Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

TEST: Guanokalong & GK-Organics

Recommended Posts

Mijn vorige starters set van Humboldt was 150 eurie,maar dat was een gereduceerde prijs vanwege de introductie. (zonder de aarde toevoegingen uiteraard)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn voorstel.

 

ik heb max 40 amp(apparte meter), water en ruimte 6x2x2,5 vul maar in de rest ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind mijne beter.. ;)

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vindt een dr120 gevuld met 10 x18liters toch net iets wat beter,

om te testen wat het doet tegenover een bac biologische setje ;)

 

zo zie je ook eveneens het eventuele verschil in alles stadiums...

 

2 vliegen in een klap :P

 

Ik kan het ook testen in een hokje, met een preshfilter, topshield en de gk set :) :D

mischien wel DE combinatie....

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wanneer komt hier de uitslag van ;)

 

brrrrrrrr wat spannend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil trouwens best 5 plantjes neer zetten, komen ze wel in smartpots te staan van 100 gallon, is maar ietsje meer dan 15 liter.....

 

kan ik ze ook alle 5 andere aarde geven, van nieuw tot gebruikt, met voeding en zonder... knal ik er ook wel 1tje vol met stuk of 80 buffertabs om te kijken wat het verschil is...

 

als ik alvast moet voorgroeien hoor ik het wel. gooi ik er een plasma boven gaat t lekker snel ;)

 

Waar moet de test persoon aan voldoen?

- Een afgerond verslag op het forum als ik start is ie af

- Ervaring met het kweken met 5 planten heb ik ben ook ooit begonnen

- Ervaring met organisch kweken is een pre heb ik 1 keer gedaan

- Dosis LEF om hulp te durven vragen en vragen te durven stellen ja durf zelfs te vragen om dit te regelen voor mij dus ja

 

dan is het pas echt op z'n amerikaans, pak ik ook een kilo per plant minimaal :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
mijn voorstel.

 

ik heb max 40 amp(apparte meter), water en ruimte 6x2x2,5 vul maar in de rest ;)

ehm.. 5 plantjes in scrog in ieder 200 liter onder ieder 1000 watt? Een 5-kilo scrogje biologisch? :P

 

 

Jullie hebben nog tot 12 december om in te schrijven, kom op forummers!

Share this post


Link to post
Share on other sites

DEAL!!!!!!!

ehm.. 5 plantjes in scrog in ieder 200 liter onder ieder 1000 watt? Een 5-kilo scrogje biologisch? ;)

 

 

Jullie hebben nog tot 12 december om in te schrijven, kom op forummers!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben kandidaat.

 

Dr 120, 220m³ in, 450 m³ uit, 600 watt.

 

Werk met 15l potten. Zou dus 5 potten gebruiken voor de guanokalon/gk-organics. De andere 4 zou ik met hesi afwerken.

 

Soortje zou ak47xafghaan of Sannie's killing fields worden.

 

 

- Een afgerond verslag op het forum: nog een week en 't is ongeveer af.

- Ervaring met het kweken met 5 planten: check

- Ervaring met organisch kweken is een pre: enkel ervaring met hesi

- Dosis LEF om hulp te durven vragen en vragen te durven stellen: check

 

Kan deze voeding ook in combinatie met batmix gebruikt worden? Wegens bladproblemen in m'n huidige ronde (lightmix en hesi voeding) zou ik liever safe then sorry spelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
;) met al die toevoegingen kun je nog op kale perliet kweken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ik ook staan perlite, gooi ik daar ook een bak mee vol hahaha ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat wil ik je zien doen ;)

 

greetz sannie

 

:lol: met al die toevoegingen kun je nog op kale perliet kweken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

als de sannie's jack fem klaar is eind januari zou ik daar wel 5 bomen mee willen kweken of een dikke scrog met de extrema's...!!!

En als er een ander mooi idee is voor in een dr120 sta ik daar ook voor open zou gewoon graag willen kennismaken met het hele organic verhaal...

Want alleen er maar over lezen is ook niet alles en het kriebelt toch wel heel erg..!!

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik wil trouwens best 5 plantjes neer zetten, komen ze wel in smartpots te staan van 100 gallon, is maar ietsje meer dan 15 liter.....

 

kan ik ze ook alle 5 andere aarde geven, van nieuw tot gebruikt, met voeding en zonder... knal ik er ook wel 1tje vol met stuk of 80 buffertabs om te kijken wat het verschil is...

