Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
frnz..

eerste x scroggen: keuzeprobleem

Recommended Posts

Goeiemorgen forumers,

 

de eerste ronde zit er op. Voor de tweede ronde had ik graag mn vierkante meter wat voller gekregen (ik kon bij mn vorige draai nog veel te veel de bodem van mn tent zien) ik had niet getopt ofzo, en zou dit nu zeker wel willen doen. Ik had ook gedacht om een netje te hangen en te gaan scroggen.

Bij mn bezoek aan de zadenboer heb ik volgende soortje mee:

 

Barneys Farm lemon haze (5st. Fem)

Barneys Farm LSD (5st. Fem)

DNA genetics Connie Chung (5st. Fem)

 

iemand ervaring met deze soortjes, of welke zich wel of niet leent om te scroggen?

 

vorige keer had ik 9 planten staan, en zou het deze keer willen volkrijgen met 5 stuks onder de 400Watter.

 

Alle suggesties of tips welkom!

 

grtz..frnz

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn mooie soortjes die hebt ;)

 

ik denk dat de lemonhaze het beste het doet in een scrog. dat is grotendeels sativa,fijn om mee te scroggen groeit nog zon 2,5 week

door in de bloei. weet nie hoeveel opervlakte je moet gaan bedekken maar had de laatste keer dat ik

scrogde had ik met 2 planten in een kuip van 45 L. 1 vierkante meter goed vol gekregen.

 

succes blijf je volgen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb laatst gescrogged met een Super lemon haze, en dat ging er goed. Gewoon laten groeien tot tegen het rek en daarna op 12/12. De haze blijft maar groeien en ik heb het rekje goed vol gekregen. Ik zou verwachten dat jouw haze net zo hard doorgroeit dus dat zou dan ook moeten lukken. Misschien zelfs wat eerder op 12/12 dan ik heb gedaan, want ik had behalve de haze ook drie blue widows staan die wat minder hard doorgroeiden.

Veel plezier met je scrogje :lol:

 

Chassie

 

PS mijn ervaring is toen wel geweest dat door het scroggen en het lange groeien er sneller tekorten ontstaan in de voeding. Bij mij rond de vijf weken bloei was de magnesium duidelijk op, dus wellicht al vroeg beginnen met aanvullen met bijvoorbeeld Ultra MG van Gold Label. Ik gebruikte Canna en dat was duidelijk net opgewassen tegen de haze in scrog.

 

Gewoon ff googlen op gold label ultra pk mg dan vind je genoeg shops waar het ligt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor jullie reacties!

 

allereerst wil ik dit ff rechtzetten, de lemon haze is feitelijk Amnesia Lemon van Barneys Farm..

vergeef me mijn vergetelheid :lol:

 

Ik zal elkéén van jullie adviesen opvolgen, en denk dat ik Amnesia Lemon én Connie Chung zal zetten,

als er toch een netje boven komt trek ik eventuele verschillen tussen beide soortjes wel recht.

 

Ik twijfel dan net nog over het aantal plantjes..

Ik heb een vierkante meter te vullen, dus dacht ik max. 4 stuks?

 

@chassie: thx voor de tip ;) ik had met mn laatste kweek (was ook mn eerste weer sinds enige tijd) had ik ook al bladproblemen door een denk ik uitgeputte grond, ik wou zeker deze keer experimenteren met rijkere grond..of beter bijvoeden iig tijdens de bloei.

 

alle reacties of tips welkom!

 

grtz..frnz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...