Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

cannabizznis

Test Advanced Nutrients ds 80/400 w dim

Recommended Posts

:tu ik heb nog niet geproeft... (uitgebreid..)

 

alleen voor de grootste oogst om te checken of het tijd was, een check sample zeg maar..

 

maar shackzilla is top rokertje, killingfield ook een heerlijke geur geeft die, effect is iets minder sterk als shackzilla maar dat wist ik eigenlijk al :D

 

omdat ik ze van jou heb geproeft, en die was ook heel erg aangenaam om te roken. :)

 

dus hoef eigenlijk alleen nog fairy tale te proeven..

 

maar welke het lekkerst is mag jij gaan beoordelen.. (als je wilt)

een echte stikkie rookverslag lijkt me wel :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen, ik hoor het wel van je wanneer je weer een gezellig bezoekje komt doen :)

ik heb binnnenkort ook weer genoeg lekkers uit de snoepwinkel wat wel in jou straatje past volgens mij :D

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Canna,

Netjes gedaan maat :D das weer een lekker rokertje zo...

Gefeliciteerd met je opbrengst!

Veel rookplezier! Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites
daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen, ik hoor het wel van je wanneer je weer een gezellig bezoekje komt doen ;)

ik heb binnnenkort ook weer genoeg lekkers uit de snoepwinkel wat wel in jou straatje past volgens mij ;)

mvg stikkie

 

dat had ik eigenlijk wel verwacht :tu :D

 

hmmm snoep yummy :D :)

 

@ smokeyb

 

dankje ben zelf ook wel tevreden over het aantal grammen, zeker voldoende..

en de smaak is ook heerlijk, vooral de keuze vind ik een luxe :D :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

helaas net bezoek van politie gehad.

 

geen volgende kweek. teminste voorlopig niet..

de buurtbrigadier houdt namelijk een oogje in het zeil.. :D

 

1 geluk de kamer waar het overige plantje stond, was ik aan het opruimen..

dus stond ze even ergens anders, en nou werd daar toevalig net niet gekeken.. haha :) :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Canna Gefeliciciteerd met je mooie opbrengst jonguh :tu ziet er allemaal smakelijk uit :D

Menukaart bij de cs is er nix bij........ :D

Greetzzzz,M :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gelukig hebben ze me dat niet afgenomen, wel stop ik met de binnenkweek.

 

want ik wil niet me spullen ook nog kwijt zijn(me hobby is al verpest door de blauwmutse)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer iemands hobby verpest door die blauwlopers :D

Erg jammer man, maar wees blij dat ze niet 2 weken eerder waren, en je de opbrengst kan houden, zoals Mena Muria zegt heb je een mooie stash en ook nog eens veilig en onbespoten :tu.

Geen verslagen meer van jou dus? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel jammer, maar ik laat me niet uit de weg slaan hoor.

 

ik ben al bezig geweest met een nieuw onderkomen. en dat word binnekort bevestigd of afgebroken (nog even afwachten dus)

 

maar op deze locatie waar ik zelf ook woon, is het dus niet verstandig. (omdat als de planten staan en ze komen)

 

ben ik ook me kweekspullen kwijt. deze ware nu niet ingebruik en al afgebroken. :(dus mocht ik houden)

 

ze wisten wel dat ik indoor kweekte dus dat ze het niet wisten is niet het punt.

 

ze stonden ook 1 stap van me paddo kweek af.. niet teveel over nagedacht en relax gezegt dat hier echt niks was wat ze zochten..

stond 1 kamer ernaast me laatste plantje de hericles .

:D

deze is nog veilig en me stash ook, wat een geluk draai meteen de 1ste dikke foemp voor vandaag na bijgekomen te zijn..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach ik kan er alweer om lachen hoor..

