Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

zeiksnor

Hawaiian Snow om wiet olie te maken

Recommended Posts

grapje :P

 

10 x Hawaiian Snow onder 600 watt hps

10 x Hawaiian Snow onder 400 watt hps

10 x Hawaiian Snow onder 204 of 306 watt tl

 

als eerste wil ik emilio santos bedanken de reden staat in onderstaande bericht. wat ik er nog bij wil vermelden dat het zeker meer dan 500 zaden waren emilio :verrygood

 

Hallo Zeiksnor,

 

ik lees een hoop goede dingen over jou en ik zie dat je ook regelmatig mensen helpt.

Nou heb ik vorig jaar een zadenkweek gedaan met de Hawaiian Snow, en ik dacht

misschien kan ik jou weer helpen door wat Hawaiian Snow zaden aan jou te doneren?

Ik heb zelf het idee dat dit soortje wel geschikt is om olie van te maken.

 

Hier nog wat info:

 

Effect: Very well known between heavy smokers that look for strong buds. A sativa-high that creeps on you,

followed by a blasting stoned feeling.

 

 

Flowering indoor: 11 weeks with a yield up to 700 gr/sqm.

 

 

Flowering outdoor: Ready between October and November in the Northern hemisphere. In June in the Southern one.

Voted best weed of 2003, a true sativa champion for champion growers. Yield up to 1200 gr/plant.

 

 

THC: 18.37% CBD: 0.59% CBG: 1.58%

 

Ik hoor het wel van je.

 

Groeten,

Emilio Santos

 

 

als tweede wil ik dit kweekverslag op dragen aan mij vriend higgley town heroe en aan rick simpson

 

en als derde, deze kweek is om mensen of dieren te helpen. of er wordt olie van gemaakt. van een gedeelte ten alle tijden.

of het grootste gedeelte wordt verkocht. en het geld wat daar van af komt wordt voor 100% uit gegeven om spullen te kopen om olie te maken of bv om alcohol te kopen enz

 

er zijn 60 zaden ontkiemd. waarvan ik 30 vrouwen over hoop te houden, waarvan ik de beste 20 wil selecteren om er 10 onder een 600 w hps en 10 onder een 400 w hps te zetten.

binnen enkele dagen worden er weer 30 zaden ontkiemd, waarvan ik 15 vrouwen over hoop te houden waarvan ik de beste 10 uit wil selecteren om onder de tl te zetten.

 

ik heb in 30 potjes ongeveer 10 a 20% hydrodensa gemixt. waarom ? gewoon zomaar en wie weet zien we verschil met de potjes met alleen aarde.

med_gallery_8034_11157_372671.jpg

 

med_gallery_8034_11157_1079645.jpg

 

med_gallery_8034_11157_881429.jpg

 

med_gallery_8034_11157_184762.jpg

 

heb eerst alle tl buizen een sopje gegeven zodat we met schone tl buizen beginnen

med_gallery_8034_11157_212855.jpg

 

de zaden zijn op de atmosphere manier ontkiemd

med_gallery_8034_11157_663795.jpg

 

en complimenten aan emilio. nu na ongeveer 48 uur zijn alle zaden ontkiemd. dus 100% ontkiemd

med_gallery_8034_11157_351692.jpg

 

med_gallery_8034_11157_535235.jpg

 

med_gallery_8034_11157_88090.jpg

 

med_gallery_8034_11157_671202.jpg

 

voor de gein doe ik ook 2 zaden in 2 potjes met alleen hydrodensa. ik had er liever wat meer genomen. maar ik kan de ph meter niet vinden. dus dit gaan we op de gok/ervaring doen , als dat uberhoud wel gaat :)

med_gallery_8034_11157_977148.jpg

 

med_gallery_8034_11157_393841.jpg

 

en daar staan ze lekker on tl licht om maar zo snel mogelijk hun koppies te laten zien en geslacht te tonen.

med_gallery_8034_11157_1299509.jpg

 

med_gallery_8034_11157_398246.jpg

 

med_gallery_8034_11157_218366.jpg

 

med_gallery_8034_11157_281439.jpg

 

med_gallery_8034_11157_725551.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

alles staat nu, ook de 28 potjes met alleen aarde. ik vermeld het maar even met foto, voordat de tellers onder ons gaan vragen :verrygood

 

let it snow :P

 

med_gallery_8034_11157_757006.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad Emilio Santoz, thx, voor de vele zaden die je geschonken hebt aan medeforumleden.

