vind ik geen echte brenger zeg maar maar kwalitatief ozo beter........ :) @blowsterkte Hoop dat ik alles gehad heb. en heb vandaag preventie genoeg roofmijten uitgezet voor een half voetbalveld zodra ze niks kunnen vinden eten ze elkaar wel op ;)

 

Goed weekend allemaal Groet,M ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker hier ! Ziet er allemaal rond en gezond uit !

 

Grtzz..

:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gooi je ec niet zo hoog man.

dit gaan ze niet verwerken, met als gevolg(vette ophoping)

Beter vanaf week 6 iets afbouwen :wacko: je heb tenslotte aarde.

Nou hier zit nu wel een vette buffer in hoor .

 

Met een hoge ec op een sativa. Is echt not done.

je zult er I.i.g geen dikkere toppen van krijgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sjon jaaa ben nog niet echt tevreden maar gaat goed, moet nog 4wkn kan nog van alles gebeuren maar probeer ze groen te houden B)

@tim Zit wat in maar ben eigenwijs ;) Ga vanaaf een Ec.2.20 geven is kijken wat die dan ga doen daarna.Ec 2.30 een x spoelen en dan afbouwen idd vanaf week6 En of ze me dikkere toppen ga brengen kan ik nog niet zeggen maar hoop het wel ;)

Greetzzzzz :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsjaa Mena.......wat kan ik er van zeggen?

 

Dikke toppie voor me elkaar show :wacko::

Zeker beter dat die luis ook vertrokken is.

 

Succes verder,ik ben weer op kijken.

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update Dag 41 12/12 (morgen week 6) Vanmorgen planten water gegeven temp was 30.1c lamp aan uit 24c lv 45% Ec 2.00 2.20 was net iets teveel van het goede dus ga ook niet meer hoger ph 5.9 .Was vanmorgen voor het eerst dat ik ph+ moest gebruiken stond bij het meten op 5.5 vreemd eigenlijk normaal is het zo rond de 6.7 maar ja zal wel komen omdat ik een zuurstof pomje erin had hangen.De plant gaat goed met nog 3,5 week te gaan laten de eerste bruine haartjes zich duidelijk zien.Toppen zijn echt hard en compact zelfs helemaal onderin zoals je op de foto's kan zien.Voor de rest zijn er geen rare dingen gebeurt hier een paar pica's om af te sluiten. Groet,M :verrygood

gallery_27127_11221_165395.jpg

gallery_27127_11221_94293.jpg

gallery_27127_11221_231725.jpg

gallery_27127_11221_228254.jpg

 

gallery_27127_11221_135957.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gaat lekker :verrygood

 

mooi gezicht die stokken he.. :D Vooral wat er tegen aan hangt :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

die gaan nog lekker aandikken de komende weken :verrygood

licht komt inderdaad ook goed beneden bij de topppen wat ik kan zien ,dus je zal onder niet veel fluf hebben

dus die bamboe,s zal je straks goed nodig hebben :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat lekker mena!! helemaal vol met dikke vette toppen!!

 

suc6 mannnnn!!

 

greetz pablooow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker aan het bouwen daar :wave:

 

Je ph is waarschijnlijk zo gezakt omdat er door dat zuurstofpompje veel water verdampt?

Gaat de EC wat omhoog maar zekerde ph omlaag :verrygood

 

Waarom een zurstofpompje en geen circulatie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey kerel,

 

hoe groot is je voedingsvat eigenlijk ?

 

Ik vraag me ook af of een zuurstof pompje wel voldoende is.. ls je Ph plots zo laag is zou het kunnen dat zich voeding op de bodem opgehoopt heeft.. Heb je misschien daarna water bijgevuld of geroerd en is dat misschien losgekomen/gemengd..? De Ec zou dan wel ook hoger moeten zijn geweest door het gestegen aandeel voeding..

 

Ik moet zeggen dat ik zelf iedere keer een vers emmertje of 2/3 voeding aanmaak met het handje en die afzuur en nameet.. Zelfs met het kleine volume van een emmer zie ik dan enorme schommelingen in de metingen op verschillend plaatsen als ik niet voldoende roer voordat ik ga meten.. Ik kan me voorstellen dat roeren bij een groot vat nog veel meer van belang is..

 

Wil alleen maar zeggen dat circulatie enorm belangrijk is voor een goed meetresultaat.. En het is een feit dat de Ph waarde verandert indien het vat een aantal dagen heeft gestaan.. Ik kan me niet voorstellen dat het keer op keer afzuren een positief effect heeft op de kwaliteit van de voeding.. Dus maak ook niet teveel aan..

 

Voor mij was dit alles in combinatie met het kleine aantal planten (en dus aantal emmers) genoeg motivatie om een emmertje te gebruiken.. :wave:

 

Ik vind je Ec trouwens ook wat hoog, maar ze lijken het wel te slikken voor even.. zou wel beetje afbouwen met een water beurtje..

