Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Greengold

gepakt worden in koophuis

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Bij deze een vraag ... stel je word gepakt in ene koophuis!

Trekken ze dan je huis onder je reet vandaan. bank zegt hypotheek op etc?

Heb zitten googlen en zoeken maar niks duidelijks kunnen vinden ... wel dat ze er mee bezig waren om dat in te voeren.

van 2 maten van mij gehoord dat ze je wel degelijk er uit kunnen zetten anderen zeggen weer van niet.

Hoe zit dat nou echt in elkaar?

 

mischien iemand hier met verstand van juridische zaken:)

Vriendelijke groeten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben geen advocaat ofz maar weet wel dat bij mijn moeder in straat een kerel al 4 keer is gepakt en nog steeds in zijn huis woont.

Zolang je maar betaald en niets aftapt enz dan hebben die instanties in ieder geval geen problemen toch

MIsschien de harde hand van de wet , maar taakstrafje ofz

Share this post


Link to post
Share on other sites

als er geen clausule in je hypotheek akte staat die zegt dat de hypotheek word ontbonden als je kweekt kunnen ze niks doen

gr ernie :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm.....

 

Ik had laatst wel begrepen dat ze daar ook een stokje voor gaan steken.

Als je gesnapt bent met meer dan 5 ofzo vraagt de bank je om binnen 2 weken je hypotheek te betalen.

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

De fiscus trekt t onder je kont vandaan, de bank niet. pluk ze beleid....

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

instanties trekken hun rekenmachine en als ze denken dat jij je huis heb betaald met geld van de kweek vorderen ze je huis , de bank kan alleen wat doen als ze dat in hun aktes opnemen waar ze nu ook mee beginnen maar heb jij je huis al een tijd staat er niks over in je overeenkomst en kunnen ze je niks maken (bank kan je niks maken)

 

als je paar kweekjes heb gedaan zullen ze hoogstens je nieuwe tv van 3000 euro meenemen

Share this post


Link to post
Share on other sites

de taskforce wiet is er idd mee bezig en dan een database op te stellen dat je nergens meer een hypotheek krijgt.

http://www.bndestem.nl/regio/breda/5347746...drugshandel.ece

 

maja...als je geen hyphotheek hebt... :wub:

 

en daar was Cohen als burgervader mee bezig in Amsterdam dat je een verblijf en woon verbod in je eigen woning zou krijgen....

http

://www.parool.nl/parool/nl/7/MISDAAD/a...timmeren.dhtml

 

maja...er is nog niks def. geregeld voor zover ik weet...

 

 

dat de 4 Ned hypotheek banken verboden prijs afspraken maken was laatst al duidelijk...dus vraag offertes in buitenland.... ;)

 

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Technisch gezien is het huis jouw eigendom! En onteigenen kan niet zomaar. Dan moeten en daar economische of bouwtechnische redenen voor zijn,

Zoals bijvoorbeeld bij de aanleg van de betuwelijn ;) De villa van wijlen Mieremet is toch nog ook steeds van zijn partner. En die is zeker niet met zuur

verdient geld gekocht.

 

In een standaard hypotheekakte staat dat je je huis niet mag verhuren, niet onderverhuren, niet als bedrijfsruimte gebruiken

of iets doen wat het huis schade zal toe kunnen brengen. En je moet het huis in goede staat houden.

 

Het huis dient min of meer als onderpand voor de lening, betaal je niet meer dan kunnen ze het huis in de executie verkoop zetten.

Als het huis er slecht uitziet en slecht onderhouden is dat levert het minder op bij executie verkoop, En een huis in verhuurde toestand

brengt minder op dan niet verhuurd of niet onderverhuurd.

Of het kweken van wiet schade aan je huis toebrengt is natuurlijk onzin. De vraag is eerder of de bank op de stoel van de rechter mag plaats

nemen en of zij dit zelf uberhaubt wel willen. Op het moment als je wordt ontdekt en de boel is opgeruimd dan is het risico ook weg, voor zover

daar sprake van was. Dan is er voor de bank ook geen reden om de hypotheek op te zeggen, mits er altijd netjes betaald is. Wordt de hele woning

als kweek ruimte gebruikt dan denk ik dat je het erg zwaar zult krijgen. Als ik gezellig midden in me woonkamer een lekker kampvuurtje ontsteek en ik houd dat binnen de perken

, voor zover dat mogelijk is, dan zal de bank me verzoeken dat niet meer te doen. Zal lekker worden zeg dat ze je dan eruit zouden gooien. Je moet je afvragen

of je het goed wijs niet kapot hebt als je zoiets doet, dat zeker. ;) Gooit de shrink je het huis uit. :wub:

 

greetz sijp

Share this post


Link to post
Share on other sites

tegenwoordig kunnen ze alles afpakken wat gebruikt is om het misdrijf mee te plegen

 

stel je wordt gepakt en ze kunnen bewijzen dat je auto

ook al heb je hem van legaal verdiend geld gekocht

gebruikt is om de kilo's te vervoeren naar de inkoper

kunnen ze je auto afpakken!

 

dus je huis die gebruikt is om wiet te kweken kan je afgepakt worden

is nog niet helemaal erdoor maar verwacht het maar wel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

aan dit filmpje moest ik meteen denken, hij was eruit gezet en toen hij wat kostbare spulletjes wou ophalen besloot de politie het huis maar te slopen.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo veel wetten als er ''tegen'' ons zijn, zijn er ook ''voor'' ons...

Mooi voorbeeld is dit...

 

Een vriend van mij werd gepakt MET aftappen,

Ze namen de halve meterkast mee dus zat hij zonder stroom...

