Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

odk015

1 plantje volledig anders

Recommended Posts

ik heb samen met een vriend bubblegum gekocht.. er is 1 opgekomen van de 2 zaadjes dat ik geplant heb nu lijkt mijn plantje helemaal niet op de 2 plantjes dat mijn vriend geplant heeft, hoe is dit mogelijk? kan het zijn dat er per ongeluk een ander zaadje in dat zakje zat? het zijn gefeminseerde dus ik hoop hoe dan ook dat het ook een wijfje zal zijn :lol: en dat het kwaliteit zal zijn die groeit

 

mijn plantje heeft extreem brede bladeren en die van mijn vriend gewoon mooie lange slanke blaadjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

is dit geen forum om vragen te stellen? en als mensen niet willen antwoorden dan is dat zo.. het is mijn eerste kweek in tent heb hier al heel veel rondgelezen op dit forum maar vind op niet alles een antwoord dus vraag ik het.

 

en zoals ik al zei.. of je zin hebt om te antwoorden daar ben je zelf vrij in..

ale voor de rest wens ik je nog een goede dag toe..

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol:

 

Altijd scherp.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

elke plant is uniek, hou hier rekening mee. behalve stekken van dezelfde moederplant deze zijn vrijwel identiek. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok ik hoop dat je gelijk hebt canna want ze ziet er wel helemaal anders uit :lol: we zullen zien hoe het zal smaken he

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je wellicht foto's van zowel zijn planten en die van jou?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja maar die staan nog niet op dit forum.. zal er eens mijn werk van maken om mss eens een verlsagje te beginnen

Share this post


Link to post
Share on other sites
zal er eens mijn werk van maken om mss eens een verlsagje te beginnen

Lijkt me een goed idee :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ofniet eej.. bijna alle vragen die je stelt kun je gewoon terugvinden hiero.. in de tijd dat je vragen stelt kun je beter lezen!

Share this post


Link to post
Share on other sites
in de tijd dat je iemand afzeikt zou je ook antwoord kunnen geven

 

 

het is dat... wat een miserie. Als je niet wilt antwoorden doe het dan gewoon niet, ik zal er mijn slaap niet voor laten :lol:

en ik herhaal mezelf, ik dacht dat dit een forum was om vragen te stellen en geloof me ik heb hier al heel wat gelezen op dit forum..

 

peace aan alle haters ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
in de tijd dat je iemand afzeikt zou je ook antwoord kunnen geven

 

heb ik in andere topics ook de tijd voor genomen, en help ook graag mensen, vandaar dat ik mezelf bevoegd genoeg vind om dan in zo'n topic te zeggen dat er met lezen ook een hoop te vinden valt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik haat niet hoor, odk015 :lol:

Het viel me alleen op dat jij met je 138 berichten MEER topic's hebt geopend als bijvoorbeeld amnees met 3337 berichten.

 

Niks mis mee hoor...alleen apart ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol:

 

Altijd scherp.....

 

Mes scherp...... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb ik in andere topics ook de tijd voor genomen, en help ook graag mensen, vandaar dat ik mezelf bevoegd genoeg vind om dan in zo'n topic te zeggen dat er met lezen ook een hoop te vinden valt.

 

 

ik neem mijn woorden terug ik had nog niet op de link met zn topics geklikt .........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...