 

het grappige is dat ik niks kwijt ben. had veeeeeeeeel erger kunnen zijn.

bijv de blauwmuts liep de trap op en riep hmm ruik het al..

ik dacht in me hoofd, hehe dat zal wel ja met me weckpotten open voor het lucht kwartiertje..

en de hericules een kamer erlangs :) :tu

 

gelukig geen kastjes, en dozen doorgespit. want alles stond ernog

zelfs me camera met al me illegal activity's erop.. (gemakszucht)

ook de paddocake's zijn gelukig over het hoofd gezien en heb ik nog.

zoiezo als ik nog verder ga binnen, is het 1 plant of maximaal 5. (wat voorlopig echt niet gebeurd)

maar komende maanden wat extra guerilla spots zoeken, dat ik toch nog met onze groene plantjes bezig kan zijn. :D

 

enigste wat ik kwijt ben (voorlopig ) is mijn indoor hobby

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey man tijd niet gezien!

je hebt een mooie kweek gedraaid man! ziet er allemaal erg lekker uit:D.

die purple haze heeft uiteindelijk wel een aardig cola topje eruit geperst en ben benieuwd naar je rookverslag erover.

ook die andere wietjes zien er om op te roken uit:P.

jammer van de petmanzen die moeten t ook altijd komen verpesten.

ik heb ze ook nog een aantal keer aan de deur gehad nadat ze langs waren gekomen.

dus is wel verstandig van je dat je even een break neemt:).

maarja gelukkig bestaat de zon nog waar je onder kunt kweken.

succes met je volgende (buiten)kweken.

 

Groeten zb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tentje vol met aardbeien en pepers,wiet in de tuin.Ik weet dat ze tegen je hebben gezegd dat je ook dat niet mag,maar dan moeten ze toch eerst maar eens netjes hun boekjes gaan lezen.Zolang er niemand klaagt,mag jij zxe gewoon hebben.Ik zou het alleen woor de stunt doen.En ondertussen mooi door knutselen in de tent met wat pepers en aardbeien.Laat ze die dan maar vinden toch.Zorg wel dat je camera het dan allemaal filmt en zet het even op joeptjoep.Ik wil de koppen van die ramptenaren weleens zien zodra ze die tent open doen en de heerlijke geur van strawberry zonder cough komt je tegemoet.

 

Wel weer triest dat vadertje staat tijd en energie steekt in zoiets,terwijl bewerken en nat afnemen alleen maar een grotere rage aan het worden is(dit is geen bullshit!!!!)Ik kom winkels tegen die het hun klanten zelfs aanmoedigen.Misschien dat ze daar eens op moeten gaan richten ipv iemand die een een knap eigen rokertje maakt.Het zal wel weer iets met geld te maken hebben denk ik dan maar snel........ :rolleyes:

 

IIg nogmaals heel erg bedankt voor je test en je samples.Ik heb al redelijk wat killingfield gerookt,maar dit is met stip de lekkerste van allen.Shackzilla is niet mijn ding,maar dat meer door de smaak dan jouw kweekresultaat.Topje zag er supertjes uit met bakken kristallen.Bedankt.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey zaadbal was zeker een lekker rokertje rookverslag zal nog wel verschijnen

en guerilla ben ik al overal en nergens aan het zoeken dusja komt wel geod (er staan zelfs al plantjes ergens ) :D

 

@twindaddy

 

mooi dat het gesmaakt heeft, ik heb tot nu meer van de shackzilla gerookt..

maar ga binnekort eens de fairytale pot openen en wat proeven. ;)

 

wil zoiezo plantjes gaan zetten in de tuin, in de tent vind ik wel stroomverneuken..

zeker als ze dan niet komen, dan zit ik met me binne groente :rolleyes:

maar in de tuin komt zoiezo wat te staan, eerst eens wat zaden zien te regelen.

 

de test is voor mij zeker geslaagd, omdat het me zo''n smakelijke roker heeft gegeven. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_22940_10427_1686794.jpg

 

GEGROWD DOOR : Cannabizznis

SOORT: Fairy taile

VAN: Beekaa (Limited femseeds)

INDICA/SATIVA: grotendeels indica

KLOK OP 18/6: 3.5 week

KLOK OP 12/12: +- 10 weken

GROEI: ze gaat erg snel van start en heeft een stevige groei die tot wel 2.5 week na het omzetten van de klok door zet,

ze maakt ook erg veel internodes/vertakkingen aan en heeft ook erg mooie brede ''blad vingers'' met net zo'n imposant blad.

TOP OPBOUW: ze heeft voor het grote aandeel indica een erg sativa achtige top opbouw en structuur, grote luchtige toppen die in overvloed uitlopers krijgen als je haar goed verzorgt.

