Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mena Muria

30 x S5 liggen te zonnen onder 4x600W

Recommended Posts

Dag 17 12/12 vanavond krijgen de dames weer een flinke maaltijd 30liter water 130ML A&B ,30ML Biocrop ,30ML PK booster en als toetje 12,5 ML Enzym+ en 12,5ML Roots temeratuur lamp aan 27,5c uit /22c Lamp hangt op 1.60cm Voor de rest geen gekke dingen gezien of ondekt en gaat vooralsnog alles van een leie dakje.Groet,M :D

gallery_27127_11221_53460.jpg

 

 

gallery_27127_11221_285970.jpg

gallery_27127_11221_780577.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

zie ik nu een smartpot ??

dat de toppen nog flink zullen groeien :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kleine update 19de dag 12/12 planten zij aardig gegroeit zit bij sommige al op 1.15cm door de lamp er zo kort mogelijk er op te houden wou ik ze eigenlijk toch gaan remmen ,afstand zit op ongeveer 45cm van de lamp die hangen op 1.60cm. vanavond gaan de lampen denk ik toch weer een cm of 20 omhoog.Stammetjes onderin worden ook al dik ,mooi gezicht overal die kleine topjes...Morgen ga ik een x spoelen gooi ik er 40 liter afgezuurd water door met een Ph van 5.8.

 

gallery_27127_11221_502909.jpg

 

gallery_27127_11221_418985.jpg

gallery_27127_11221_380998.jpg

 

gallery_27127_11221_678404.jpg

 

Groet,M :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

kzou die lamp maar gauw omhoog trekken!

 

beter een stoot ec om ze te remmen..........

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cannabizznis Thanx hoop op hele grote B) en nee is nog geen smartpot wordt hem wel de volgende ronde.

@Chriet Yep de lampen gaan zeker omhoog ,maar ga eerst is ff spoelen.

 

Groet,M :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

zozo staat er mooi bij! Het zijn wel joekels geworden!

 

succes verder!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je gaat spoelen gaan ze strekken

en dat plantje op de 1na laatste foto schreeuwt het uit van de hitte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben net een paar planten toch maar gaan knakken om de groei toch maar te gaan remmen, en heb de lampen met op 1.80cm gezet temperatuur was 27c de lv op 51% 19de dag 12/12 hier een paar pics ervan.Morgen ga ik spoelen.

 

 

gallery_27127_11221_660216.jpg

gallery_27127_11221_255971.jpg

 

 

gallery_27127_11221_456802.jpg

 

Groet,M :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er lekker vol uit man..!!!

word een mooi gezicht denk ik met een week of 4 super veel van kleine compacte toppen.. :D

als ik haar een keer kan krijgen in zaad dan zet ik haar zeker neer..!!

 

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@stikkie

Alleen als stek verkrijgbaar.

ik ga zelf wel de S5 kruizen met herijuana en een jack oid.

 

Het is een amnesia pheno en zeker geen dikke opbrenger maar wat ze opbrengt is wel supergoed :P

 

Mooie planten, wel grappig.. zit id soort volgens mij dat "schuingroeien", ik heb er ook wat staan en flink aantal groiet ook "schuin" :D

Ga je ze nog flink ad PK helpen M_M?

Ik weet vd vader vh soortje dat ze behoorlijk extra aandikken als je dat doet B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey goeiemogen.

 

Ze zien er echt super uit kerel!lekker hoorrrr :D

Gaat helemaal de goeie kant op.

 

Succes verder!

 

Gr Zeebodem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Thanx Stikkie en Yep begint erop te lijken ,en helaas hebben ze geen zaad van de S5 is alleen in stek verkrijgbaar .

@Zeebodem thanx @ lostchild Zal zeer zeker een mooie kruising worden :D Had me vorige ronde er 26 staan (4 uitvallers) en toch 1680gr eraf gehaald is toch 64gr gemiddeld per plant , terwijl ik de eerste weken met 2x4en 2x600 had gedraaidt, vanwege de hitte (zomer) :P En begin al met pk na 21 dgn tot een week voor oogst check me voeding op bericht 1 en 19 dat is waar ik mee werk :P

 

Greeetzzzzzzz,M B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt de boel goed volgekregen zeg !

