Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mena Muria

30 x S5 liggen te zonnen onder 4x600W

Recommended Posts

Setup:

-4x600 /blt trafo/spiegelkap

-1500m3 afzuigert

-Inlaat passief

-aarde(canna)

-30 x25l potten +1x11l :lol:

-Voeding ferrolijn

 

Heb op 18/11 de potten ingewatert en op 19/11 de stekken gezet had er 35 besteld voor het geval ik wat uitvallers zou hebben.Hieronder de voeding waarmee ik werk.gallery_27127_11221_1034947.jpggallery_27127_11221_1262961.jpg

stekken sloegen goed aan had geen 1 uitvaller dus heb ze maar in de kliko gegooit op 1 na die zag er zo mooi uit dus heb die er maar tussen gepropt in een 11l pot . De lamp had ik op 2.00 meter hangen eerst 1 na 4dgn de 2de aangedaan(diagonaal)en 3ocm laten zakken na 4dgn de 3de weer 3ocm laten zakken een daarna de 4de en zakken maar weer met de lamp heb ze totaal 12dagen op 18/6 gezet (vorige kweek had ik ze 10dgn gegeven en waren zo rond de 1.30m geworden dus kan nog wat groter vond ik :D ) 1/12 zijn ze op 12/12 gegaan dus staan nu 9dgn onder de pagina nog wat pica's

In het hok zelf heb ik bij conrad de honnywell HF-202E (2kw)verwarming en die doet goed ze werk slaat automatisch aan als het te koud wordt (temperaatuur is tot 29c instelbaar)en heeft een zwenkfunctie temperatuur zit met de lamp aan rond de 28 en lamp uit 20 graden.In me voorhokje heb ik zoon voorgloei kachel die ik nog op de camping had staan dus koud hebben de dames het voorlopig niet ze zijn nu zo 50cm hoog

gallery_27127_11221_588224.jpggallery_27127_11221_667241.jpggallery_27127_11221_1587190.jpggallery_27127_11221_399120.jpggallery_27127_11221_254137.jpggallery_27127_11221_899683.jpggallery_27127_11221_677829.jpg

voor de rest hebben ze het goed naar de zin staan er lekker bij .Groet,M ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

yoow

 

veel suc6

 

ik ga je volgen.

 

greetz pablooow ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er mooi uit man..!!

lijkt wel of je weet wat je doet.. :lol:

ik blijf dit rondje met deze leuke genetica zeker volgen.. ;)

 

Succes, Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit, ik kijk mee ! ;)

 

laterr Qutje :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na de buiten kant gezien te hebben ;) ... nu ook de binnenkant...gaat lekker daar... ;)

wat draaide je vorige ronde? s5 zie je steeds vaker hier...

die ferro voeding is die ook aangepast aan je kraantjes water :D ?

 

succes :lol:

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey mena muria

 

Dat ziet er allemaal lekker fris uit man.mooie lengte hebben ze ook al ;)

Heel veel succes gewenst met deze ronde,en ik kom zo nu en dan eens even buurten bij je S5 verslag.

 

Gr Zeebodem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@stikkie leuk dat je meekijk en ja zolang er niks geks gaat gebeuren weinig blabla maar gewoon knallen.

@ chriet welcome take a chair and relax

@Qutje wederzijds

@Carpe vergeet de bovenkant niet die heb je ook gezien :D vorige ronde had ik 4 uitvallers dus 26 S5jes starte toen ook met 30. Begon toen met 2x4 en 2x600 ivm met de warmte(zomer) heb toen de laatse 2wkn de 2x400 veruild voor de 600w.Draaide toen 1680 gr En ja is analyse voeding dus kan in principe nix mis gaan .maar meet evengoed me ec en ph standaard ;) dit was de vorige ronde een potent wietje ;)

 

gallery_27127_11064_43649.jpggallery_27127_11064_53769.jpg

 

 

 

Zit nu op Ph 5.7 en volgende week op 5.8 en zo blijft de ph tot het einde

Me ec zit nu op 1.8 en volgende week op 2.00 de verdere cyclus blijft dat zo de laatse 2 wkn op ec 1.8 /1.6 water geven doe ik 2/3 boven en 1/3 giet ik in de bak.

Groet,M :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom zuur je zo laag af..??

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
waarom zuur je zo laag af..??