OPBRENGST:ze heeft een goede opbrengst voor de bloei tijd die ze heeft en behaalt vooral haar gewicht uit haar grote ''hoofd'' toppen..!

 

UITERLIJK: het zijn hele luchtig ogende topjes wat uiteindelijk nog heel erg mee valt als je haar sprokkelt.

ze heeft wel aardig wat blad maar wat gelukkig geen straf is door het hoge thc gehalte wat ze mee dragen.

ze heeft een gemiddelde kleur groen en vrij kleine mokka gekleurde pistels.

de potentie van deze dame wordt echt verstopt onder het groen, :)

want als je goed in de topjes zoekt kan je zelfs de hars druppeltjes nog vinden die nu goed opgedroogd zijn..!! ;)

 

GEUR: wowww..!! gelijk als ik het zakje open komt de sterke geur me te gemoet, het eerste wat in me op komt is de geur van de cheese genetica gemixt met een zo'n doos vol met verschillende fruit smaken van thee..!!

een geur die niet heel speciaal is op zich zelf maar wel heel compleet en erg penetrant is met een heerlijk zoet/zurig tintje en door iedereen wel lekker gevonden zal worden. :rolleyes:

 

SMAAK: ze heeft een minder zoete smaak dan ik dacht dat ze zou hebben, ik vind de smaak vooral moeilijk te plaatsen/benoemen.

ik proef vooral veel thc en een beetje een woody achtig smaakje met heel ver nog wat zoets..

ze is dus niet echt uitgesproken en heeft een beetje van alles in der zitten alleen niks springt er echt uit..

 

UITWERKING: de potentie was natuurlijk al veraden door het gehalte thc maar dit is toch wel een stapje hoger dan ik verwachte.... ;)

wat een kracht heeft deze dame, ze komt gelijk bij de eerste halen keihard binnen en maakt je hele lichaam even 2 keer zo zwaar en maakt gelijk even duidelijk wie de broek aan heeft...(ik iedergeval niet meer)

ze geeft een heerlijk kalmerend/bedwelmend gevoel en werkt ook erg goed tegen de pijn in me handen en bleef dan ook zeker 2 uur goed hangen. :D

dit is niet iets wat je de hele dag wil roken als je nog iets voor elkaar wil krijgen, maar dat maakt haar natuurlijk wel perfect voor een luie zondag met een filmpje of voor het slapen gaan.

 

EINDSLOT: dit is echt een POWER wietje..!

ik was super nieuwschierig naar deze dame uit beekaa's stal en ben cannabizznis dan ook dankbaar dat ik haar heb mogen ''testen''.

het is niet echt mijn ding kwa smaak maar het effect maakt het dubbel en dwars goed.

een echt narcotisch soortje wat zich tussen de grote indica namen makkelijk staande weet te houden en voor mij ook perfect de rol van pijnstiller kan in vullen..

 

 

UITERLIJK 7.5

GEUR 8

SMAAK 7

UITWERKING 9

OPBRENGST 8

 

nogmaals bedankt vriend..! :D

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb haar nog maar 1 keer gerookt, maar hmmm moet volgende keer bij het luchten toch maar wat topjes eruit halen.. :D

 

bedankt voor dit mooie verslag, als ik weer eens wat lekkers heb hoor je het :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Cannabizznis

 

ziet er zeer smakelijk uit .leuke kweekjes ,zien er zeer goed uit. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_22940_10427_2032769.jpg

 

GEGROWD DOOR : Cannabizznis

SOORT: Killing fields (paars)

VAN: Sannies shop

INDICA/SATIVA: grotendeels sativa

KLOK OP 18/6: 3.5 weken

KLOK OP 12/12: +- 10 weken

GROEI: deze dame ''groeit de pan uit'' als je haar goed verzorgt, ze heeft erg grote bladeren en maakt vaak een kaarsen standaard achtige opbouw...

 

TOP OPBOUW: bij cannabizznis waren het mooie golfbal achtige toppen die opgestapeld waren van boven tot onder helemaal tot ze zich samen voegen met de zijtoppen, maar deze dame heeft ook zeker de potentie om meerdere cola's aan te maken...

ze heeft een mooie ''sativa'' look zonder op compactheid in te leveren..