 

Dat worden flink wat toppen maar een hel om te knippen ! :wOOt

 

Ziet er in ieder geval goed uit !

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sjondoo Thanx man en dat vind ik nou het ergste hé knippen :D

Goedenmorgen,Lezers een Update Vandaag 22ste dag 12/12 planten zijn niet meer echt groter geworden en is de groei er denk ik wel uit, aan de ene kant is dat wel jammer want wou echt voor minimaal 1.60 gaan ,uiteindelijk ben ik daar toch op terug gekomenen en heb ze wat geremt de laatse dagen,en is het toch tussen de 1.10cm en 120cm geworden.Vanavond worden er langzaam stokken bijgezet waarvan de dames ook wel zullen gaan stressen want dat dat lukt niet zonder wortels te raken. :verrygood Er gaan minimaal 2 tot max 4 stokken pp in de potten. Morgen ga ik pas weer een vat aanmaken met de nodige voeding voor de dames. Er zijn nog geen gekke dingen gebeurt in het hok en hou dat zo te houden temperatuur is 26.8 aan 22 uit met een lv van slecht 37%.

Na de kerstdagen weer een update. Vanuit huize M een fijne en gezellige kerstdagen toegewenst. Groet,M :wOOt

 

gallery_27127_11221_680982.jpggallery_27127_11221_178095.jpg

gallery_27127_11221_515818.jpg

gallery_27127_11221_233915.jpggallery_27127_11221_322626.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat lekker hoor, hopen dat er nog wat bijsneeuwt met de kerst.. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jij ook man fijna dagen gaat nog steeds erg lekkr zie ik

ja dat knippen haha 2 min leuk maja hoor erbij

als je hulp nodig heb hoor ik het wel heheheh :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo de knetter he :verrygood

Dat ziet er knap uit kerel!Gaat helemaal goed komen.

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gaat fijn zo, bloei zit er lekker in nu, keep em going!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedenmorgen....lezers bedankt voor jullie positieve reactie's allemaal :verrygood

Gisteravond ben ik weer is wezen kijken hoe het met me dames ging.Aangezien ik de nodige versnapperingen op had leek ik toch wat bewegingen te zien

onder de bladeren van de lady's wel godverderdegodverrrrrrrrrrrrrr :wOOt kleine groene mannetjes zie ik lopen, dansend op de blaadjes van me dames hmmm

dacht dat het aan de versnapperingen lag die ik die avond al achter me kiezen had :) .Dus vanmorgen is ff wezen checken en ja hoor de ene luis.na de andere

kwam voorbij.voorzover ik gezien heb was het geen spint dus vanmorgen met wat spruzits in de weer geweest en nou maar hopen dat het goed komt.over 4dgn nog een x behandelen en dan hoop ik dat het over is. hier nog wat foto's

 

gallery_27127_11221_679269.jpg

 

 

gallery_27127_11221_319065.jpg

gallery_27127_11221_352538.jpg

 

 

Groet,M :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo mena,

 

Jou kweek ziet er ook toppie uit ! :wOOt

 

Jij blijft mij volgen? ik blijf jou volgen! haha :verrygood

 

greetz pablo

Share this post


Link to post
Share on other sites

och...die kleine fuckers ook altijd! :verrygood

Ziet er voor de rest allemaal heerlijk uit man! succes!! i'll be watching..

Share this post


Link to post
Share on other sites

GVD, Killen die mutterfukkers! Ik heb eens via via uit Belgié een spuitbus dichloorvos te pakken gekregen.

1 minispuitje en alles valt dood neer, puur gif natuurlijk maar gelukkig heb ik het zelden tot nooit nodig.

Anders van die brimex insecten of PvP van Bac werkt ook wel goed

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...