Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mena Muria

30 x S5 liggen te zonnen onder 4x600W

Recommended Posts

Of die foxtails nu zo erg zijn en het afbloeiien negatief beinvloeden ben ik niet van overtuigd..

Waar ik wel van overtuigd ben is dat het een mooiie opbrengst zal worden :spliff:

maar toch raad ik je ng ietss mooiiers aan (miss een idee voor de volgende ronde) en dt zijnn de amnees zaden van hypro (als je daaraan komen kunt) dat zijn pas zadn, als je zin hebt in een mooi zadn kweekje tenminste ;)

gr buttcrack

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pas op...

 

lamp lager is hogere temperatuur en kan voor vossestaarten zorgen :spliff:

 

Die lijken heel wat maar voegen 0 toe ad toppen, eerder afbraak omdat de energie daar naar toe gaat en de toppen niet goed afrijpen, iets wat ze juist zo mooi deden na de 2/3e internode bloei die ze al gehad hebben.

 

Mijn S5 op aarde zit nu eind week 8 en heeft 2e internode gehad.

Heb meer plek nu dus heb haar op ander plekje gezet (vanonder Adjust nu onder Lumatek diepstraal) en nu begint ze weer uit te lopen op de toppen, daarom gaat ze bij mij komend weekend om ;)

 

Ik ga mee met LS.

Foxtails zien er van afstand leuk uit op de top maar tijdens het knippen kom je erachter dat het helemaal niets is (een takje met wat haartjes)...kan zo de kliko in. Ook de top zelf is niet super...veel inwendig blad....lijkt wel sla!

Naar mijn mening komt dit door overvoeding (teveel N in het medium aanwezig) icm te hoge temp.

Beter op tijd om met de dames dan.......foxtails

Minder voeding geven de volgende keer is mijn optie. Die gele en verdorde bladeren horen erbij en door voeding te geven krijg je ....foxtails

 

grtz

Canab

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen mening over foxtails.. wel een mening over de ronde..en die is TOP! ;)

 

lekker man!! op naar de volgende ronde... al iets bekend over wat je gaat doen? aanpassingen? valkuiilen? dingen die je naders wil gaan doen? hebbie iets geleerd van deze ronde??

 

laterss... en rook ze!! :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijdje even weg geweest maar gaat ng steeds heerlijk volgens mij. einde is in zicht vind ze er heerlijk uit zien.

En zeker met die foxtails. Denk ook dat dit met de genetica te maken heeft. Was weer een mooie ronde jongen

ben benieuwd naar het eindresultaat.

En dat die foxtails lossen takjes zijn met wat haartjes erop ??

Heb ik nog nooit mee gemaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker hoor.. Mooie toppen, vette oogst.

 

Veel plezier met de afwerking,

 

TheGanjaMan

Share this post


Link to post
Share on other sites

BAGUS Sekali man!!

 

Leuk verslag en artistieke foto's

 

Groeten van Enter

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ga mee met LS.

Foxtails zien er van afstand leuk uit op de top maar tijdens het knippen kom je erachter dat het helemaal niets is (een takje met wat haartjes)...kan zo de kliko in. Ook de top zelf is niet super...veel inwendig blad....lijkt wel sla!

Naar mijn mening komt dit door overvoeding (teveel N in het medium aanwezig) icm te hoge temp.

Beter op tijd om met de dames dan.......foxtails

Minder voeding geven de volgende keer is mijn optie. Die gele en verdorde bladeren horen erbij en door voeding te geven krijg je ....foxtails

 

grtz

Canab

 

heeft gewoon met genetica te maken.geef maar te veel n aan een viktorie dan krijg je alsnoch geen foxtails.foxtails horen gewoon bij de s5 en bij ande haze kruizingen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er schitterend uit man..!!!

 

En die foxtail verhalen kloppen bijde...