 

OPBRENGST: ze heeft een bovengemiddelde opbrengst en helemaal als je de bloeitijd mee rekent (samen met de roze heeft deze pheno de kortste bloeitijd van de pheno's)

je moet het wel heel gek maken wil je met deze dame geen leuke opbrengst halen..

 

UITERLIJK: we weten natuurlijk allemaal dat de kf een schitterend wietje is en dit is er zeker geen uitzondering op...

een prachtige diepe paarse kleur die word afgewisselt met het groene blad en bedolven word onder een laag grote kristallen.!! :o

de pistels vallen ook helemaal op de achtergrond door het donkere van het paarse wat haar een heel schoon uiterlijk geeft..

 

GEUR: die heerlijke bekende zwoele volle zoete geur die afgewisselt wordt met een pertol geur...totaal mijn ding..!!

en iets wat ik niet eerder in de kf's geroken heb is een best wel aanwezige aarde geur die haar wat minder scherp maakt in de geur, (AN voeding??)

anders als ik gewent ben maar zeker niet minder, en het blijft een soortje van...ruiken is roken...niet aan te ontkomen..!!

 

SMAAK: bij de eerste haal prikkelt ze al op de punt van je tong en weet je dat je iets lekkers te pakken hebt..

een zachte zoete en kruidige (waar het vandaan komt ? ik weet het niet.) smaak die een echte berry na smaak achterlaat..

en ook hier proef ik iets donkers in de smaak, het is weer de aarde tint die denk ik aan de AN te wijten is..

een heerlijke ''hele dag roker'' waar ik nooit genoeg van kan krijgen..

ze smaakt totaal anders als de voor mij bekende kf (donkerder in smaak) maar ze is zeker niet minder lekker en behoort voor mij tot 1 van de meest complete smaken..

 

UITWERKING: een heerlijke combinatie van een lichte stoned met een stevige high die langzaam opkomt en maar blijft bouwen..

en omdat ze zo blijft opbouwen is het niet een soortje wat te onderschatten is..

ze geeft energie voor 2 maar geeft je ook weer zoveel mentale rust dat je het niet nodig vind om druk te gaan lopen doen..

net als de smaak laat ook de uitwerking het zeker toe om hier een ''hele dag roker'' van te maken..

het stoned gevoel was bij mij al vrij snel weg maar de high was een stuk heftiger en bleef ook zeker 2 uur goed actief.

 

EINDSLOT: ik heb echt al ontelbaar veel killing fields gerookt en toch was deze weer totaal anders...

dat is natuurlijk een deel cannabizznis en een deel AN.

ik heb het ervaren als een heerlijke relaxte roker met een A+ smaak en geur die wel door iedereen heerlijk gevonden moet worden... :P

nogmaals bedankt cannabizznis voor het opnieuw mogen kennis maken met deze zwoele dame..

je resultaten schieten per ronde omhoog..!! :nerd

 

 

UITERLIJK 8.5

GEUR 8.5

SMAAK 8.5

UITWERKING 8

OPBRENGST 8.5

 

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
GROEI: ze gaat erg snel van start en heeft een stevige groei die tot wel 2.5 week na het omzetten van de klok door zet,

ze maakt ook erg veel internodes/vertakkingen aan en heeft ook erg mooie brede ''blad vingers'' met net zo'n imposant blad.

TOP OPBOUW: ze heeft voor het grote aandeel indica een erg sativa achtige top opbouw en structuur, grote luchtige toppen die in overvloed uitlopers krijgen als je haar goed verzorgt.

OPBRENGST:ze heeft een goede opbrengst voor de bloei tijd die ze heeft en behaalt vooral haar gewicht uit haar grote ''hoofd'' toppen..!