 

Jammer dat we niks meer van je zien - horen, hoop dat je niet weer ernstig ziek bent.

 

Zeiksnor, tis een mooi en apart soortje om te kweken, bij mij outdoor een van mijn toppertjes.

 

Succes en go for the Oil.

 

Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

een prachtige run gewenst,

owja en toppen natuurlijk :verrygood

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad ik hoop ook dat het goed gaat met emilio.

 

blowsterke bedankt. heb jij mischien nog wat foto,s van die outdoor planten ?

 

weetje :verrygood en ik ga m,n best doen voor mooie toppen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey snor,hebbie die keutels wel goed gespoeld?

Wil je dr nog wel 160liter van schenken voor dat goede doel van je :P

 

Bergen snow gewenst :verrygood

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey zeiksnor.

 

Ik beschouw mezelf niet echt katholiek, maar ik bid met je mee voor zoveel mogelijk vrouwtjes en een mooie oogst met veel toppen, waar je dan weer veel olie van kan maken! :verrygood

 

Keep up the good work!

 

groeten,

Kristof

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey zeiksnor ,

 

ziet er netjes uit , ga je volgen :verrygood

ben je nog van plan uit al dat zaad een mooi moedertje te kiezen ?

zit vast een heeele mooie tussen met zulke aantallen :P

 

succes iig en ik kijk mee

 

nederweed

Share this post


Link to post
Share on other sites

P.H op die keutels heb ik al eens een plant gehad en die waren goed ;)

was jij er niet tevreden over omdat je 160 liter wilt schenken ?

ik heb momenteel genoeg. ik had nog zo,n 400 liter staan . nooit gebruikt en niet gespoeld :P

ik ga nu een bak maken van 2,44 lang en 1 meter breed geloof ik en 20 of 25 cm hoog.

ik moet nog even uit rekenen hoeveel daar in gaat.

volgende keer wil ik het eens door de aarde gaan mengen. en kijken of dat een beetje fijn kweekt.

toch ga ik nog eens na denken over je aanbod mischien woon je wel om de hoek ;)

 

bedankt kristof :verrygood en ik hoop natuurlijk met jou mee. ik ben dan ook heel erg benieuwd wat hier voor olie af komt.

 

nederweed bedankt en veel kijk plezier :)

 

ben je nog van plan uit al dat zaad een mooi moedertje te kiezen ?

zit vast een heeele mooie tussen met zulke aantallen ^_^

nou eerlijk gezegt ben ik daar laatste tijd wel over aan het dromen. maar dan moet ik eerst nog wat spullen er bij halen. om een moeder en stek hokje in te richten.

maar dat lijkt mij wel machtig. zo,n super moeder selecteren en daar dan van gaan stekken.

ik ga daar eens serieus over na denken. dit wordt ook de eerste keer dat ik zou gaan stekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben ook net gestart met moeder selectie en stekken ,

met berg k.o. kush f3 zaden (super medi plantje als ik t mag geloven )

doel is idd een super moeder vinden. lijkt me zo iets moois ;)

mocht t wat worden kunnen we mss eens schoonmoeders ruilen :verrygood

al en al heb je niet eens zo heel veel nodig :

stekblokken , stekgel/poeder , propogator en tl bakje en je kan van start.

hoeft iig niet veel te kosten (we krijgen niet allemaal een tas vol zaad kado en dat klote zaad is duur.) :)

 

ik moet toch ook maar eens een camera aan gaan schaffen :P

kan nooit is wat foto's laten zien nu ^_^

 

nederweed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje tips over het soortje,

Heeft extra magnesium nodig, zo'n 0,25ml per liter.

Ook kan je vanaf week 2/3 vd bloei heel licht pk bijvoegen (echt minimaal).

Zo ga je het plantje tot het einde groen houden.

Is wel hermagevoelig, dus zo weinig mogelijk stress bezorgen.

De meeste pheno's zijn na 10 weken klaar.

Voor de rest een heerlijk rokertje met een mooie opbrengst.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha... ik dacht al door je titel die heeft lef zo'n kweek online te gooien... :verrygood

 

Succes met deze ronde, klinkt als een lekker soortje..!!

