Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
smokeyB

Gran Turismo 5

Recommended Posts

Smokey is blij mensen, GT5 is na extreem lang wachten binnen :lol:

Ben gisteren gelijk begonnen met racen, wauw wat mooi zeg ;)

Zijn er al forum leden die dit spel ook al hebben?? Meer race fanaten?

Zou wel lachen wezen om met verschillende forumleden online te gaan racen, moet alleen eerst m'n online play weer even in orde krijgen....

Ga zo weer eventjes verder :lol:

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb me voorgenomen GT5 niet te kopen na het lange wachten.

 

maar nu ik jouw er over hoor wordt ik toch ineens verschrikkelijk jaloers....

 

veel plezier met gamen!

 

Greetz!

 

Tippie

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Tippie,

Jij ook een racefan? :lol:

 

Smokey zegt: kopen, gewoon doen ;)

 

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

al vanaf deel 1 groot fan..!!!

En heb ook nu weer een ps 3 staan maar gewoon geen tijd..... :lol:

Mischien toch maar ff langs de winkel en wat tijd vrij maken...

 

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb het zelfde probleem.... Tijd :lol:

Meestal game ik pas als iedereen ligt te slapen, kan ik lekker ongestoord gamen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahahahahahahahahahahahaahhahaahahahahahahahahahaahahahahahaha

zo, die is enthousiast. ;)

speel je op de pc ps3 of de xbox ?? :lol:

 

Grtn Erazer :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

PS3...

 

Heb hem net, twee weken ofzo... Nog geen PSN account...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pas maar op Kees, voor dat je het weet ben je verslaafd en valt je studie in duigen en ben je niet meer terug te vinden op dit forum ;)

Ga weer effe knallen met m'n Nissan Silvia, maar eerst effe een jointje :lol:

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm nu nog even een PS3 halen.... Ik dacht dat deze game niet voor de xbox of pc uitkwam? :lol:

Nissan Sylvia? haha, bent zeker nog niet aan de Skyline toe? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt GT5 is er alleen voor de PS3 ;)

Die sylvia was de snelste tweedehands die ik kon vinden en betalen, eerst maar effe geld verdienen...

Heb net een miskoop gedaan voor de classic race, ding is niet vooruit te branden :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fanatieke racegamefans zullen het gemerkt hebben: het deze week uitgekomen Gran Turismo 5 hapert nogal. Dat is te wijten aan het hoge aantal connecties dat met de centrale servers van ontwikkelaar Polyphony Digital wordt gemaakt. Een oplossing moet op zaterdag in de vorm van een patch beschikbaar zijn.

 

In een verklaring liet GT-bedenker Kazunori Yamauchi weten dat de servers van het bedrijf gerekend hadden op 500.000 connecties, maar dat aantal ligt significant hoger. Omdat de online onderdelen van het spel zo geïntegreerd zijn in de rest van de game, kunnen deze verbindingsproblemen alle onderdelen vertragen.

 

Yamauchi adviseert om Gran Turismo 5 dan ook offline te spelen tot de patch van zaterdag beschikbaar is. Daarnaast werkt de ontwikkelaar ook aan de serverkant aan het connectieprobleem.

 

bron : de telegraaf digitaal

 

Grtn Erazer :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het Erazer,

Heb tot nu toe nog niet online gespeeld ivm wat verbindingsproblemen maar dat zit in m'n instellingen, moet alles even opnieuw instellen.

Maar het kan best zijn dat het online gebeuren nog kinderziektes heeft maar die gasten zijn continue aan het aanpassen en er komen regelmatig updates dus zal dat probleem opgeven moment verdwijnen.

 

Jeeeeeezus Kees kan je niet wat aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa's weghalen?

M'n iPad heeft er helemaal moeite mee, nog erger dan als er heeel veel foto's zijn :lol: ;)

 

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het Erazer,

Heb tot nu toe nog niet online gespeeld ivm wat verbindingsproblemen maar dat zit in m'n instellingen, moet alles even opnieuw instellen.

