Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Henkinhetbos

Je rechten bij een vechtpartij

Recommended Posts

UUhm @topicstarter; je mag jezelf verdedigen. K ben zelf héél lief maar als er een randdebiel van 1 bij 2 voor me staat die mij bedreigd etc; dan zoeken mijn ogen automatisch naar een leuke klinker in de straat die k op zijn hoofd kan planten. Dit heeft in t verleden al 1x plaats gevonden helaas omdat sommige anabole kleerkasten denken dat ze je kunnen intimideren zonder dat deze atletisch man iets doet. Dit is niet de goede oplossing maar wel een leuke oplossing om in t vervolg veilig op straat te lopen. En t moment dat je m tegenkomt en een mooi plekje op zn wangetje ziet gewoon glimlachen blijven staan en alvast zoeken naar een klinker. Voor t geval hij nog wraakgevoelens heeft die hij wil uiten. En uuuh in sommige streken is t vuurwapenbezit uhm een beetje hoog en dan is soms één klinker niet genoeg?Waardoor hij de kans zou kunnen zien om naar zijn ding te grijpen. Al is menigeen even afwezig na een klinker.... hahahahahahh

 

Naar de politie gaan is iets wat je uit hoofd moet zetten want die zijn bezig met bonnen uitschrijven enso.

 

Gr junk

 

Of je zegt: sorry, ik begrijp dat je boos bent, maar we wonen allebei in deze stad dus graag geen geouwehoer. Die is leuk maar uhm zou hij werken??? Denk t niet.

 

gr junk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe groter ze zijn des te harder ze vallen ;)

 

Oooh shit.... Ik ben groot, dan zal ik wel hard vallen :wub:

 

@Amnees: gaat inderdaad nergens over

Share this post


Link to post
Share on other sites
als iemand die groter is agressief op me af komt lopen schiet ik m gewoon dood, geen idee hoe het anders af zou lopen eigenlijk ;)

 

 

Heb het nooit meegemaakt en mijn enige vijand is de overheid :wub:

 

 

Dat had k nou nooit gedacht hahahahahah polletje tog al die agressie; dat is moord of poging tot moord o jah in nl krijg je daar tog maar 12jr voor met die kkj.d als advocaat dat is 8jaar zitten na 6jr met verlof eitje dus een mensenleven is hier nie veel waard.

 

 

@topicstarter kom dus voor je zelf op, en uuh ga s op kickboxe ofso om een beetje sterker in je schoentjes te staan en in t vervolg géén topic nodig op wf.hahahahahahahahha jaaah dit topic gaat nergens over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

anders luister je dit toch even ...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben ik toevallig net aan het klaarmaken voor een nieuwe mma rondje,

ik zoek nog wel een partner om te trainen die dient als boksbal...

 

ff klaarmaken voor de batlle :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind ik niet echt crimineel, eerder zelf verdedeging..!!!

Ik ben het met een paar mensen eens al gaan sommige wel ver, maar wel liever hij dan ik..

 

Liever 2 jaar van me leven kwijt dan me hele leven laten ontnemen..!!

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben tegen agressie.

 

Ik zal ieder conflict uit de weg proberen te gaan.

 

Maar ik laat niet over me heen lopen, dat is belangrijker.

 

Als iemand klappen wil weet ik alle anatomisch correcte punten om iemand veel pijn te doen zonder permanente schade, een beetje lol hebben zullen we dat maar noemen. Ach, zolang het écht om zelfverdediging gaat en niet om een beetje verbogen agressie zit het met de wet ook wel goed.

 

Gewoon niemand meppen, dat is het beste idee...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 .

ik vind de instelling die kees nu zegt wel de beste van alles wat al werd voorgesteld.

 

die technieken ken ik ook,als je die kent en je weet dat er bij een conflict iets gebeurd dat je je kan afweren,

dit geeft al een veiliger gevoel en meer zelf vertrouwen.

 

groot of klein,elk mens heeft diezelfde pijnlijke plekken waar je als het moet met 1 slag knockout op de grond legt.

zelfvertrouwen geeft daarnaast weer positiviteit en trekt ook positievere dingen aan(wet van de energie).

