Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

cannabusinesss

HULP GEVRAAGD NIEUWE HUISBAAS

Recommended Posts

ik heb te maken met een nieuwe huisbaas die de cv onder handen wilt nemen wat kan ik doen om zoveel mogelijk tijd te rekken

 

hij heeft me al een paar keer gebeld voor een afspraak maar mijn smoezenboek bevat geen goeie spreuken meer!!

 

Wat kan ik doen om zoveel mogelijk tijd te rekken ik zit in week 5!!

 

Gewoon het zooitje weg trekken?? kwijt ben ik het toch!!

 

help me aub!

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt niet de mogelijkheid om het ergens anders in huis of in een andere woning tijdelijk neer te zetten..??

Weet ook niet hoe groot je hok is maar anders mischien verbergen door doeken of anders een gipsmuurtje plaatsen..(of een berg met andere spullen/troep etc...)

 

Succes, mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hokkie zelf 3 lampen maar er staan ook nog 2 tenten in de woning, een voor de moeders en de andere voor de stekken. Hij moet bij mij in de woning en als hij erin gaat mag er niks aanwezig zijn anders heb ik een probleempje.

 

Ik zoek een manier om mijzelf zover mogelijk door de ronde te slepen dat ik er nog wat van kan maken deze ronde ik ben zo dichtbij

maar die gast heeft er schijnbaar haast mee omdat de winter voor de deur staat natuurlijk.

 

Verplaatsen geen optie!

 

Bedankt voor je reactie!

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als verbergen, of verplaatsen geen optie is,

Je smoesenboek leeg is.

Denk ik dat het tijd word om alles aftebreken,

Het zal niet zijn wat je graag wil horen,. maar beter nu alles afbreken dat je later weer kan beginnen,.

Dan nu gepakt worden, en daar nooit meer kunnen hobbyen

 

 

Groetjes Kutkweker.

 

Maar let niet op mij,.. Ik ben een kutkweker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een lange tijd geleden een soort gelijk topic voorbij zien komen. Terug vinden kan ik het alleen niet meer.

Mss kan je proberen om te zeggen dat je voor een tijdje naar het buitenland toe moet,als dat mogelijk is. Voor je werk of familie zaken. Wel tricky als hij je dan een x ergens tegenkomt.

Tot hoever komt hij in de woning, geheel of alleen bij de cv-ketel? Anders kan je mss alles in je/de slaapkamer plaatsen. Als hij die dan wilt betreden dan kun je hem vertellen dat je dat niet wilt. Te privé!

Zwaar :verrygood voor je iig.

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites
Te privé!

 

idd... in mijn sm kamer komt ook niemand :verrygood ...zeg dat maar tegen de huisbaas... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon even opruimen en daarna weer verder gaan

het is niet grappig als ze je pakken

je moet daar niet te licht over denken

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ik trek het zaakje weg hier! better safe dan sorry kwijt ben ik het toch inderdaad. Ik neem mijn verlies

Als die eenmaal voorbij de deur is in het onheroepelijk dat die de rest ook wilt zien. Blinde overname....

 

Ik heb alleen tijd omhet zaakje weg te slepen maar dat lukt me wel hehe.. tijd van een dag.

 

Bedankt mensen en ik laat nog wel weten hoe ik er vanaf ben gekomen (of niet) voor de nieuwsgierige onder ons :verrygood

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plaats die 2 tenten bij in die kamer waar de planten liggen als het kan plak wat baby stikkertjes op de deur met een naam als hij vraagt als hij daar mag kijken zeg je nee kan niet de kleine ligt net te slapen.

grrrrrrrrrt marco

Share this post


Link to post
Share on other sites
haha ik trek het zaakje weg hier!

 

glijk heb je :verrygood ...wel jammer van je moedertjes :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd, ik deed het zelfde toen de taxateur langs kwam voor mijn huis, omdat ik mijn hypotheek moest over sluiten.

Heel fijn gevoel, nadat ik m'n plantjes weg had gedaan. Je woning gaat VER boven die paar rottige plantjes.

Slaapt de laatste paar dagen voor zo'n man komt toch een heel stuk rustiger. (En ja, zo'n man wilt ALLE ruimte's zien.)

 

Ik weet mij ook nog te herinneren dat met het vervangen van de CV ketel, de monteur ineens ook nog radiatoren wilde ontluchten.