Blijf je gevecht tegen de pijn uiteraard volgen.. :P

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

nederweed dat weet ik wel zeker dat de k.o. kush een super medi plantje is. ik zou daar ook heel graag olie van hebben. dat is 1 van de planten die ik graag eens zou kweken. maar er is ook zoveel keus ^_^

 

ga jij dan is rap ;) een camera aan schaffen dan kan ik jou mooi gaan volgen en ongeveer tergelijkertijd gaan stekken. ik zie dat ruilen van stekken wel zitten ;) ik ga me eigen er gelijk eens in verdiepen.

en kijken hoeveel licht ik nodig heb om hoeveel moeders te houden.

 

 

hoi Deep Bubbler leuk dat je mee kijkt en bedankt voor je tips. die zijn zeer welkom ;) want het is toch de bedoeling om ze zo lang mogelijk groen te houden. we zullen gaan zien hoever de voeding ik ga gebruiken de planten groen gaat houden :P mocht dat niet genoeg zijn weet ik wat ik bij moet voeden :P

ik heb al 2 x herma,s gehad, dus ik was al van plan om zo plantvriendelijk te werk te gaan deze kweek.

 

hoi stikkie :D leuk dat je mee kijkt. klinkt lekker he :)

het lef heb ik mischien wel, maar ik hoop toch dat ik slim genoeg blijf om zo iets niet online te zetten.

maar zo,n hok zal ik niet 1,2,3 hebben. ik ben tegenwoordig tegen stroomdiefstal en het zal niet makkelijk zijn om een locatie te vinden waar dat zonder stroomdiefstal kan.

en mocht dat ooit wel lukken, zal ik het waarschijnlijk toch niet online zetten omdat het doel om de wiet te kweken te belangrijk is om daar extra risico voor te gaan lopen. maar zo iets kan je dan natuurlijk ook achteraf op internet zetten :)

 

ha rod :verrygood ik moest ook als eerste aan jou denken toen gisteren de titel in m,n hoofd op kwam :) bedankt , ik hoop natuurlijk mee op een goeie ronde.

maar dat heb ik grotendeels zelf in de hand. het hok is zo goed als perfect. ik kan de temperatuur ongeveer houden zo als ik wil. ik kan de verse lucht van buiten aanzuigen maar ook van binnen. waar ik dan op een andere plek verse lucht aan kan zuigen.

en ik kan de lucht ook buiten of binnen afvoeren. het is dus even kijken wat het beste werkt.

ik heb hoogte zat, meer dan 3 meter. en dat kweekt ook lekker. zeker als je met zaad kweekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik ga je ook succes wensen met je 750 kinders

grappig man maar effee serieus succes en ik volg mee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht ;) ;) , eindelijk weer een kweek van formaat :) .

Maar een kweek van zo'n formaat met jouw naam erbij vond ik al wat vreemd :P

 

Mooi dat je een olie-ronde on-line zet! Ik had nog niet gehoord van de hydrodensa, maar het beviel jou wel goed geloof ik. We wensen jou een knallende ronde toe!

Als je toch voor de 25x600W gaat is er hier vast en zeker genoeg hulp om dat te onderhouden :P , hoeveel liter olie trek je daar wel niet uit? ;)

Ik hoop dat je er veel patiënten mee kunt helpen ^_^

 

Succes zeiksnor :verrygood .

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hawaiian Snow bloeiweek 7 4 juni 2010 outdoor , met dank aan Emilio

 

gallery_6979_9442_184429.jpg

gallery_6979_9442_247461.jpg

Zeiksnor,de foto zoals gevraagd.

 

Fijne dag nog.

 

Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi clow, bedankt en leuk dat je mee kijkt ;)

 

:) bedankt Green-Lady, aan jou moest ik ook denken toen ik de titel bedacht. en zo moest ik er aan nog een paar denken :P

 

ik denk dat je op bijna elk hydro medium dezelfde goeie resultaten kan halen. dat je hier op goed kan kweken is 100% zeker. het voordeel wat ik nu hoop te hebben is dat ik het maar 1 keer op z,n plek hoef te slepen en er dan een heleboel kweken mee kan doen. wat hopelijk als voordeel gaat geven dat er met elke kweek meer bodemleven in de korrels komt te zitten. waardoor er na een aantal kweken toch erg biologisch gekweekt kan worden. maar mischien praat ik nu wel onzin en dan hoor ik dat graag ;)

 

met een kristalrijk wietsoortje en genoeg kweekervaringen een goed hok moet het toch mogelijk zijn om elke 3 maanden 12/15 kilo per keer te oogsten wat dan toch zo,n 1,5 tot 2 liter olie zou geven ;)

even lekker dromen. maar dat geeft niks alles is uit een droom onstaan.