 

hendrik in het bos ik weet de achtergrond niet van de hele onenigheid die je met de door jouw genoemde persoon ondervind,

maar praten helpt beter.

mocht het tot een hand gemeen komen zorg dat je de hand to hand combat(liefst een bepaalde versie uit het amerikaanse of israeilische leger)techniek een beetje kent en dan is het probleem opgelost.

zorg tevens dat je deze met voorzichtig beleid uitvoert,soms kan je beter een klap voor je muil krijgen dan 1 jaar zelf de bak in,bezint en schat in voor ge begint.

 

zoek geweld niet op en ontwijk het maar laat ook niet over je heen lopen .

het is goed om te weten dat als er iets gebeurd dat je weet hoe en wat te doen.

de technieken die ik ken zal ik ook echt met mn gezonde verstand gebruiken,en hoop ze nooit te hoeven gebruiken.

 

ik verafschuw vechten zonder redenen,zoals zinloos geweld wat je maar al te vaak ziet in de steden,

van die groepies die er op uit zijn voor geweld.....het zou mooi zijn als meer mensen dan weten hoe ze zulke gasten vloeren,zouden ze het snel afleren :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites
och och jongens toch waar is nou die peace and harmony. weet niet hoe ver het al gaat ? Maar je zou ook eens kunnen vragen of hij wil praten, jointje erbij bakkie thee en dan kome je er vast wel uit :wub:. Sterkte

Oke oke, maar wou je hem doodknuffelen of zo als ie in eens voor je staat met gebalde vuisten, ogen als toverballen en neusgaten die briezen als een stier op dekkingsdag. ;)

 

Ik ben tegen agressie.

 

Ik zal ieder conflict uit de weg proberen te gaan.

 

Maar ik laat niet over me heen lopen, dat is belangrijker.

 

Als iemand klappen wil weet ik alle anatomisch correcte punten om iemand veel pijn te doen zonder permanente schade, een beetje lol hebben zullen we dat maar noemen. Ach, zolang het écht om zelfverdediging gaat en niet om een beetje verbogen agressie zit het met de wet ook wel goed.

 

Gewoon niemand meppen, dat is het beste idee...

 

Kees.

 

 

Je kunnen verdedigen is toch wel handig, en kun je dat niet dan zijn er ook nog accessoires ;)

 

greetz sijp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als hij je slaagt moet je je idd verdedigen maar zie dat je hem geen schade toebrengt want dan laat die misschien jouw betalen!

Als jij schade hebt zou ik hem toch zeker laten betalen, doet die het nog eens, dan vraag je opnieuw en opnieuw schadevergoedig..

Dat gaat hem een hoop geld kosten en dan zal die er wel mee ophouden!

(ik zeg niet dat je je moet laten verwonden, dit is in geval dat je verwond zou raken)

 

Ik ben tegen vechten en zal ook niet voorkomen bij mij want ik heb geen vijanden.. =]

Weet nu niet waardoor dit alles is ontstaan maar als hij een beetje menselijk is en open staat voor een gesprek dan zou uitpraten misschien niet zo een slecht idee zijn!

(heb je natuurlijk weer van die mensen die praten bullshit vinden en denken dat je met meppen alles kan oplossen)

Zover ik weet graak je met vechten alleen maar meer in de problemen en los je niks op..

Gebruik de wet en speel slim, vaak heel vals maar effectief!

 

Grtz. Golden Power

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon tegen ze been aan pissen na 27 bier.

 

hahahaa mwuthafugaah.

Share this post


Link to post
Share on other sites

;)

 

rechten bij een vechtpartij...nachtje afkoelen in de cel om te beginnen ;)

Dan wordt er gekeken naar de aard van het conflict en wettelijk bekeken wat er gedaan kan worden.

En dan afwachten met wie je hebt lopen meppen, is het een looser heb je niets te vrezen maar heb je een psycho te pakken maak je borst maar nat voor het vervolg...

 

Is het te vermijden, DOEN. Heb je geen keuze, GAAN!

