Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Stunner

Goede high wiet

Recommended Posts

Yo mensen ik ben vooral op zoek naar wiet die mij activer (dus high) maakt Dus absoluut niet stoned sloom, van de wereld.

 

Ik weet dat ik hiervoor de savitva soorten moet hebben, maar ik ben erg beniuewd naar goede savtiva wiet in de buurt van Helmond/Eindhoven. Ik rook de wiet overigens puur.

 

 

Iemand nog goede tips?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normaal gesproken moet het coffeeshop personeel je daarmee prima kunnen verder helpen. Zoniet, ga dan naar een andere (betere) shop.

 

Maar om je een goeie tip te geven: Stel je eerst even voor in het daarvoor bedoelde topic zoals je gevraagd is en men gaat je hier veel gewilliger verderhelpen

 

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

vaporizer gebruiken zorgt ook voor een meer high effect

en als je zelf kweekt kun je het effect ook nog beinvloeden met de oogsttijd(vroeger oogsten bij 'cloudy/milky' trichomen meer high, bij amber meer stoned)

 

en inderdaad sativasoorten uitzoeken, haze-soorten bijv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

amnesia en andere haze soorten is wat je zoekt.

deze maken je actief en geven inspiraties wat een indica wiet niet doet.

indica is stoned,sativa is high zoals het hoort.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Normaal gesproken moet het coffeeshop personeel je daarmee prima kunnen verder helpen. Zoniet, ga dan naar een andere (betere) shop.

 

Maar om je een goeie tip te geven: Stel je eerst even voor in het daarvoor bedoelde topic zoals je gevraagd is en men gaat je hier veel gewilliger verderhelpen

 

groeten

 

 

Jij moet je gaan aanmelden als mod (N)

Share this post


Link to post
Share on other sites
probeer eens durban poison ;)

dat is inderdaad aan te raden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hasj schijn je meer high van te worden, ik heb er zelf geen ervaring mee want heb nog nooit Hasj gerookt. Morgen eerste keer een shotgun met 1 gram hasj met een paar mensen :D Zal het morgen wel ff met jullie delen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb laatst wat hasj in mijn vaporizer gedaan samen met wat wiet.

 

Whew, 2 hits en dat sloeg gigantisch in. Echt knetterhigh, actief en blij. Helaas was het harde hasj en is dat niet echt geschikt voor de vaporizer, maar om te roken in combinatie met goede sativa wiet dus wel een goed idee :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hasj schijn je meer high van te worden, ik heb er zelf geen ervaring mee want heb nog nooit Hasj gerookt. Morgen eerste keer een shotgun met 1 gram hasj met een paar mensen B) Zal het morgen wel ff met jullie delen.

Vreemd, dit had ik nog niet horen zeggen. Wat ik altijd horen vertellen heb, en ook al elke keer dat ik hasj rookte zelf kon ondervinden, is dat je daar net veel meer stoned van wordt.

Dit zal ongetwijfeld ook wel weer van soort tot soort verschillen en afhangen van welke plant de hasj gemaakt is, maar ikzelf heb enkel nog maar hasj gerookt waar ik goed stoned van werd.

Zoals eerder aangegeven: de Haze soorten (sativa's) zijn degene waar je het meest high van wordt, maar ook het moment van oogsten (kleur van de trichomen) spelen hierbij een belangrijke rol. Des te meer amberkleurige trichomen, des te minder high en des te meer stoned zul je ervan worden.

(correct me if I'm wrong)

gallery_27918_11003_19905.jpg

 

Normaal gesproken moet het coffeeshop personeel je daarmee prima kunnen verder helpen. Zoniet, ga dan naar een andere (betere) shop.

 

Maar om je een goeie tip te geven: Stel je eerst even voor in het daarvoor bedoelde topic zoals je gevraagd is en men gaat je hier veel gewilliger verderhelpen

 

groeten

Jij moet je gaan aanmelden als mod (N)

Nee joh, veel teveel verantwoordelijkheid voor mij :P

En in tegenstelling tot de mods ga ik er ook niet moeilijk over doen, enkel er even op wijzen, zodat de persoon in kwestie weet welke regel hij vergeten/genegeerd heeft vóór dat een mod er een probleem van komt maken.

Eigenlijk had mijn nick "zeurpiet" moeten zijn, maar ik wou niet gaan concurreren met zeiksnor :D

 

 

Groeten,

Kristof

Share this post


Link to post
Share on other sites

jij wilt energie

jij wilt de lucht in

jij wilt luchtigheid in je top.

De structuur van een goede sativa is vrij open in verhouding met een indica.

Het lijkt dan eerder op aalbesjes aan een takje, dan een knots op een stokkie

 

 

Jij wilt energie

jij wilt ether.

Ether is een vluchtige stof.

Jij wilt wiet met een zurige/penetrante/zijk-achtige lucht

de wiet moet dus een priemende reuk hebben.

 

Jij wilt high

bij een goede shop is de sativa ook wat higher geprijst.

 

Jij wilt high

je kunt het best verdampen,

met verbranden haal je meer geaardheid uit de wiet(=stoned)

 

High is ook in een isolaat te vinden

isolator.(rustig an daarmee!!!!)

 

Over het algemeen is de buitenlandse hash vrij stoned,

omdat het al wat verouderd is en door het procede.

uitzonderingen:

Zwarte hash= nepal wil nog wel een high geven

maroc- bloemetjespollen, honingmaroc,hyae wil een goede high geven,

maar dan moet die wel bloemig ruiken en behoorlijk zacht zijn.

Deze maroc gaat je snel zo;n 12 euri de gram kosten of meer.

 

 

 

groetels Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

zelf merk ik bij hasj ook alleen maar dat ik er juist erg stoned van word, wat er dus in resulteert dat ik het alleen af en toe voor de smaak rook/verdamp(ik vind die kruidige hasjsmaak echt geweldig, alleen dat zware stoned een stuk minder, dan word ik zo slaperig dat ik nauwelijks meer doorheb dat ik stoned ben)

sativa in de vaporizer geeft idd het beste effect als je op zoek bent naar high

 

hoewel ik de NDB van m'n eigen kweek(het paarse pheno) ook fijn vind, het geeft geen couchlock en meer een high dan een stone, maar een echte sativa is het toch ook weer niet(meer relaxend dan energiek, en wat meer body dan mind)

deze heb ik wel bij cloudy(trichomen) geoogst btw om een meer high-effect te creeren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...