Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

TEST: Topshield Pro

Recommended Posts

balen man, hoop dat je problemen te overzien zijn..!!!

en stuur die kap maar hier heen help je graag uit de brand... :D

 

Succes, Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben wel benieuwd of de Topshield nu echt werkt.

 

In verleden ook gevallen voor de "superspreader" die ipv meer, minder bracht :D maarjah, hij zat bij de Adjust kap

ligt nu id kast.

 

Blijf dit volgen omdat na huidige ronde de Adjust aan vervanging toe is en deze kap prijstechnisch ook wel interresant is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaloers :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

gelukkig nog twee testers over :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even melden dat de Topshields d'n Dos ook bereikt hebben. Super service van deze mannen en zeer vriendelijke mensen! Daarvoor alvast mijn complimenten!

 

Ik heb hem ter plekke in werking gezien en het is een mooi apparaat, want dat mag je het wel noemen. Ik heb er alle vertrouwen in dat dit goed gaat komen.

 

Verslag gaat hopelijk net voor kerst aan de gang, anders begin 2011.

 

Iedereen bedankt die hieraan heeft meegewerkt en ik ga er mijn best voor doen! Ook bedankt voor alle succes-wensen!

 

Groeten Dos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da's mooi, goed om te horen :D

 

Omdat er een tester is uitgevallen hebben we de joker ingezet: Jawel, ons aller P H Donner himself gaat de TopShield pro ook onder handen nemen. Succes P H!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het was dit of een Ban :lol:

 

Ik zal me ongezouten mening geven op mijn manier :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
En een hard eindproduct met Topshieldpro ( 110% ) zeker! vergeet niet dat de hardheid voortvloeit uit wat je ze te eten geeft.

Geef je ze goed te eten en je gebruikt dit nieuwe concept! daar word je blij van.

Maar goed, de testverslagen op het wietforum zullen het laten zien of het zo is!

Willywortel

 

Met de hardheid zit het hier zoizo wel goed ,we willen meer gewicht!

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

gefeliciteerd ph..!!!

 

Waar ga je hem mee vergelijken..??

(naast welke kap komt deze)

 

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da's mooi, goed om te horen :lol:

 

Omdat er een tester is uitgevallen hebben we de joker ingezet: Jawel, ons aller P H Donner himself gaat de TopShield pro ook onder handen nemen. Succes P H!

 

 

OH NEE TOCH !!!!!! :D

 

ik vind trouwens de joker een betere naam voor PH, misschien kunnen we dat switchen hahahaha :lol:

 

succes ph ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nooit PH? Zeg nooit nooit he - anders ban ik je voor 3 uur :lol: :lol:

 

Hij bedoeld 3jaar :D

 

Ik ga der 1 testen tov van me ouden steup,wing op 55/60cm

Wat dat bracht weten jullie,een egaal veldje met ronde harde toppen en buds.

 

Dus als blijkt dat dit kappie toch te veel warmte geeft,zal een Amnees dat meteen laten zien aan der torrentjes cq gewicht.

 

Ik zal hier uiteraard een eerlijk test verslag van maken en me aan de regels van de fabrikant houden,-1 lv80% ;)

Natuurlijk zal ik me uiterste best doen om de lamp zo laag mogelijk houden voor een optima resultaat!

Mits de planten het toelaten,deze kap is nog niet getest op een Amnees(Sativa dom).

 

Bedankt!

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites
OH NEE TOCH !!!!!! :lol:

 

ik vind trouwens de joker een betere naam voor PH, misschien kunnen we dat switchen hahahaha ;)

 

succes ph :lol:

 

Vol verwachting klopt ons hart!!

De testen kunnen beginnen.

Spannend, door ervaren en groot publiek de topshieldpro eens goed laten doorlichten!!! HaHa!!

:D

Als er vragen of onduidelijkheden zijn kunnen jullie bij mij terecht.

 

Willy wortel

A-Top-Trading

Bunde

Share this post


Link to post
Share on other sites

confusing..............2 willy wortels...

 

succes lads!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de lampen al klaar hangen, de kleintjes komen zaterdag erin, dus dan kunnen we beginnen.

Echter heb ik al een kritische puntje, die mij niet echt aanstaat omtrent de electra aansluiting van de topshield :D

Uitteraard ook heel wat goed bedachte punten !!!

 

:lol:

 

Keep watching.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb de lampen al klaar hangen, Echter heb ik al een kritische puntje, die mij niet echt aanstaat omtrent de electra aansluiting van de topshield :lol:

Foto's uitleg..?

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

vanaf zaterdag/zondag begint het verslag, met een nog nooit eerder vertoond hokje van mij :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat je niet aanstaat moet je ff melden man scheeld mij ook weer :lol:

 

Wat is de maat van het geheel?

