Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Greengold

gepakt worden in koophuis

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Bij deze een vraag ... stel je word gepakt in ene koophuis!

Trekken ze dan je huis onder je reet vandaan. bank zegt hypotheek op etc?

Heb zitten googlen en zoeken maar niks duidelijks kunnen vinden ... wel dat ze er mee bezig waren om dat in te voeren.

van 2 maten van mij gehoord dat ze je wel degelijk er uit kunnen zetten anderen zeggen weer van niet.

Hoe zit dat nou echt in elkaar?

 

mischien iemand hier met verstand van juridische zaken:)

Vriendelijke groeten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben geen advocaat ofz maar weet wel dat bij mijn moeder in straat een kerel al 4 keer is gepakt en nog steeds in zijn huis woont.

Zolang je maar betaald en niets aftapt enz dan hebben die instanties in ieder geval geen problemen toch

MIsschien de harde hand van de wet , maar taakstrafje ofz

Share this post


Link to post
Share on other sites

als er geen clausule in je hypotheek akte staat die zegt dat de hypotheek word ontbonden als je kweekt kunnen ze niks doen

gr ernie :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm.....

 

Ik had laatst wel begrepen dat ze daar ook een stokje voor gaan steken.

Als je gesnapt bent met meer dan 5 ofzo vraagt de bank je om binnen 2 weken je hypotheek te betalen.

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

De fiscus trekt t onder je kont vandaan, de bank niet. pluk ze beleid....

 

GrR

Share this post


Link to post
Share on other sites

instanties trekken hun rekenmachine en als ze denken dat jij je huis heb betaald met geld van de kweek vorderen ze je huis , de bank kan alleen wat doen als ze dat in hun aktes opnemen waar ze nu ook mee beginnen maar heb jij je huis al een tijd staat er niks over in je overeenkomst en kunnen ze je niks maken (bank kan je niks maken)