 

UITERLIJK: het zijn hele luchtig ogende topjes wat uiteindelijk nog heel erg mee valt als je haar sprokkelt.

ze heeft wel aardig wat blad maar wat gelukkig geen straf is door het hoge thc gehalte wat ze mee dragen.

ze heeft een gemiddelde kleur groen en vrij kleine mokka gekleurde pistels.

de potentie van deze dame wordt echt verstopt onder het groen, :)

want als je goed in de topjes zoekt kan je zelfs de hars druppeltjes nog vinden die nu goed opgedroogd zijn..!! :)

 

GEUR: wowww..!! gelijk als ik het zakje open komt de sterke geur me te gemoet, het eerste wat in me op komt is de geur van de cheese genetica gemixt met een zo'n doos vol met verschillende fruit smaken van thee..!!

een geur die niet heel speciaal is op zich zelf maar wel heel compleet en erg penetrant is met een heerlijk zoet/zurig tintje en door iedereen wel lekker gevonden zal worden. :nerd

 

SMAAK: ze heeft een minder zoete smaak dan ik dacht dat ze zou hebben, ik vind de smaak vooral moeilijk te plaatsen/benoemen.

ik proef vooral veel thc en een beetje een woody achtig smaakje met heel ver nog wat zoets..

ze is dus niet echt uitgesproken en heeft een beetje van alles in der zitten alleen niks springt er echt uit..

 

UITWERKING: de potentie was natuurlijk al veraden door het gehalte thc maar dit is toch wel een stapje hoger dan ik verwachte.... :lol:

wat een kracht heeft deze dame, ze komt gelijk bij de eerste halen keihard binnen en maakt je hele lichaam even 2 keer zo zwaar en maakt gelijk even duidelijk wie de broek aan heeft...(ik iedergeval niet meer)

ze geeft een heerlijk kalmerend/bedwelmend gevoel en werkt ook erg goed tegen de pijn in me handen en bleef dan ook zeker 2 uur goed hangen. :lol:

dit is niet iets wat je de hele dag wil roken als je nog iets voor elkaar wil krijgen, maar dat maakt haar natuurlijk wel perfect voor een luie zondag met een filmpje of voor het slapen gaan.

 

EINDSLOT: dit is echt een POWER wietje..!

ik was super nieuwschierig naar deze dame uit beekaa's stal en ben cannabizznis dan ook dankbaar dat ik haar heb mogen ''testen''.

het is niet echt mijn ding kwa smaak maar het effect maakt het dubbel en dwars goed.

een echt narcotisch soortje wat zich tussen de grote indica namen makkelijk staande weet te houden en voor mij ook perfect de rol van pijnstiller kan in vullen..

 

 

UITERLIJK 7.5

GEUR 8

SMAAK 7

UITWERKING 9

OPBRENGST 8

 

nogmaals bedankt vriend..! :o

mvg stikkie

 

na dit bericht dezelfde avond meteen wat gerookt van de fairytale, en smaakte alweer beter als de laatste die ik ervan rookte net na het drogen..

ze is inmiddels al even gecured en rookt heel lekker weg met top effect.

 

moet je 100% gelijk geven met je verslag :P

 

hey Cannabizznis

 

ziet er zeer smakelijk uit .leuke kweekjes ,zien er zeer goed uit.

 

dankje ik ben ook zeer tevreden met deze opbrengst. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

en de killingfield is zoals je al zegt, een goeie overdag roker..

na het proeven van je kf wist ik dat ik de mijne ook heerlijk ging vinden, na het oogste was ik dan ook heel blij met de vooraad.

ik ben er dus ook zuinig op en rook gewoon van alles wat zodat ze zeker niet als 1ste op gaat. :nerd

shackzilla rook ik liever wat later in de avond zo voor het slapen.. (nu dus)

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_22940_10427_1353324.jpg

 

GEGROWD DOOR : Cannabizznis

SOORT: Shackzilla

VAN: Sannies shop

INDICA/SATIVA: Hybride maar grotendeels sativa

KLOK OP 18/6: +- 3.5 weken

KLOK OP 12/12: +- 14 weken

GROEI: dit is een dame die de potentie heeft om uit te groeien tot een monster en dus ook perfect gelijk op 12/12 kan beginnen..

een mooie opbouw met best brede vingers voor het aandeel sativa dat er in zit, en ze heeft maakt een spurt aan het einde die niet onderschat mag worden.

 

TOP OPBOUW: net als haar groei zijn ook de toppen indrukwekkend te noemen, het hangt een beetje van de pheno af of je een cola blik krijgt omringt door golfbal formaat toppen of dat je het sativa monster krijgt met mega cola's van onder tot boven...

bij deze pheno is de strek het ergst aan het einde maar gelukkig ben je die zo weer kwijt als het helemaal dicht groeit met toppen.!

de toppen ogen best compact en dat word ook bevestigd als je ze in je handen krijgt.

