Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Pierr000

veilig internetten

Recommended Posts

Dames en heren ik was wat aan het zoeken en zag opeens iets over veilig internetten.

Aangezien mensen hier veel waarde hechten aan hun privacy.

Het kost wel wat maar dan ben je wel SAFE.

Het is van de jongens van Thepiratebay dus zat wel goed zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus??

ontraceerbaar dus intressant toch?

Via internet ben je redelijk makkelijk te traceren dus voor mensen die iets te verbergen hebben misschien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

En wat is het dan, linkie erna toe is misschien makkelijk of is die ontraceerbaar :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het kost wel wat maar dan ben je wel SAFE.

Het is van de jongens van Thepiratebay dus zat wel goed zijn

spam.jpg

 

 

ben je para moet je internet niet op...en te vinden ben je altijd...maakt niet uit wat je heb..ze lachen dr om ... :verrygood

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb altijd toch zo mn twijfels bij dat soort dingen...

 

op zich is het ook weer niet zo moeilijk om zelf naar je open proxies te scannen en die te gebruiken met sites, geen idee hoe dat gaat met downloaden via bittorrent.

 

Ik vertik het gewoon te betalen voor dat soort dingen. ik ga soms naar de bioscoop en dat kost me al een rib uit mn lijf, dus het alternatief van die bioscoop, nee daar wil ik niet voor betalen.

 

wel goeie intenties van je :P ergens heb je helemaal gelijk .. we're being watched :)

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar is toch niet alleen voor downloaden maar aan de andere kant die Vieze kindervrienden kunnen ook

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een dongel en een beltegoedkaart van een prepaid telefoon, met laptop. of op het netwerk van een ander gaan ziten.

 

als je inlogt weet de provider al welke websites je gaat bezoeken, en deze zullen dan ook sneller laden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hotshield pro ken ik wel,een van de betere gratis vpn's.

Enigste nadeel (of voordeel)is dat je met tig mensen op 1 ip zit wat resulteert in langzame verbinding.

 

Als je ''redelijk''anoniem wilt surfen dan is een betaalde vpn service een goede optie,vaak rond de 7 euro ofzo per maand.

 

Maar zoals het geen geheim meer is deze dagen groeid het geld niet op de rug van de officier en een onderzoek kost best wel wat geld.......(meer dan de crime zelf )

Dat is in ons geval dus een voordeel want ze gaan echt niet mensen van forums lopen''scannen'',als ze dat bij iedereen zouden doen kost dat miljoenen,miljoenen naast de miljarden die dit land al tekort komt.

 

Een proxy of vpn vind ik hier ook totaal niet nodig,in de 4 jaar dat ik hier kom heb ik nog nooit gehoord dat er iemand via dit forum is gepakt door de kit.

 

Deze is trouwens gratis:(ik leg het uit in firefox,want internet explorer gebruik ik never nooit niet)

(dit is iets simpels,ik ken betere trucs,maar die hou ik voor me zelf)

 

haal hier een proxy ip adres met port,zoals 123.123.123.234:3228(3228 is de port)

gallery_5544_634_60617.jpg

http://proxy-list.org/en/index.php

kies een ''anon''of een ''elite''(een transparant is nog wel eens te doorzien,zei het wel sneller)

 

ga in firefox naar:

Extra-Opties-Geavanceerd-Netwerk-''verbinding instellingen''

gallery_5544_634_4881.jpg

Hier aan gekomen vink je''Handmatige proxy configuratie''aan,en vul je het ip adres die je op de proxy site hebt gevonden.

gallery_5544_634_93805.jpg

Vul ook de poort in en druk ''ok''en nogmaals op ''ok''in het scherm erna.

 

Surf nu naar bv ''www.watismijnip.nl ''en kijk welk ip adres het afgeeft.

 

Nu kun je een dag (of 2 )op dat ip adres surfen,daarna is het ip meestal''op gesurfd''door 100'den anderen.

Dan gewoon weer van voor af aan een ip zoeken op die site ,invoeren en kijken hoe lang het uit houd.

 

Op deze site ben je dan 100% safe(wat je toch al bent als hobby kweker hier laten we dat niet vergeten),sinds het nogal wat onderzoek kost om uit te vinden wie er van de honderden mensen wereldwijd over dat ip adres hebben gesurfd.

 

nog een goede tip''Ccleaner''(jaja dubbel cc)voor na het surfen.(deze houd trouwens ook je pc in top conditie,

een aanrader!)

http://filehippo.com/download_ccleaner/

ik gebruik het al 4 jaar lang en mn pc blijft er schoon en snel van.

 

ga naar de instellingen en zet hem op wissen met de''guttman''methode.

stel in de opties in wat je wilt wissen,je kan alles aanvinken op 3 dingen na,even nadenken.

deze methode houd in dat elke cookie,surf geschiedenis ,de cache,en nog tig andere''sporen''35 x worden gewist.

(wachtwoorden blijven ,maar je kunt beter geen wachtwoorden in je browser bewaren van sites....)

 

Dat is mijn 2 cent :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...