 

Succes met de laatste loodjes !

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx voor jullie reactie's Boyzz @Mrt ja lekkuh He er komen steeds meer stokken bij staan er nou zo rond de 100 stokken in :lol:

@Combi Nee Fluf Ga ik zeker niet hebben kerel ze zijn echt kei hard onderin :D Pablo...Echt vet gaan ze niet worduh maar wel keihard :huh: @Lostchild Waarom een zuurstof pompje nou omdat ik me vat s'middags met alleen maar water aan maak op 26c en doordat het dan eigenlijk te warm is dan zuurstof verliest. (maar denk dat je gelijk heb dat het zuurstofpompje water verdampt)Zo rond een uur of 9 s'avonds dan maak ik me nodige voeding aan en dan zit de temp precies op 22c En waarom geen circulatie nou maak altyd precies genoeg aan en zoals ik al zei doe ik 5min van te voor het water geven me voeding er pas bij B) @Hey Sjon me vat is 75l en heb hierboven uitgelegt de reden geef nu zo rond de 45/50liter per x en ja heb een paar dagen geleden me ec verhoogd naar Ec2.20 wn dat zat net op het randje dus ben maar weer terug gegaan naar ec 2.00

maar dat kan deze S5 wel hebben hoor sjon draai met deze soort altyd zo dit was vorige ronde S5 in de 7de week met continu Ec 2.00

gallery_27127_11064_138283.jpg

 

gallery_27127_11064_84936.jpg

 

 

gallery_27127_11064_43649.jpg

 

Verwacht nu wel een beter resultaat te boeken.omdat ik nieuwe bulpen erin heb. eMaar ga idd van de week ff een x spoelen.

Bedankt voor jullie tips,adviesen en reacties jongens :wave: en keep them green !!!!!

Groet,M :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles lekker op de rit Mena :wave:

Foto 2.... :verrygood

 

Succes kerel!

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net ff me meters ge callibreerd me Ec meter stond 0.9 punt hoger :verrygood en me ph 0.3 punt hoger heb ik 8ter af toch de Ec 2.30

gegeven wat net het randje is bij me S5 :wave:

 

Groet,M

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey muria

geweldig hoe die s5 eruit ziet

mijn volgende kweek word ook haze

 

mvg weedplant

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thanx voor jullie reactie's Boyzz @Mrt ja lekkuh He er komen steeds meer stokken bij staan er nou zo rond de 100 stokken in :lol:

@Combi Nee Fluf Ga ik zeker niet hebben kerel ze zijn echt kei hard onderin :D Pablo...Echt vet gaan ze niet worduh maar wel keihard :huh: @Lostchild Waarom een zuurstof pompje nou omdat ik me vat s'middags met alleen maar water aan maak op 26c en doordat het dan eigenlijk te warm is dan zuurstof verliest. (maar denk dat je gelijk heb dat het zuurstofpompje water verdampt)Zo rond een uur of 9 s'avonds dan maak ik me nodige voeding aan en dan zit de temp precies op 22c En waarom geen circulatie nou maak altyd precies genoeg aan en zoals ik al zei doe ik 5min van te voor het water geven me voeding er pas bij B) @Hey Sjon me vat is 75l en heb hierboven uitgelegt de reden geef nu zo rond de 45/50liter per x en ja heb een paar dagen geleden me ec verhoogd naar Ec2.20 wn dat zat net op het randje dus ben maar weer terug gegaan naar ec 2.00

maar dat kan deze S5 wel hebben hoor sjon draai met deze soort altyd zo dit was vorige ronde S5 in de 7de week met continu Ec 2.00

gallery_27127_11064_138283.jpg

 

gallery_27127_11064_84936.jpg

 

 

gallery_27127_11064_43649.jpg

 

Verwacht nu wel een beter resultaat te boeken.omdat ik nieuwe bulpen erin heb. eMaar ga idd van de week ff een x spoelen.

Bedankt voor jullie tips,adviesen en reacties jongens :wave: en keep them green !!!!!

Groet,M :verrygood

ik zou eerst spoelen met water met de ph en ec op een goede waarde.en daarna ff kijken voor een flesje guano extract van no mercy.dan knallen ze noch wel ff door.maar het staat er allemaal netjes bij succes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zo rond een uur of 9 s'avonds dan maak ik me nodige voeding aan en dan zit de temp precies op 22c En waarom geen circulatie nou maak altyd precies genoeg aan en zoals ik al zei doe ik 5min van te voor het water geven me voeding er pas bij B)

Dat verklaart inderdaad een boel, niks mis mee, doe je goed.. wel goed roeren he.. :lol:

 

Net ff me meters ge callibreerd me Ec meter stond 0.9 punt hoger :wave: en me ph 0.3 punt hoger

Dat verklaart ook een boel, alles mis mee en doe je niet goed ! :huh:

 

Blijkt maar weer eens te meer hoe belangrijk het is om regelmatig te calibreren.. ik heb er ook soms geen discipline voor.. :verrygood

 

Alles in ieder geval weer op orde nu dus maak er een mooi einde van !