 

Martial arts trainen is anders dan reallife, want dan heb je cojones nodig om je hoofd koel te houden

Heb genoeg "grote sterke vechters" zien verliezen van een hysterische relnicht ;)

 

 

salu2

Pierre Paf

:wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet duidelijk laten blijken in een gevecht dat je zelf niet wilt vechten en dat de ander moet stoppen.

 

anders word het gezien als baldaardigheid en kan je zelfs een hogere straf krijgen vanwege vechtpartij

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je moet duidelijk laten blijken in een gevecht dat je zelf niet wilt vechten en dat de ander moet stoppen.

Inderdaad. Dat is denk ik ook de beste manier. Heb ik onlangs nog meegemaakt. Die persoon wou me duidelijk kort en klein slagen, en geen idee of ik er kans tegen had. Hij had me ook al enkele keren geduwd en een tik tegen mn hoofd gegeven, stond me uit te dagen om te vechten... Maar ik ben gewoon kalm gebleven en dingen gezegd zoals dat we daar ook helemaal niets mee gingen oplossen etc. Dit ging wel even door, maar uiteindelijk besefte die dat ik niet wou vechten en zei me om gewoon te vertrekken en hij me niet meer wou zien.

Ik ben toen dus ook gewoon vertrokken en ontwijk die persoon nu een beetje, hoewel ik hem die moment toch ook veel liever een paar flinke meppen verkocht had ben ik zeker dat dit de beste oplossing geweest is.

 

Helaas zijn er ook mensen die hier niet vatbaar voor zijn en gewoon beginnen te meppen en daar wat mee denken op te lossen, in dat geval moet je van je afbijten... of zoals ik al zei: doen alsof je flauwvalt en vervolgens een schadevergoeding eisen :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een mafkezen hier :wub: schadevergoeding omdat je zogenaamd flauwvalt..????

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat had k nou nooit gedacht hahahahahah polletje tog al die agressie; dat is moord of poging tot moord o jah in nl krijg je daar tog maar 12jr voor met die kkj.d als advocaat dat is 8jaar zitten na 6jr met verlof eitje dus een mensenleven is hier nie veel waard.

 

 

@topicstarter kom dus voor je zelf op, en uuh ga s op kickboxe ofso om een beetje sterker in je schoentjes te staan en in t vervolg géén topic nodig op wf.hahahahahahahahha jaaah dit topic gaat nergens over.

 

 

daarom bestaat er noodweer exces, het enige wat je moet weten is hoe je dit uitlegt.

Gewoon je advocaat het werk laten doen, die maakt er wel een mooi verhaal van :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ROFL

 

Wat een berg bullshit bij elkaar in dit topic zeg :wub:

 

Zorg gewoon dat je geen problemen krijgt is de beste optie.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat een mafkezen hier :wub: schadevergoeding omdat je zogenaamd flauwvalt..????

Misschien niet duidelijk genoeg... Flauwvallen als gevolg van meppen krijgen van iemand die het niet uit wil praten maar liever de neanderthaler uithangt... Dat kan een hersenschudding als diagnose opleveren als je genoeg komedie speelt.

Als de tegenpartij niet voor rede vatbaar is, dan is dit een mooi alternatief om hem bij z'n pietje te nemen toch... tenzij die zwemt in het geld, dan ben je ook hier weer geen stap verder mee uiteraard.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, denk dat het ventileren van de oer gedachte weer vervuld is, ik wil nog als tip aanreiken, aan de mensen die het kunnen gebruiken.

 

Adem in ...... Adem in ...... Adem in .....Adem in ...... Adem in ...... Adem in ....., bind touw aan teen, want als je nu niet uitgeademd hebt ga je zweven.

 

 

Het is geen knok-forum, geen worstel-scene, geen mix martiale ... mja je snapt het wel. Heb je problemen en heb je juridische bijstand nodig, dan is telefoontje naar een juridisch adviseur stuk beter dan wat je hier te lezen krijgt, wil je knokken, zoek je goede sportschool en ga je daar de primaat uurtje of 2 uithangen, lucht stuk op en ook je zelfzekerheid krijgt vast een boost :lol:

 

Voorlopig sluit ik het topic, moest starter nog behoefte hebben om toch wat ideeën op te doen, even PM sturen naar mij en doen we dit wel weer open.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...