Mvg stikkie

 

Kweek al een aantal rondes zo en gaat goed ,te weinig zuur verdragen planten beter als te veel. ;)

Groet,M

Share this post


Link to post
Share on other sites

beter niet te hoog of te laag...

en ik gooi het liefst zo min mogelijk troep er in en die ph- is echt TROEP..!! (zegt een mineraal kweker, haha)

 

Maarja jou 5.8 of 6.2 (mijn ph waarde )is bijde niet perfect maar goed genoeg voor een leuke draai.. ;)

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
beter niet te hoog of te laag...

en ik gooi het liefst zo min mogelijk troep er in en die ph- is echt TROEP..!! (zegt een mineraal kweker, haha)

 

Maarja jou 5.8 of 6.2 (mijn ph waarde )is bijde niet perfect maar goed genoeg voor een leuke draai.. ;)

Mvg stikkie

 

Dat is het mooie van analyse voeding

- zonder tekorten van voedingselementen

-zonder overschotten van voedingselementen

-stabiele E.c. in het substraat

-pH direct op optimale waarde in voedingsvat; bij bestelde E.c.

-Geen problemen in het substraat

 

@Zeebodem Thanx we lopen volgens mij wel gelijk op ofnie :lol:

Groet,M

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die voeding ken ik nog niet, ik ga je even volgen. Zien er wel erg goed uit die dametjes ...

 

Succ6

Chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites
die ph- is echt TROEP..!! (zegt een mineraal kweker, haha)

 

mors maar eens een druppel op je spijkerbroek

zit er gelijk een gele vlek in die er nooit meer uitgaat

 

hield gister de fles tegen me jas aan en er zat gelijk een gat in!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had een keer een fles laten omvallen in een houten la en was gewoon helemaal er door heen gevreten.. ;)

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja klopt inderdaad ja.

Die van mij zijn de 20ste november de grond ingegaan,en staan nu te genieten van hun laatste 18 uur licht.

Morgen gaat bij mij de boel op 12/12.

 

Jij loopt dus heel ietsjes voor haha ;)

 

Succes kerel!

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staat er lekker bij daar :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gister water + voeding gegeven naast a&b enzymen,roots ,crop,en boost meegegeven meegegeven de meeste kennen deze niet over de laatse 2 zal ik ff wat neerzetten hierover,

 

Bio Crop is een unieke bloeistimulator doordat de bio crop ervoor zorgt dat er 40 % meer chlorophyl in het blad wordt aangemaakt.

 

Door de 40 % extra chlorophyl zal de plant dus ook meer suikers aan kunnen maken, deze suikers worden in de nacht afgebroken en de energie die daarbij vrijkomt zal de plant gebruiken om nieuwe en grotere bloemen aan te maken.

 

Doordat er 40 % meer chlorophyl in het blad aanwezig is, zal het blad ook "dikker" aanvoelen, dit is met de hand voelbaar. Ook zal de plant een waslaag over het blad heen leggen, wat een hogere bestendigheid oplevert tegen de welbekende botrytis cynera, oftewel toprot.

 

De hoeveelheid suikers in het blad kan gemeten worden met een zogenaamde brix meter, dit is een meter, die het suikergehalte in het blad kan meten, zodoende kan de werking van deze stimulator bewezen worden !

 

Bio Crop zorgt voor 40 % meer chlorophyl in het blad

Bio Crop zorgt voor een beschermende waslaag op het blad

Bio Crop zorgt voor een hogere productie doordat er 40 % meer fotosynthese is

 

-De PK Bloeibooster wordt toegepast tijdens de bloeifase van uw planten.

 

Tijdens de bloefase heeft uw groene bladplant een grote behoefte aan fosfaten en kalium.

De plant "voelt" in het substraat het aantal aanwezige fosfaten en maakt daar haar hoeveelheid bloeihormonen op aan.

 

Gebruik PK Bloeibooster tot één week voor het oogsten.

De PK Bloeibooster Verrijkt is een PK meststof die verrijkt is met plantaardige hormonen, aminozuren en een vijftigtal verschillende spoorelementen

 

Heb dus 30l aangemaakt tussen de 500/700ml ongeveer per plant dat verschilt geef water naar behoefte en de rest kieper ik in de bak.

Waar ze eergister nog rond de 50cm waren zijn ze vandaag rond de 60 verwacht zo rond de 1.60 uit te komen temperatuur is 30c aan uit 22c lv zit op 48% dus dat zit wel goed allemaal we knallen gewoon door :lol: foto Van vandaag 11de dag 12/12

 

gallery_27127_11221_812306.jpg

 

Groet,M :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er mooi gezond uitzeg zeker een potent soortje.

Zit al een mooi spinnewebje in :D :lol:

good luck blijf je volgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie tatoo :lol: plantje ziet erook niet verkeerd uit... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...