Moest dus ineens in paar kamers zijn, en op de zolder. Kan zomaar het zelfde zijn voor je huisbaas.

Probeer wel een paar dagen van tevoren uit te ruimen, zodat eventuele restjes geur de kans hebben te verdwijnen.

 

Dan slaap je NOG eens veel rustiger. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog een beetje tijd kunnen rekken sowiso 2 weken makkelijk gelukkig! dan word het toch nog iets deze ronde, dan heb ik enkel een rottige periode om alles weer aan te sluiten maar hee eind goed al goed maar ik juig nog niet te vroeg natuurlijk.

 

Greetz :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

en hoe is het afgelopen?

alles mooi weg en al aan het verlangen naar de volgende ronde hoop ik ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo mensen, helaas is er een inval gedaan en ben ik me ronde kwijt.. Op de dag dat ik wou gaan knippen hebben ze toe geslagen.

 

Nieuwe huisbazen... tja.. Kan gebeuren.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus ook je spullen kwijt..! Zonde zonde!! ;) En je huis ook... das nog kutter als dat zo is.

Enig idee wrm ze zijn gekomen?

 

 

gr junk

Share this post


Link to post
Share on other sites

SJEMIG...dikke shit man ;) ...gwoon een gruwelijke guerilla dan maar... :P

hij had je op de korrel dus...

 

sterkte!!!

Carpe

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jo mensen, helaas is er een inval gedaan en ben ik me ronde kwijt.. Op de dag dat ik wou gaan knippen hebben ze toe geslagen.

 

Nieuwe huisbazen... tja.. Kan gebeuren.

 

Greetz.

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

man, echt balen.

 

Kan met geen woorden beschrijven hoe ik me voelde na het lezen van deze afloop...

 

Als ik jou was zou ik ff proberen contact te zoeken met ASgrow, die heeft nogal wat juridische knowhow over wat je wel en niet moet doen in jouw situatie.

Elke kleerscheur minder is er één...

 

sterkte dude,

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ik vind ..

 

J zit al vanaf 16 november te piepen , nieuwehuisbaas dit dat en dan toch laten staan

 

voor die paar weekjes..

 

 

 

En nu ben je dus te Laat .. ;) echt kut maar je had meer dan 2 weken de tijd

 

om het op te ruimen als je die vent toch al niet vertrouwde :P

 

mja dit kost je

je huis

contract met woningbouw.

olitie/justitie op je dak

en een hele hoge energierekenig + naheffingen ..... zijn de minstleuke :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@elmo

niet als de nieuwe huisbaas "zomaar" ff het pand in gegaan is, eea geconstateerd heeft en toen politie heeft ingeschakeld.

 

Er wordt niks vermeld over huiszoekingsbevel dus kan de hele zaak alsnog met een "sisser" aflopen -->onrechtmatig verkregen bewijs maar kweken op die lokatie is verleden tijd.

 

Hoop voor topicstarter dat het met de "sisser" afloopt, anders flink de pineut idd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bewijst maar weer, als er gasten in je huis moeten zijn, geef ze gewoon ruim baan.

Ruim uit, laat ze alles zien, en terwijl hun nog bezig zijn in te voeren op hun computer "geen wiet-plantage", sluit jij al weer alles lekker aan.

 

Denk dat je hier jezelf de vraag moet stellen, "hoeveel mislukte/afgebroken kweekjes is het me waard mensen in mijn huis te laten?"

Of anders misschien ook "hoeveel is de schade als ik af breek, en hoeveel is de schade als ik niet af breek, en ze pakken me?"

In deze vraagstelling moet je niet denken aan, "een keer misgelopen inkomsten van de kweek", want die ben je in beide gevallen al kwijt.

Denk meer aan de derving in aangekochte stekken, verspilde stroom, voedings middelen, en zet dit af tegen de kosten als men er achter komt

dat je plantjes heb. Ik sluit me aan bij Elmo. Van hier uit kunnen wij niet weten hoe je het voor elkaar kreeg om 2 weken extra respijt te krijgen,

maar klaarblijkelijk gaf dit je huisbaas het idee dat er van alles mis was. Ik denk dat dit een goede les voor iedereen kan zijn, inclusief mijzelf.

Als mensen je huis in willen, laat ze er zo snel mogelijk in, ook al kost het je je kweekje, en laat men zich overtuigen wat voor een brave

burger je bent. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...