Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
whazzup

Test: Secret Jardin Darkroom Twin 1.20

Recommended Posts

Via de importeur van Secret Jardin, KJ Products, krijgen we een Mooie Secret Jardin Darkroom Twin 1.20. Het is een dubbele tent waarbij je zelf de keuze hebt om het kleine gedeelte boven of onder te plaatsen, of als je dat wilt zelfs helemaal apart!

 

post-5211-1289686064_thumb.jpg

 

De tent is onderdeel van de vernieuwde Secret Jardin Dark Room II serie, met verbeterde doekkwaliteit, nieuwe hoeken, en een betere lichtdichtheid. Kortom dat vraagt om een test! Dit is een 1.20x1.20 versie met de behoorlijk wat oppervlak. Het hoge gedeelte is 150 cm hoog, het lage gedeelte 60 cm, dus totaal meet de tent 1.20x1.20x2.10. Interessante maten, een 600W in cooltube moet kunnen op 1.50 :verrygood. Voor je voorgroei heb je een riante ruimte met voldoende hoogte. Ik denk dat je daar met 2x36 of 2x55 voor voorgroei een heel eind komt.

 

Er zit een isolatieplaat bij om tussen de grote en de kleine tent te leggen, zodat de grote tent de kleine niet te veel verwarmt.

 

De tentjes naast elkaar:

post-5211-1289687018_thumb.jpg

 

En zo ziet het er dan dicht uit

post-5211-1289687113_thumb.jpg

 

De folder (het gaat om de 120 versie! - sorry voor de grootte):

post-5211-1289687372_thumb.jpg

 

 

Nu begrijpen jullie het wel, we zoeken voor deze fraaie tent een tester die reeds een fraai afgerond verslag op het forum heeft en ervaring heeft met het kweken in een tent (welke tent dan ook :P)

 

Doe ons een voorstel hoe je deze tent wilt gaan gebruiken en hoe je hem gaat inrichten, en als we dat accepteren maak je daar een verslag over in deze sectie. We willen de test laten starten in december. Kortom, wellicht vind jij straks deze tent wel in je schoen.

 

Gold Label doet er nog een volledige set voeding en substraat naar keuze bij: Dat mag Special mix light, special mix of special mix custom zijn maar ook een hydro medium, zoals kleikorrels, docpito, kokos of steenwol.

 

Hiermee verklaar ik de zitting gesloten. 30 november uitspraak :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hiermee verklaar ik de zitting gesloten. 30 november uitspraak :)

 

Tering :P .

Bij zulk soort uitspraken haak ik al af............ :verrygood

 

green-lady ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach ja een knipoog moet af en toe kunnen Green Lady - dit is trouwens vééls te klein voor jou! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bij zulk soort uitspraken haak ik al af............ :verrygood

 

green-lady ;)

 

 

nou Whaz :) ...lekker dan ^_^ ...khad Green-lady weleens willen zien stoeien in een Darkroom :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er een mooie tent uit!

Ik zei laatst nog tegen een vriend over die twinbox dat het beter zou zijn moest dat kleine tentje bovenaan staan ipv onderaan. Dat je ze appart kan zetten maakt dit zelfs NOG beter.

Helaas heb ik nog geen afgerond verslag, en dat zal nog tot ergens halverwege december gaan duren voor de eerste oogst uit mijn darkroom komt, anders had ik me hier graag voor aangemeld en plaats voor gemaakt!

 

Moest het zo zijn, maar dat betwijfel ik, dat er tegen dan nog geen tester gevonden is, dan ben ik er zeker voor te vinden :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan hem wel als droogtent gebruiken :verrygood :P

Strak tentje! Er zal zich vast wel een tester aanmelden.

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik meld me wederom weer ius aan

wil wel n x in tent gaan kweken ,n degelijke wel te versteaan en niet zon

zelfgemaakte tent van 4 jaar terug.

 

ik zou t kleine gedeelte voorlopig om te drogen gebruiken en daarna eventueel om stekken in voor te groeien

grote gedeelte zou ik 2 x willen testenn

1 x voor n mama en 1 x voor n afbloeironde.

 

kortom t zullen meerdere testen worden in 1 jaar in 1 tent :P

 

ik wacht geduldig mn schoen af ... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

De testsectie wordt weer aangevult.

 

Mooi zou zijn om 5 planten af te bloeien in een scrog en boven 5 nieuwe soortje te ontkiemen en voor te groeien tot ze weer naar beneden kunnen.De ruimte boven dan weer te gebruiken om te drogen.Zo de cyclus rond houwen.

 

Ziet er zeer soliede uit,mooi spul.

 

Veel succes gewenst voor de tester.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oooooh deze gaat zeker naar KTM

de tester der testers :verrygood

 

KTM KTM KTM KTM KTM :P :)

 

 

BB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moet helemaal niks...