Want bepaalde genetica amnees s5 pp etc... Bouwen met een 2e bloei torens/puisten op hun toppen die wel degelijk gewicht in de schaal leggen...

maar het is ook zo dat als een top bijvoorbeeld in een hotspot hangt van je lamp/kap dat ze dan uitlopers krijgt die na genoeg gewichtloos zijn en dan vaak ook vreemd 1 of 3 vingerig blad erbij aanmaakt...

 

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

HIERBIJ WIL IK ALLE LEZERS EN VOLGERS BEDANKEN VOOR HET MEEKIJKEN EN VOOR DE POSITIEVE REACTIES BEDANKT!!!!! <_<

Doordat me pc naar de klote ging heb ik het laatse stukjeniet kunnen updaten sorry jongens.

Op zondag 30jan me plaNten voor 2 dgn in het donker gezet met de kachel uit tot dinsdag 2febr.8teraf gezien had ik me dames gewoon nog die 2dgn onder de lamp moeten zetten want dikker werden ze niet.dinsdag 1febr dus begonnen met knippen tot woendag 2 febr totaal aantal knipuren ongeveer 30 voor me 30S5 dames+1 in een 11literpot de lengte van me hokje l1.72m br1.92m totaal3.30m2

ok dan het gewicht nat was het zeg maar 5700gr NU HET DROOG GEWICHT TOTAAL 1510GR het gewicht viel me eigenlijk wel tegen ben niet zo snel in het rekenen maar zeg maar zoon 50grper dame droog kwalitatief was die Superrrrrr heb ook de prijs zeg maar tegenover me vorige ronde nu dus in geld wel 2kg gedraait :lol: Hoop dat ik jullie met me verslag heb kunnen amuseren nogmaals thanks :lol: en tot........................................ :lol: :) :blink: ???????

GREETZZZZ,M :bier

 

 

 

 

 

 

gallery_27127_11221_318825.jpg

gallery_27127_11221_107703.jpg

gallery_27127_11221_2514.jpg

gallery_27127_11221_118939.jpg

gallery_27127_11221_156429.jpg

 

 

https://www.wietforum.nl/uploads/1296943817/gal...1221_165547.jpg[/img]</a>

gallery_27127_11221_38205.jpg

gallery_27127_11221_230996.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer dat het resultaat wat tegen valt ik had ook hoger gegokt..!!

bedankt voor het delen en succes met de volgende... <_<

 

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey kawan,

 

alles baik² hier.. daar ook zie ik :)

 

nu nog guerilla disana <_< :lol:

 

thanks for sharing :blink:

 

 

Rookze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer de volgende draai het eens op het minimum ipv het max.

 

<_<

 

Bedankt voor het delen,er leren hier velen.

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Enter terimakasih sampai jumpa lagi.... @ stikkie let op de postduiven :lol: @mananski yep in augustus een verslag van een guerilla in indonesie

@ ph donner yep de wet van het minimum was het tog :) ga ik in de toekomst ook zeker doen :blink:

Greetzzz.M <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer dat het tegenviel, ziet er toch smakelijk uit <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT Onnodig quoten, leer hier hoe we het graag willen.

 

misschien de volgende keer 60 stuks en dan 1 keer toppen en eerder 12op12. dan heb je misschien wel een hogere opbrengst.maar ik d8 dat het meer was .maar je hebt in ieder geval een mooi wietje groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cannabizznis ja was zeker jammer maar ja laten we het maar op de winterperiode houden :)

@pimpollie ja helaas ik had me eigen ook 2kg gegunt :lol:

Greetzzz,M <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Mena.

 

Jammer dat je het wat tegen vindt vallen qua gewicht...

Maar toch een mooie ronde gedraaid,en hij was top om te volgen <_<

Thnx daarvoor,succes met de volgende!