 

als ik alvast moet voorgroeien hoor ik het wel. gooi ik er een plasma boven gaat t lekker snel :D

 

ehm.. 5 plantjes in scrog in ieder 200 liter onder ieder 1000 watt? Een 5-kilo scrogje biologisch? :)

 

Klein rekenfoutje... 100 gallon = 375L

Maar een heel KLEIN beetje meer dan 15L. ;)

Ik zie je al slepen met 5x deze hoeveelheid. :lol:

 

;) Mrs Poldergrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is in ieder geval niet minder pg hahaah 378 liter = 400 liter gl aarde (8 zakken) per pot met 80 buffertabs en 25x de hoeveelheid die jullie aanbieden :D

 

en slepen ach heb een trekhaak :lol:

 

zou wel leuk zijn en ben gewoon serieus aan het denken om het te doen ook hahah.

 

effe beginnen met voorgroeien. ;)

 

@sannie ik zal niet overmoedig worden maar wil best 1 potje op perlite kweken hoor ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kriesus, wat een competitie.... :D

 

Ik ga gewoon alvast de zaadjes in hun potjes proppen!

Als ze op 12 december uitkomen mogen ze vast meedoen (als van...voor hun verjaardag, laat maar zeggen) ;) :lol:

 

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn er eigenlijk extra dingen die je hier mee in combinatie kan/moet gebruiken die jullie adviseren..??

En tjonge jonge... echt helemaal wachten tot 12 december voor de uitslag, vind het allemaal maar spannend hoor... ;)

 

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
echt helemaal wachten tot 12 december voor de uitslag

Ach, is net als met kweken.... geduld :lol:

 

;) Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
zijn er eigenlijk extra dingen die je hier mee in combinatie kan/moet gebruiken die jullie adviseren..??

Wat je nog extra kan gebruiken zijn Sannie's Bacto's Klik hier

1x in de week mee geven met Yucca.

De Humboldt producten zijn er vooral om bij te sturen en eerder de voedingsstoffen beschikbaar te maken in je pot.

 

;) Mrs Poldergrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu er nog even tijd is voor de inschrijving stopt, zal ik me ook maar aanmelden.

 

groeien en bloeien zal gebeuren onder de T5-432 Watt.

 

ik wil op 11 literpotten kweken, en in eerste instantie met mijn eigen mix grondje. Maar als dat echt niet gewenst is zal het waarschijnlijk Goldlabel lichtmix worden, maar sta open voor suggesties.

 

Ik wil 2 of 3 soorten Femmetjes gebruiken

 

NYCD

ICE

Hericules.

 

zijn de kandidates, en evt liggen er ook nog Hymalaya Gold en een WonderWoman.

 

Tot nu toe alleen maar organisch gekweekt (voor zover ik weet) en deels met humbold, voor dat er veel meer bekend werd.

 

ben nog even wat aanpassingen aan het hokje aan het maken, ook nog verschillende metingen aan het doen wat betreft de reflectie op de wanden. maar ik wilde begin Januari toch al van start gaan.

Maar met een volledige lijn met hulpmiddelen en de Mrs Poldergrower-support, ben ik erg nieuwsgierig wat er voor moois te kweken is onder de BadBoy.

 

grtz,

Djzusie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ff wachten.... PIZZA!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat je nog extra kan gebruiken zijn Sannie's Bacto's Klik hier

1x in de week mee geven met Yucca.

De Humboldt producten zijn er vooral om bij te sturen en eerder de voedingsstoffen beschikbaar te maken in je pot.

 

;) Mrs Poldergrower

 

Bedankt voor je reactie..!!

En bij mij trouwes al heel lang geen planten bac zonder bac meer.. :lol:

Heb je al een schema en een samenstelling voor in het medium klaar liggen voor de winnaars..?

Zo ja, zou je die dan willen posten..? :D

 

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb je al een schema en een samenstelling voor in het medium klaar liggen voor de winnaars..?

Zo ja, zou je die dan willen posten..?

Nee, ff wachten tot na de 12de :lol:

 

Koi.

 

P.s.: De zaadjes doen nog geen moer ;)

Maar er is nog tijd....

Share this post


Link to post
Share on other sites

zaadjes liggen te ontkiemen, potten zijn besteld, extra pellet aarde moet ik nog ffe regelen met vinnie, equilibrium en deuce deuce heb ik zelf.

 

ik zeg dit is mijn adres :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...