 

Succes..

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Weedplant thanx @Pimpollie ga idd spoelen zonder voeding wel met pk boost, enzym, roots,en biocrop

Werk alleen met de Ferro voedings Lijn maar Thanx voor je advies +tip @ Hey Sjon Yep klopt was het eigenlijk vergeten maar door dat akkefietje van gister dat ik ph+ moest bijvoegen heb ik ze gecontroleerd.Eigenlijk moet het standaard 1x in de 2wkn

maar ja soms vergeet je dat soort dingen :verrygood

Groet,M :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

yowww mena,

 

gaat lekker man mooie volle compacte ballenn!! :verrygood

 

super mooi om te zienn :wave:

 

i follow youuu

 

 

greetz pabloooow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed dat je de meter gecheckt hebt :verrygood

 

Als je water van 25C af laat koelen zit er een stuk minder zuurstof in het water dan dan je water onder/o 20C tapt en dit iets verwarmd. Ik tap water van 19C en laat, na voeding bijvoegen aan water, het circulatiepoompje een uurtje draaien. door de warmte die dat pompje afgeeft is mijn water dan rond de 22C na dat uur en alles goed gemixt.

 

Meet maar eens: water "koud" uit de kraan qua EC waarde en lauw/warm water.

Bij mij 0.24 koud en 0.31 "lauw".

 

Vd rest volhouden, ik zie geen echte tekenen (op de reactie op de EC spike na) verschijnselen van overvoeding ofzo en dit doet me goed: ben van plan om volgende ronde ook op Ferro te gaan draaien, heb het ook staan en kan dus gewoon met de S5 het schema volgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Goed dat je de meter gecheckt hebt :verrygood

 

Als je water van 25C af laat koelen zit er een stuk minder zuurstof in het water dan dan je water onder/o 20C tapt en dit iets verwarmd. Ik tap water van 19C en laat, na voeding bijvoegen aan water, het circulatiepoompje een uurtje draaien. door de warmte die dat pompje afgeeft is mijn water dan rond de 22C na dat uur en alles goed gemixt.

 

Meet maar eens: water "koud" uit de kraan qua EC waarde en lauw/warm water.

Bij mij 0.24 koud en 0.31 "lauw".

 

Vd rest volhouden, ik zie geen echte tekenen (op de reactie op de EC spike na) verschijnselen van overvoeding ofzo en dit doet me goed: ben van plan om volgende ronde ook op Ferro te gaan draaien, heb het ook staan en kan dus gewoon met de S5 het schema volgen.

 

ferro is cker een goeie keus.tegenover vele andere merken vind ik ferro beter.heb je regio voeding van ferro of de gewone lijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lostchild Zag wel dat de puntjes iets naar boven gingen wijzen maar nog niet verbrandt ofzo :verrygood

@pimpollie en heb de analyse voeding van ferro check ff bericht 1 heb ik me hele ferrolijn opgesteld het enigste wat ik nog mis is ferro deon maar die komt er de volgende ronde bij hier wat info erover .Ben hier over zeer te spreken :D

 

 

PlantversterkersDeon Deon is een plantversterker die bestaat uit een combinatie van anionische en kationische amphothere vetzuren. Deze worden gewonnen uit de Azadirachta indica (beter bekend als neem). Deze olie is zeer bekend voor het bereiden van een organisch (niet -synthethisch) insecticide.

 

Deon is een spuitvloeistof en dient, bij voorkeur in de eerste weken van de plant gebruikt te worden.

Deon verwijdert alle plantpathogene bacteriën en schimmels van de plant en legt een beschermende waslaag over de bladeren.

 

Door de verwijdering van de plantpathogene (plantvijandelijk) bacteriën en schimmels, krijgt de jonge plant een enorme groei indicatie zonder weerstand. Ook de onderste scheuten zullen hier volledig uitlopen, zodat er een mooi vol gewas ontstaat.

 

Gebruik Deon voor een super start van uw planten met een verhoogde weerstand tegen ziekten en insecten.

Laat uw planten glanzen als nooit tevoren met Deon!

 

Deon is verkrijgbaar in 0,5 ltr doseerfles.

 

Groet,M :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planten net gespoeld met 50l water 50ml pk booster 50ml biocrop 25ml roots en 25ml enzym Ph 5.8 Temp 28.7c lamp aan uit 23c lv rond de 50%

Ok sluit af met wat foto's Groet,M :verrygood

 

gallery_27127_11221_304488.jpg

 

gallery_27127_11221_696698.jpg

 

gallery_27127_11221_181406.jpg

 

 

gallery_27127_11221_570838.jpg

gallery_27127_11221_51586.jpg

gallery_27127_11221_128563.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...