 

Gr Zeebodem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yow mena, tog niet verkeerd man anderhalf kilo

 

ik heb genoten van je verslag <_<

 

greetz pablooow

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi, goed, duidelijk verslag!! leerzaam !! <_<

thanx m8... en hopelijk tot de volgende ronde

 

latersss :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netjes gedaan joh <_< gewicht misschien iets teleurstellend

maar qua geld goedgemaakt TOPPIE

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zeebodem,Pablo,Mrt,Zeldzame jullie ook nog bedankt voor jullie comments op mijn topic klasse boyzz :lol: en jullie ook suc6 met de laatse loodjes. en tot.............????????? Groene Groet,M :blink: <_< :bier :lol: :lol: :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ie maar lekker is toch?

vond het verslag iig wel erg mooi

al een idee wat je gaat doen/veranderen om volgende ronde een hogere opbrengst te halen?

 

greetZZZZzzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@go2hell thanx man en lekker is die zeker <_< en ja hou altijd een logboek bij en kan zo zien hoe,waar, en wat beter kan :)

Groet,M :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey mena muria,

 

Lekker hoor 1,5kg. weet je al wat je volgende ronde gaat doen?

 

greetz ocilic

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_22940_10427_973064.jpg

 

GEGROWD DOOR: Mena Muria

SOORT: S5

VAN: (stek only)

INDICA/SATIVA: 75% sativa en 25% indica

GROEI: ze groeit zeker nog 3 weken door na het omzetten van de klok en strekt ook aardig tussen de internodes wat haar een hele open plant structuur geeft

OPBRENGST: ze brengt gemmideld op maar zeker minder als haar lang bloeiende zuster (amnesia haze)

KLOK OP 18/6: 12 dagen

KLOK OP 12/12: 9 weken

TOP OPBOUW: ze heeft een erg open blader dek waar door ze tot onder aan in de plant harde buds aan maakt en raad het dan ook af haar te dieven,

het zijn mooie golfbal formaat toppen en worden echt steen hard en krijgen al snel veel uitlopers door de 2e bloei (die het wachten zeker waard is)

 

UITERLIJK: mooie puntige topjes met een erg mooie kleur groen met weinig korte pistels die haar een heel "schoon" uiterlijk geven...

ze is bedekt met een dikke laag thc die bijna vettig aandoet en dat word dan ook bevestigd zodra je in een top knijpt of haar sprokkelt.

hoe droog ze ook is je hebt eigenlijk altijd wel een sprokkel bakje nodig..

 

GEUR: YEAHH..!! die over heerlijke amnesia geur waar ik al op hoopte alleen dan nog wat zoeter met een kaneel achtige ondertoon.

het is echt een sensatie voor je neus die niet lang genoeg kan duren..

het is een hele zware geur die je met geen enkel ander kan vergelijken op genetica uit de amnesia stamboom na dan.

 

SMAAK: een heerlijke beetje zoetige smaak die heel amnesia aandoet maar zeker een paar tinten zachter is in zijn smaak.

het vettige komt ook terug in de smaak en blijft ook heerlijk op je tong en lippen liggen.

voller kan een smaak bijna niet zijn, en net als de geur zal je haar altijd terug herkennen

 

UITWERKING: een hele maar dan ook hele heftige high die gelijk in je bovenkamer begint en al snel overgaat naar je lichaam en ook daar vlink te keer zal gaan.

dit is 1 van de sterkere soorten en houd dan ook zeker minimaal 2 uur aan, ze zorgt er ook voor dat je je concentratie vrij snel totaal kwijt raakt.. (niet voor beginners)

 

EINDSLOT: amnesia haze staat in mijn top 5 all times en deze s5 doet daar zeker niet voor onder..

het is op elk vlak echt een klasse appart en vind het ook elke keer weer feest als ik een avondje met deze dame mag delen...

ze is kwa kwaliteit ook richting perfectie gekweekt en dat straalt ze ook zeker uit..

 

UITERLIJK: 8.5

GEUR: 9.5

SMAAK: 9

UITWERKING: 9

OPBRENGST: 7.5

 

MENA MURIA nogmaals bedankt voor het mogen proeven van deze heerlijke dame...!!!

en als ze nog een keer een avondje uit wil, ze weet me te vinden.. :smoke

 

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...