 

OPBRENGST: deze dame vult met gemak al je weckpotten tot de nok/deksel..!!

ze hoort zeker bij 1 van de grotere opbrengers en je moet het dan ook wel erg bont maken wil ze je niet verwennen..

als je haar topt maakt ze makkelijk meerdere cola's aan en ze zal het dan ook in bijna elke setup goed doen (scrog/sog/verticaal)

 

UITERLIJK: het is een erg mooi topje met hele kleine top-blaadjes en heel veel kleine licht bruine pistels...

ze heeft een lichte kleur groen en is echt bezaait met thc wat de ondergrond bijna helemaal bedekt, het zijn hele grote ''kristallen'' en je kan dan ook op sommige plekken zelfs met het blote oog de ''paddenstoeltjes'' zien..!

je ziet op sommige plekken de ''kristallen'' ook erg mooi schitteren maar het overgrote deel is duidelijk amber gekleurd en veraad dus eigenlijk al gelijk dat dit een heeeele stoned dame is..

 

GEUR: ik ruik gelijk de shack terug in deze pheno, heerlijk zuur en echt hazy..!

op het moment dat ik haar sprokkel komt de super zilver meer naar voren en komt er een dosis zoet overheen..

een hele zachte maar toch goed aanwezige geur die ook erg lang blijft hangen en elke haze liefhebber zal aantrekken,

ik vind het vaak lekker als een zoete haze het ''kattenpis'' geurtje er over heen heeft als contrast maar deze dame komt niks te kort want als contrast werkt het zurige van de shack echt perfect... i love it..! :lol:

 

SMAAK: precies waar je op hoopt als je de geur ruikt, een zurige smaak die overheerst met een zoetige bij smaak die heerlijk achterblijft in je mond..

een hele volle smaak met ik weet het nu zeker een AN ''aarde/natuurlijk achtige ondertoon er aan toegevoegd wat ik in al cannabizznis zijn soortjes terug proef sinds hij AN gebruikt..

net als de geur zal de smaak door de meeste als lekker worden ervaren omdat het niet echt een hele aparte/vreemde smaak is waardoor je haar ook lang achter elkaar kan roken zonder dat ze eentonig wordt..

de super zilver haze had van mij nog wel wat meer naar voren mogen komen want ik heb namelijk liever een heel zuur of heel een zoet soortje maar als er dan een perfecte middenweg bestaat is dit hem wel.

ik proef ook goed terug dat ze alle tijd heeft gekregen en dat ze goed gespoeld is, je proeft de liefde zeg maar..

 

UITWERKING: een hele lekkere up high die je zin geeft in wat gaat komen (los van wat dat is) maar toch ook lekker kalmerend werkt als de sfeer het toe laat..

ik krijg al vrij snel honger van deze dame en zin om iets actiefs te doen,

door de zachte smaak en omdat de heftige stoned uit blijft rook je haar ook lekker makkelijk weg wat voor de beginnende roker nog wel eens misleidend zijn want het high gevoel blijft goed opstapelen en kan dus al snel te veel worden voor sommige rokers.. :o

de high heeft dik 2 uur lang aangehouden die wel echt voorbij zijn gevlogen omdat ik alles erg vermakelijk vond en nogal druk bezig was in me hoofd... :P

een heftige high zonder trippy te worden wat haar dus de perfecte gezeldschaps roker maakt.!

 

EINDSLOT: ik vind dit echt een hele mooie en stabiele soort die in veel verschillende kleine en grotere setups perfect gebruikt kan worden...

het is een makkelijke dame en de rest klopt ook gewoon, een boven gemiddelde opbrengst/geur/smaak en uitwerking.. :lol:

ik rook haar al een tijdje heel veel en dat zal ook nog wel even zo blijven want snel vervelen doet deze dame niet..!

super gegrowd cannabizznis, dit was ook weer een toppertje, bedankt..! :nerd

 

 

UITERLIJK 8

GEUR 8.5

SMAAK 8.5

UITWERKING 8

OPBRENGST 9

 

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_22940_10427_1299705.jpg

 

GEGROWD DOOR : Cannabizznis

SOORT: Purple haze (groene pheno)

VAN: ?

