Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
MRT

softbox aansluiten

Recommended Posts

Yo hallo... nog ff 1 vraagje (en dan zijn jullie voorlopig van me af...... want 1 december gaan ik van start)...

 

wederom een vraag die in de "noob" hoek mag.... (hahaha jullie zullen misschien wel denken//oh oh oh... als dat maar goed gaat met dat kweekie van-em...) anyway...niet geschoten is altijd mis, right?

 

Ik lees het mooie verslag van "Hoe Maak Je Een Softbox....in Rubbers!, Example by Rainman" (erg goed verslag!!

 

Nu de vraag... ik zie dat daar in de uitblaas in de box zelf de afvoer slang is bevestigd, dus in de box zelf... Ik heb zo een softbox aangeschaft en mij is verteld dat ik met een hulpstuk wat ik aan beide kanten van de box erop kan schoeven dat ik daaraan de buizen kan bevestigen.... Dus alleen tegen de box aan zou ik buizen krijgen, die nergens de box ingaan....

 

Kan iemand me ff duidelijk maken wat nou precies de bedoeling is?

 

Thanx

MRT

Share this post


Link to post
Share on other sites

niemand? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

je bent lekker bezig 40 min 3 topics verder en eigenlijk geen van 3 de moeite waard om te beantwoorden..... :verrygood :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het verschil is volgens mij dat in het "hoe maak je een softbox in rubbers" topic de box in rubbers hangt (duhh). En bij de box die jij hebt de motor aan de box zelf is gemonteerd. Bij die van jou moet je gewoon 2 flensen op de inlaat en uitlaat gaten monteren en daar je slangen op aansluiten.

 

Post anders eens een pic van je box. De vragen in je verschillende topics hadden ook wel in 1 topic gekund.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok ok ok... had beter de vragen in 1 topic kunnen gooien, en misschien waren de vragen ook overbodig/niet interessant... Weinig geslapen, rennende kids om me heen, was nog niet helemaal helder vanochtend.

thanx Johnny_Sack voor het verhelderende antwoord...

 

duidelijk, ik hou ermee op voor vandaag. ff een offday :verrygood :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom ALTIJD eerst een drooghok bouwen, en goed isoleren tegen het geluid.

Daar sluit je de kids mooi in op :) .

 

:verrygood :P , (Voor de niet-beter-wetenden: Dit is als grap bedoeld ^_^ )

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op wens van de topic-starter:

Topic gesloten i.v.m. "off-day"

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...