Kan het op de site niet vinden. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ff een ding,.

 

De voedingskabel van de ventilator moet dus officieel worden aangesloten op de kroonsteen die achter je fitting zit( zoals bij normale zelfbouw kapjes)

uitteraard wel op een aparte aansluiting.

Maar zodoende zul je dus de ventilator voedingskabel over de reflector heen moeten leggen, want echt veel lengte zit er niet op.

 

Dit heb ik opgelost door de ventilator voeding even iets aan te passen, zodat de kabel langs me easyroller oploopt ( andere kant van de fitting aansluiting dus :D )

 

 

Maaruh betreft de maat. tja zou het zo niet 1.2.3 weten... maar zeker 20/30 cm breder dan de grootste adjust a wing

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT Onnodig quoten, leer hier hoe we het graag willen.

 

 

Kan me voorstellen dat nu, in je bestaande situatie het aansluiten van de fan vreemd lijkt.

Waarom gebruik je de kroonsteen aan de fitting kant niet om de zwarte fankabel op 220v vanaf de trafo aan te sluiten zoals bedoeld?

 

Als je geen 5 * 1.5 kwadraat kabel wil toepassen zoals in het aanstuitschema staat, maak je de voeding kabel van de fan met een t-wrap aan de lampkabel die je reeds gebruikte!

Heb je alle kabels mooi bij elkaar! Maar goed als het werkt is het goed!

 

Mijn Advies!!!!!

 

Schakel de voeding van de fan samen met de voeding van de trafo, zodat als de toppen een paar cm van de topshieldpro afstaan, het nooit zo kan zijn, door welke vergissing ook, de lamp brand en de fan stil staat!

De fan koeld de allu kap en de topshieldpro, wat bij een paar cm afstand to de planten echt noodzakelijk is.

 

Let er ook op dat de verdeling en de afstand, van de lamp tot topshieldpro zo is, als aangegeven bij de montage handleiding!!!!

Dit omdat de lamp niet te veel over de topshield mag schijnen, waardoor de toppen naast de topshield iets verbranden!

De planten moeten het licht via de kap ontvangen!

 

De fan koeld zo goed dat ook al brand de lamp uren je de kap en de topshieldpro gemakkelijk kunt vasthouden zonder je handen te verbranden.

De topshieldpro werkt als warmte en stralings schild en de 2 grote alluminium kapdelen spiegelen en verdelen het licht over een groot oppervlak.

Door deze gelijkmatige lichtverdeling ( geen hotspot) dring je de luchtkastelen terug tot minimaal.

Tegelijkertijd word het licht tussen de planten en kap opgesloten en dringt vanuit vele hoeken diep door tussen de planten.

Tel uit je winst!!!! Veel licht weinig stress!!!

 

Ik dank U!

Share this post


Link to post
Share on other sites
vanaf zaterdag/zondag begint het verslag, met een nog nooit eerder vertoond hokje van mij :D

 

Tim

 

Het beesje heeft een naam!

:lol:

De kap: XL1 reflectiekap

De spraeder: Topshieldpro

 

Waarom staat je de aansluiting van de kap niet aan?

Kan het beter of anders dan? geef dan uitleg!

Wanneer komen de foto,s

 

Ik zie vaak foto,s genomen als de lampen branden!

Als je een foto met flits of met behulp van tl maakt kan men beter het resultaat zien!. ( natuurlijk als de lampen net uit of net aan moeten gaan )

Hoe ga jij dat doen!

Een goede foto zegt meer dan 1000 woorden!

 

A-Top-Trading!

Share this post


Link to post
Share on other sites
De kap: XL1 reflectiekap

Een goede foto zegt meer dan 1000 woorden!

 

Wat is de maat van de kap met flap?

Goede info op je site scheeld 1000 vragen :D

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Willy wortel.

 

Zodra ik start met het kweekverslag(testsectie)

Zal ik alles mooi beschrijven van hoe en wat !

Uitteraard zullen de foto's van de lamp genomen worden tijdens de periode dat de lamp niet brandt,

Anders zie je nog niks ( tenzij ik een e.v.s.a zal monteren, zodoende kun je betere fotos maken, maar die heb ik niet)

 

aankomende weekend komt alles online :D

 

 

Echter reageerde ik even op de vragen van Ph-donner, die niet kon wachten op antwoord.

vandaar geen foto.

 

TIM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste kweek collega's,

 

Komende 2 dagen wordt het hok klaargemaakt voor de test met de Topshields. Zaden gaan morgen de prop. in om te kiemen. De Topshields hangen er al in, paste maar net, maar beter net wel, dan net niet... :D Worden weer Northern Light zoals gezegd uit zaad, maar dit keer op Mapito. Verder alles het zelfde.

 

Verslag komt van het weekend of net erna online, MET FOTO'S!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...