Op dat moment belde hij met of de gemeente/politie/stroom leverancier of welke instantie het dan ook was..

Hij zij dat zijn basis levens behoeftes zo waren beperkt dat dat strafbaar was in nederland ivm de winter en zijn electra verwarmde woning waar hij in zat...

En wat denk je....

Een dag later is op kosten van de ''instantie'' de meter terug geplaatst en de stroom weer aangesloten.

 

Dus denk dat je wel erg ver moet gaan wil je echt uit je koophuis op straat worden gezet...

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

eigendom is het meest beschermde absolute recht in het nederlandse rechtsysteem.

 

wil het wel helemaal gaan uitleggen maar ook ik heb daar geen zin in.

 

alleen bij een faillisement hebben ze een kans, als je gewoon je boete betaald is er niets aan de hand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het zelf mee gemaakt in mn koopwoning en heb er nooit gezeik over ghad. Zelfs de nieuwsgierige voorzitter van de VVE die de wijkagent had gebeld om uitleg te vragen kreeg nix te horen. Tevens heb ik dit ook es gevraagd aan iemand met een vrij hoge functie bij een grote bank en die zei dat het nog nooit was voor gekomen dat er een hypotheek is ingetrokken omdat iemand is gepakt met een kwekerij. Maar goed wat de toekomst doet is maar afwachten ...

 

GreetZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

gebeurt niks , alleen als ze je meer als 3 keer pakken heb je een grote kans op een gevangenis straf

Share this post


Link to post
Share on other sites

bangmakerij, niet meer niet minder. dat filmpje van die villa op wielen maakt mij niet bang. je moet veel uitgevreten hebben willen ze je huisje omhakken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
eigendom is het meest beschermde absolute recht in het nederlandse rechtsysteem.

Ja je betaald er alleen wel belasting over, en je grond is ook niet eens altijd van jou (erfpacht).

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kweet wel zeker dat Dirk Scheringa(DSB) tegen een dergeljke clausule geweest is.... ;)

tmaakte die gast echt niet uit waar de rente vandaan kwam....

als het legaal was zou hij wiethypotheken verkocht hebben... ;)

 

bij afsluiten: 6 lumateks gratis en een aanhangertje gl special mix :wub:

 

En voor het afsluiten : een verplichte DSB kweekkurses ;)

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf zijn het DE GROOTSTE CRIMINELEN!!!

Waarom? Nou....... als ik het filmpje erbij pak, dan vorderen ze een pluk-ze-wetgeving-bedrag van zo'n 5 miljoen euro, allemaal zwart geld. Dat nemen zei in beslag, een bedrag wat NOOIT daadwerkelijk kan onderbouwd worden omdat de bewijslast NOOIT toereikend is om dat te bewijzen, dus gewoon ORDINAIR GOKWERK!

En....... wat gebeurt er met dat geld??? ...... juist, dat KRIJGT de staat, dus dan is de staat de GROOTSTE CRIMINEEL!!!. Zij gebruiken al dat zwart geld om van alles en nog wat mee te betalen!

 

Zou het een recht recht-systeem zijn geweest, dan moeten ze die 5 miljoen ontvangen en direct versnipperen!!!

Maar nee..... ;) . Zo werkt het hier in Nederland :wub:

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

natuurlijk hoeft dat niet de maatschappij stelt toch zo zijn normen en waarden vast en de wetten die daar bij horen om die

normen en waarden in stand te kunnen houden. Op het moment dat jij iets strafbaars doet en het word bewezen dan is het

wel zo eerlijk om dat geld terug van je te vorderen wat je verdiend hebt en dat vervolgens weer in de staatskas te stoppen

zodat de rest van de mensen in nederland er wat aan heeft die wel alles netjes volgens de wet doen. Geloof me maar het is

maar goed dat het zo gaat anders zou jij niks kunnen verdienen met je plantjes en trouwens gepakt worden is een onderdeel

van het vak, vaak is het je eigen stomme schuld als je gepakt word dus dan moet je ook niet piepen.

 

 

groet rodney

Share this post


Link to post
Share on other sites

;)

 

het gaat uiteindelijk allemaal om de pegels ;)

 

Er bestaat geen Overheid, Bedrijf,Justitie of Belastingdienst die alles en iedereen kan controleren

Uiteindelijk zijn de zwakkere in de maatschappij vaker de pineut zijn omdat ze geen verweer hebben tegen de grote reuzen, maar als je een beetje handig bent kan je zelf ook een stuk van de taart meesnoepen :wub:

 

 

salu2

Pierre Paf

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo ,

Uit een koophuis in NL kunnen ze je niet zomaar zetten . Dit kan alleen als de staat jou criminele inkomsten zo hoog inschat , dat de "pluk ze" regeling wordt toegepast . Neem aan dat je gewoon kleinschalig wilt kweken . De eerste keer zegt de overheid dan foei en pakken ze alles af en zal je waarschijnlijk een taakstraf krijgen ! Pas op met "tappen" en hou je hobby voor jezelf , dan heb je al veel gewonnen !!

Groetjes Mick

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou mijn ervaring,

 

ben gepakt met 160 plantjes.en me hele meter had ik eruit gesloopt.

 

was zelf niet thuis was er ook niet meer naartoe gegaan ben me huis wel kwijt en een telefoontje van de rechercheur maar verder niks meer van gehoord.

 

heb nu een ander huis en zonder problemen met de energieleverancier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mocht je je koophuis niet meer in ;) ?..woonde en sliep je daar :P ?

kan er wat meer over zeggen?

gr

Carp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...