INDICA/SATIVA: hybride

KLOK OP 18/6: gelijk gestart op 12/12

KLOK OP 12/12: +- 13 weken

GROEI: wil je haar op een goed formaat hebben van rond de 60/80 cm zal je haar wel een dag of 10 groei moeten geven, ze straalt in de groei erg veel indica uit en blijft dan ook snel een korte dame.

haar bladeren hebben lange en dunne vingers wat juist weer wat meer sativa is.

 

TOP OPBOUW:precies contra op de groei lijkt de opbouw van de toppen in het begin juist heel erg sativa en heeft ze een wilde bloei met erg lange pistels, maar hoe verder ze afrijpt hoe meer ze naar de indica kant trekt.

 

OPBRENGST: de opbrengst zal denk ik gemiddeld zijn en is vooral te behalen in haar hoofd top/cola ook al maakt ze wel mooie zij toppen aan maar die missen gewoon net even de grote...

 

UITERLIJK: een heel compact uiterlijk met een groene kleur die je uiteraard niet verwacht bij een purple haze, ze heeft erg weinig maar wel erg lange pistels van een hele lichte kleur bruin die bijna weg vallen in de achtergrond.

de top is echt extreem wit en ook de blaadjes (die best veel aanwezig zijn) zitten helemaal onder,

de toppen lijken zoals ik al aangaf erg indica en zijn dan ook lekker hard en mooi rond zonder uitlopers en dergelijke.

ze is mooi afgerijpt en dat is ook goed te zien aan de kleur van de ''kristallen''

 

GEUR: het is niet een geur die er heel erg uit springt of 1 die je zal onthouden maar dat maakt haar niet minder lekker..

ze neigt een beetje naar de afghani van sensi seeds maar dan met een ''suiker boost'' toegevoegd..!

het is een volle en zachte geur die totaal geen haze invloed terug laat komen maar wel heerlijk zoet is met een woody ondertoon...

 

SMAAK: ze heeft een hele apparte smaak die eigenlijk wel overeen komk met de geur, het kruidige met een zoete boven toon.

ik vind de smaak wel beter tot ze recht komen dan de geur puur omdat je hier gelijk merkt dat je iets speciaals aan het roken bent..

waar het vandaan komt geen idee maar er zit ook een soort bij smaakje aan wat je proeft als je deo uit de lucht in je mond krijgt..(jullie snappen wel wat ik bedoel,haha)

wat ik hier in tegenstelling tot de rest niet in terug proef is die aarde achtige bij smaak die ik aan de AN ''wijten''

maar ook hier weer net als in de andere dames die ik heb mogen proeven van cannabizznis proef je gelijk dat ze goed afgerijpt en gespoeld zijn..!

 

UITWERKING: je verwacht eigenlijk een high die stiekem binnen komt en je actief bezig houd...

maar dat kan je wel vergeten, deze dame geeft je al een dreun bij de eerste paar haaltjes, een ligt aanwezige high die wordt onderdrukt door het stoned gevoel wat een stuk heftiger is en ook heel stabiel blijft/aanvoelt..(je rookt er niet snel te veel van)

het is dus geen couchlock maar een lekkere warme deken die de optie open laat om nog actief te worden als je dat al niet was natuurlijk...

ze haalt vrij snel haar piek maar blijft daar erg lang hangen en is pas na +- 2 uur uitgwerkt..

 

EINDSLOT: het was totaal niet wat ik verwachte bij purple haze maar ze is zeker niet tegen gevallen..!

een mooie soort die zich onderschijt van veel soortjes in zijn smaak en ook zeker niet op de andere vlakken voor ze onder doet.

het allround plaatje klopt gewoon en je zal haar jammer genoeg niet snel in de shop terug vinden maar als je haar ziet en je zoekt een lekkere buzz met een goede smaak zonder voor paff te liggen de hele dag dan mag je haar niet laten liggen..

cannabizznis uiteraard weer bedankt voor het mogen testen van deze heerlijke dame..!

 

 

 

UITERLIJK 8

GEUR 7.5

SMAAK 8.5

UITWERKING 8

OPBRENGST 7.5

 

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...