Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sm0kek1ng

Honing Joint

Recommended Posts

Jooo mede stoners ;)

 

Ik meen laatst iets te hebben gelezen over honing over je joint heen smeren (voor een toevoegend smaakje).

Dus mijn vraag is; iemand ervaring hiermee?

Share this post


Link to post
Share on other sites
haha kdenk dat je hebt gelezen

 

Butane Honey Oil

 

oftewel hasjolie

 

 

Neenee dat was het niet, daar ben ik wel bekend mee ^^ Toch bedankt voor je reply!

Share this post


Link to post
Share on other sites

K zou zeggen probeer t ff.......denk dat je er een mooi rookverslag van kan maken ;) :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je dan toch bezig bent, vertel ook even hoe je hem aan hebt gekregen ;)

 

Groetjes Kut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met een gas brander :), wellicht iets verwateren en er overheen strijken met eenverfpenseel ;) damn klinkt goed :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

honing op je joint? :/

Raar.. als je het probeerd wil ik wel eens weten hoe dat is!

En al zeker hoe je hem hebt aangekregen =]

 

Grtz. GP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heyy, ik heb het dus in de praktijk getest.

Ff een jointje in het verband gelegd dus, vervolgens een klein beetje honing aan me vinger gesmeerd en een dun, gelijkmatig laagje over de joint verdeeld.

Gevolgd door ca. 10 minuutjes met een laag vuurtje onder de joint gehangen zodat de honing al vast lichtelijk verwarmd was (het lijkt me namelijk dat honing een hogere ontbrandingstemperatuur heeft dan wiet) daarna simpel, zonder gasbrander dus, opgerookt.

De J brandde nog wel eens iets in, maar dit was makkelijk te verhelpen met een vuurtje

De smaak was duidelijk wel iets zoeter, en de rook dikker en zwaarder op de longen(goh, suiker roken..)

Het is zeker het proberen eens waard, maar ik blijf over het algemeen lekker bij de gewone jointjes, tevens gezonder! ;)

 

Happy Smoking :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me qua rook iets opleveren dat net zo zwaar kan zijn als uit de Shisha. Daar zit immers ook een glucose-oplossing door je tabak (wel een stuk natter dan je het in een joint zult kunnen krijgen). Lijkt me ook een mooi experiment met echte sigarenbladen, honing daarop smeren, heel dun en verdund laagje en laten intrekken. Dan zou je wel eens in de buurt kunnen komen van een echt lekker gezoete blunt (als je dat lekker vindt natuurlijk, geef mij maar gewoon de smaak van goede wiet/hasj).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon een honing blunt kopen. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat kan ook, ik rook sowieso geen blunts. Maar heb wel ooit van die smaakjeszooi gekocht, ik vond het smerig, dat vochtige vel (waar liefst 80% natuurlijke tabak in zit ;) ) en het smaakt in mijn beleving alleen bij het dichtlikken en aan je lippen bij het roken. Dan liever de klassieke blunt met echt sigarendekblad, alleen kan ik me voorstellen dat mensen daaraan dan toch graag een zoet smaakje zouden willen geven: honing zou dan kunnen, denk ik.

 

Gezonder is het denk ik sowieso niet. Suikers geven nogal dikkige rook, na een hele avond-nacht aan de shisha (3 koppen vol met een paar mensen) liggen mijn longen nog een uur of 12 te pruttelen als een waterkoker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

verbrande suiker ligt zwaar op de longen. je zou je wiet kunnen mixen met die turkse fruittabak( die je normalitair uit waterpijp rookt) appeltabak is wel lekker.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ga het zeker ook eens proberen!

Zal hier dan ook posten wat ik er van vind.

 

Grtz. GP

 

Dus zoals ik al zei ging ik het eens proberen, en heb het juist eens geproefd!

Wel met hasj i.p.v wiet..

Het was een wat zachtere smaak maar niet echt veel zoeter.

Hij brand idd heel makelijk als je er een 5 a 10 minuutjes met een aansteker langs gaat!

Ik heb het vergeleken door tegelijk een gewone en die met honing te doen, dan kon ik beter het verschil merken.. B)

Kheb er een fototje van gemaakt, dus die post ik hier nog.

Het was wel maar een stickie :D

 

Grtz. GP

Share this post


Link to post
Share on other sites
jonge je gaat toch geen honing roken man denk s na

Gozer je zegt het alsof je fucking dom bent. Je weet dat in een sigaret rattengif enz zit? dat rook jij ook allemaal op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk is het onzin. Waarom zou je honing over je joint heen doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...