Maar het kan best zijn dat het online gebeuren nog kinderziektes heeft maar die gasten zijn continue aan het aanpassen en er komen regelmatig updates dus zal dat probleem opgeven moment verdwijnen.

 

Jeeeeeezus Kees kan je niet wat aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa's weghalen?

M'n iPad heeft er helemaal moeite mee, nog erger dan als er heeel veel foto's zijn :lol: ;)

 

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt een geweldig spel dit,heb het de afgelopen paar dagen veels te veel gespeelt.

maar gister is helaas mijn stuurtje kapot gegaan :lol: denk dat de voeding doorgebrand is na wat te lang spelen.

ik heb logitech al gemailed en hoop snel een vervanger te krijgen zodat ik weer verder kan gaan spelen.

ik heb wel zin om samen ff online te gaan racen, pm me maar voor mijn psn-account naam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Balen van je stuur man :lol:

Als ik m'n account weer in orde heb zal ik je even mailen...

Heb een tijdje terug m'n draadloze router gereset en daardoor is die de naam en de sleutel kwijt en die PlayStation zoekt dus naar die naam die er niet meer staat ;)

Moet ik even rustig voor gaan zitten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whaha ik heb de Veyron :verrygood

Getuned naar ruim 1200pk en alle andere dingen to the max, echt Totall madnes die auto....

Win er bijna alles mee, maar moet zo effe een Ferrari kopen voor een andere race dus ben effe aan het sparen.

Heb jij de veyron al Kees?

 

Vind overigens wel dat het spel niet echt super groot is als GT4, heb bijna alle races gewonnen in de prof reeks....

Moet wel nog de special reeks doen en de B-spec, wat ik hier mis zijn de enduro races bv. 2 uurs race of zelfs de 24 uurs race... Beetje jammer :wOOt

 

Heb nog steed niet online gespeeld, zal gaan gebeuren als ik verhuist ben.

 

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

high,

 

ik ben ook al vanaf nr1 een grote gt fan!

ik he dan ook op de relaise datum een ps3 met gt5 gekocht en dit bevalt me weer enorm.

 

mijn 1ste indruk was ook wel dat deze gt minder groot was maar ik denk toch dat dit schijn is.

aan de special race's heb je ook nog eens een berg race werk en door de extrem in a spec ben je ook niet zomaar door.

b spec vond ik 1ste ook minder leuk maar ik heb wel al geleerd dat dit erg aangenaam is wanneer je te stoned bent om nog op een deftige manier a spec te doen.

 

ik weet niet hoever je onder tussen al bent maar ik zit een beetje vast op de extreme met gone with the wind, ik zou echt niet weten met welke auto ik dit moet doen????

de veyron heeft het vermogen wel maar is te log voor het bochtenwerk

en bv de mazda race car is weer niet te betalen

misschien weet iemand hoe of waar je je een deftige auto voor dit soort races kan winnen???

het zijn hier allemaal auto's van rond de 900pk en deze wegen dan ook maar een 900kg dus hier heb ja al wel wat nodig

 

grtzzzzzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou eerlijk gezegd niet weten waar je die ultime racewagens kan winnen, misschien als je wat van die specials helemaal hebt gehaald??

Heb nou bij de occasions een Tommy Kaira zzii gekocht voor 50.000 cr en die getuned to the max, ideaal wagentje.... Standaard 1000kg (dus kan nog lichter) met een middenmotor en 4wd, maw een super wegligging!

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

high,

 

er is onlangs een update geweest waardoor er nu ook een online occasion dealer beschikbaar is, daar heb ik zonet die calsonic nissan race car gekocht.

 

koste wel bijna 3.5 mil credits maar met deze auto kan je perfect mee met deze race's als je jezelf goed genoeg in concentratie kan houden wat na een vette joint niet simpel meer is :wave:

 

grtzzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil ik ook :wave:

Heb momenteel maar 700.000 cr....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...