 

deze kweek hoop ik toch 130/140 ml top qualiteit olie over te houden.

 

 

bedankt blowsterke :verrygood dat is toch een heel erg mooie plant. ik krijg gelijk een ^_^ nu ik weet wat me te wachten staat. jippie :P het is rot weer vandaag en verplicht binnen zitten. maar nu ik gestart ben met nieuwe ronde en kweekverslag zal ik zeker een fijne dag hebben :D jij ook een hele fijne dag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes met je kweekje maar je hebt het zaadje op zijn kop in het zand gedaan op foto 10.

grrrrrrrrtt marco

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat geeft niet marco, als het goed is weet ie wat de goeie weg is :)

 

het is wel lekker om al van af s,ochtens stoned te zijn maar ik wordt er wel een beetje raar van :P

ik had 3 kleine tonnen buiten gezet om regenwater op te vangen. en toen ik wou gaan kijken of ze al vo.l waren konm ik m,n sleutels nergens meer vinden. heel het huis een keer of 10 door zocht maar niks kunnen vinden. wil ik een glas uit de wasbak wat volmet water stond afwassen zitten daar de sleutels in :verrygood

 

afijn de tonnen zit tot de rand vol met vers regenwater. het is bij elkaar zo,, 80/90 liter. nu kwam bij mij de vraag, hoe lang is dat goed te houden ? zonder een pompje er in.

 

de eerste laat zich al zien na ongeveer 14 uur

med_gallery_8034_11157_910272.jpg

 

en ik heb eventjes gegluurd maar ook die in alleen hydrodensa staan laten heel snel hun koppie zien. ik ben benieuwd waneer ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik had 3 kleine tonnen buiten gezet om regenwater op te vangen. en toen ik wou gaan kijken of ze al vo.l waren konm ik m,n sleutels nergens meer vinden. heel het huis een keer of 10 door zocht maar niks kunnen vinden. wil ik een glas uit de wasbak wat volmet water stond afwassen zitten daar de sleutels in :P

 

sterk spul he die olie :)

 

en ik zal eens gaan :verrygood voor een leuke camera , moet niet te duur worden.

geef mn geld liever uit aan andere dingen ^_^

 

nederweed

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou inderdaat als je hele dagen aan de olie zit alleen om stoned te zijn, is het sterk spul :verrygood

 

zo,n camera kost niks joh via marktplaats. ik had die van mij voor 25 euro. wel wat oud. maar maakt voor mij goeie foto,s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk dat je weer s een topic start zeiksnor ^_^ En de hele dag olie is een garantie op t verlies van verschillende aanstekers, sleutels etc ondervind t aan den lijve... :verrygood :P

 

De herma´s heb k ook al te veel last van gehad.. dit jaar is mijn hele balkonkweek herma geworden t lag aan mezelf doordat mijn gordijnen niet al t licht verduisterde en de straatlamp :) had t geskipt in mijn hoofd maar zag jouw over hermas..

 

Hoelang ga je voorgroeien?

 

 

 

Succes met de nieuwe ronde dus nieuwe kansen..!

gr junk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mena Muria bedankt en leuk dat je mee kijkt :verrygood

 

wietjunk jij ook bedankt :P ja bij dagelijks heel de dag gebruik wordt je regelmatig wat suf ^_^ maar daar is goed mee om te gaan hoor. gewoon af en toe wat minderen dat heb je snel zat onder de knie.

en de voordelen zijn vele malen groter dan af en toe je sleutels of aansteker kwijt zijn.

al was m,n sleutels terug vinden in een glas water in de gootsteen toch wat vreemd :) maar eerlijk is eerlijk het was klote weer die dag en ik zat al vanaf s,ochtens vroeg aan de olie maar voor de rest was het heerlijk ;)

 

herma,s is natuurlijk zwaar klote. zeker als het heel je kweek verziekt. ik ga niet voor groeien. deze planten schieten toch al de lucht in en 10 onder 1 lamp is ruim voldoende. 5 waarschijnlijk ook al. ik ben er dan ook serieus over na aan het denken om er toch minder als 10 onder 1 lamp te doen. maar daar heb ik nog tijd zat voor. ze blijven onder tl staan tot ze geslacht getoond hebben. dat zal ze waarschijnlijk ook kleiner houden als ze onder hps gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...