 

Zout op!!!!

 

Kees. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben kandidaat.

 

Heb wel reeds een verslag op WF, maar het is nog niet afgerond. Hopelijk is het dat wel tegen december. Of het fraai is laat ik nog even in't midden^^.

 

In het grote deel zou ik 600 watt cooltube hangen en 450m³ afzuiger. Dit deel zou'k gebruiken om sog of scrog te zetten.

In het kleine deel zou ik een Tneon setje hangen met 220m³ afzuiger. Dit zou het voorgroeigedeelte van de zaden worden.

(De cooltube en tneon moet ik nog aanschaffen.)

 

Ik ben nog wat groen achter de oren en beantwoord sensu stricto niet aan de vereisten, maar ben sowieso van plan deze tent te kopen voor volgende ronde en een verslag te zetten... Ik hoor het wel:).

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi ding en eindelijk een fatsoenlijke maat.

 

Maar ik heb geen ruimte meer :verrygood

 

Alhoewel...

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is ook nooit goed he? :verrygood

 

Mooi tentje hoor!

 

Groetjes SmokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niks voor jou SmokeyB,2x 250 of 400Watt Gavita IR lamp erin,boven tneon voorgroei ...................... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Minpunt :P

 

A BIG one :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

laten we wel wezen: als je een flinke scrog doet onderin dan heb je nog wel plek voor een filtertje en een gewone lamp zonder tube. Zorg dan dat je een niet te grote reflector neemt, dan kan ie in een 1.20 tent makkelijk naast de filter omhoog getrokken worden. Kweek je kleine indica dan kun je het ook nog wel af met een gewone kap. Maar 1.50 is echt niet veel hoor! Een in-line filter zou al een oplossing zijn voor een wing in deze tent. Maar goed, je hoeft uiteraard geen tube te gebruiken in deze tent, bedenk wel dat als je niet scrogt en een partijtje sativa of hybride in deze tent zet dat je toch maatregelen moet nemen om ervoor te zorgen dat je gewas niet tot in je lamp groeit :verrygood.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Niks voor jou SmokeyB,2x 250 of 400Watt Gavita IR lamp erin,boven tneon voorgroei ...................... :verrygood

Zou ook wel heeeeeel erg leuk wezen maar ik redt de deadline niet, ben ik bang voor...

Ga namelijk in februarie verhuizen, dus.... Als ze nog eventjes willen wachten wil ik me zeker als testpiloot beschikbaar stellen.

Zal er in ieder geval een zeer uitgebreid verslag van maken ^_^

Dan zou ik wel gaan voor de 600w incl. Cooltube en een scrog en gewoon kei en kei hard knallen, dus whazzup... Als jullie kunnen wachten tot februarie, stel ik me graag beschikbaar :)

Groetjes SmokeyB

 

Ps: Uiteraard word dan de kleine ruimte gebruikt voor de moeders en de voorgroei van nieuwe stekken zodat ik aan 1 ruk door kan gaan met kweken.

Wat voeding betreft: Humboldt organic in vier 25 of 40 liter kuipen met verzwaarde grond, maw scroggen met stammen van minimaal 3 à 5 cm dik :P

Edited by smokeyB

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze tent is ideeaal om het 12-12 systeem te gebruiken,

zodoende kun je 3 weken voor je oogst, je nieuwe zaden lekker laten ontkiemen.en als het eenmaal zover is.

Kun je je geoogste dames laten drogen in je voorgroeitent, en zo weer verder knallen met je reeds voorgegroeide zaadsletjes...

 

Dit is Gewoon ´DE` oplossing voor 12.12 systems.

 

En 1.50 hoogte met een 600 watt cooltube is makkelijk te doen( 2x 600 is tevens ook makkelijk te doen)

 

ik houdt me aanbevolen.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi tentje hoor :verrygood

Zeer zeker weer mooie testjes die eraan komen..

Ben benieuwd naar het verslag!

 

Peace,

Share this post


Link to post
Share on other sites

het onderste deel zou petfect zijn voor de nieuwe pro line ''wing'' die ook voor een test word aan geboden...

Ik wil ze wel alle 2 testen, dan heb ik ook gelijk een plek voor een vergelijking wazzup.. :verrygood

 

wel weer erg mooi spul..!!

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik lees en kijk mee. :verrygood

moet 1 van deze ziekenhuis in anders graag.

sukses diegene die kandiedaad is red68.

Share this post


Link to post
Share on other sites
het onderste deel zou petfect zijn voor de nieuwe pro line ''wing'' die ook voor een test word aan geboden...

Ik wil ze wel alle 2 testen, dan heb ik ook gelijk een plek voor een vergelijking wazzup.. :)

 

Dat zou eens een test wezen, net als Torsten met z'n Nano alleen dan met die Wing :verrygood :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...