Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
1eklaswietjunk

Bouw van een kamertje in een kamertje

Recommended Posts

Hello people;

 

Mijn vorige topic heb k nie kunnen afronden dus geen test helaas tussen de verschillende kappen. Dit ivm een crisis die in huize wietjunk plaats vind. Wel een test tussen verschillende mediums. Niet alleen bij mijn toekomstige moeders maar ook mijn banaan die ik op mapito wil zetten en nog wat andere tropische planten.. fotos volgen snel.

 

Tot nu toe in huis 1500m3 selfmade babyblauw gemaakt voor een leuk wolkeneffect hahahah word gedimd draait max 60% dmv een smc fancontroller..

800m3 can filter

potjes in verschillende maten en breedte aangezien t geen bloeihok word houden we onze 11literpotjes in de opslag.

inlaat 800m3 aan een selfmade luchtverdeelslang.

250liter bakje voor de voeding

1 industria 600w

1 adjustwing met een 400w hier beginnen we mee tot eea wat groter is en we meer oppervlakte met licht moeten bestrijken.

baclijn groei,bloei, booster, pvp,wortelsimolator etc

ph ec meter

waterpomp

tuinslang etc

schakelkastje

vijverfolie

antidectectiefolie

 

 

Nog aan te schaffen mapito welke weet k nog nie... Eens zien wat de gs in de omgeving heeft.

Met een beetje geluk en een hele lief blik naar vrouwlief misschien een evsa

 

 

 

Verder niks nodig volgens mij..

 

k hoop wat feedback te krijgen postief dan wel negatief.

 

 

De ruimte is 245 bij 220 en 230 hoog. We hebben helaas geen financiele middelen om isolatie en zo aan te schaffen dus heb k een paar ouwe kasten gebruikt deze goed geschuurd een grondlaag of 2. En nu effe goeie verf op de kop tikken om t af te maken.. Tips welke verf? De kasten zijn ongeveer 50cm diep en staan in de hele breedte zodat t bij mijn raam lekker koud blijft. Tevens heb k een gedeelte gebruikt om een ingang te maken naar t hokje. Ook komt de inlaat in de kast. We gaan afblazen in de douche en hier voegen we wat koude lucht aan toe zodat t geheel niet al te warm word en we nie al teveel gaan schimmelen in de douche. k wilde persee geen bergen warme lucht via de schoorsteen naar buiten loodsen. Om t schimmelen tegen te gaan, wil k tzt wat speciale verf kopen voor in de douche. T zit er namelijk al dus erger is niet erg als eea draait als t maar nie te lang duurt, dan krijg k op mijn kop van mijn vrouw.

 

Welke soortjes dat weet k nog nie....... UHm denk vooral sativa's daar word k t rustigst van namelijk met mijn zware adhd trekjes..

 

uuuh een update komt snel met wat leuke pics!

 

Groetjes junk

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben benieuwd wat je daar van maakt :wub:

 

ABI

Share this post


Link to post
Share on other sites
We gaan afblazen in de douche en hier voegen we wat koude lucht aan toe zodat t geheel niet al te warm word en we nie al teveel gaan schimmelen in de douche. k wilde persee geen bergen warme lucht via de schoorsteen naar buiten loodsen. Om t schimmelen tegen te gaan, wil k tzt wat speciale verf kopen voor in de douche. T zit er namelijk al dus erger is niet erg als eea draait als t maar nie te lang duurt, dan krijg k op mijn kop van mijn vrouw.

 

Je hoeft niet eens te schilderen id badkamer :wub:

 

had op mijn vorige flat de zwarte vlekken op het plafond, beetje maar maar na een lekkage zat het in 1wk helemaal onder.

 

Flesje H&G schimmelverwijderaar gehaald en hele badkamer was na schoonmaken ermee ZOALS NET GESCHILDERD: echt alles was weg en zo wit dat het pijn aan je ogen deed.

 

Scheelt boel werk ;) , wel ff goed luchten (tijdens en na gebruik) en je ziet de 1e maanden geen schimmel meer terug.

Bij verschijnen, keertje sprayen, intrekken, afnemen en klaar.

 

Probleem met schimmel is dat je de wand zelf ook helemaal zult moeten behandelen, anders blijft het door de verf heenkomen.

 

Succes met de bouw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit topic kan dicht ivm persoonlijke omstandigheden. Kweekspulletjes zijn opgeborgen wachtend op minder zwaar weer in mijn leven!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voorlopig(minimaal 3maanden ben k bang) zal ik afwezig zijn. Dit dankzij de zware persoonlijke problemen waar k momenteel mee van doen heb. In de hoop tegen t voorjaar weer op t forum aanwezig te zijn met wat rust in de kop; en vooral in mijn leven.

 

gr junk tzt wil k deze naam ook wijzigen aangezien k redelijk afgekickt ben! Nood breekt Wet. Ga dit forum missen. Heb er een hoop geleerd.. :lol:

 

 

 

 

 

 

 

Thnx voor the support! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...