Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

nieuweling

vraag over slimme meter

Recommended Posts

hoi iedereen mijn naam is mo en ik wil jullie iets medelen klopt dit ze zeggen dat een slimme meter om de kwartier je meter standen doorgeeft aan de netbeheerder maar volgens mij is dat niet zo tenzij je er zelf voor kiest zie hier!!

 

 

Telmi EnergieBalans

 

Welkom bij de vernieuwde versie van Telmi EnergieBalans.

 

Voordat u gebruik kunt maken van de vernieuwde Telmi EnergieBalans vragen we u onderstaande voorwaarden goed door te lezen. U stemt met de voorwaarden in door een vinkje te zetten. Vervolgens kunt u uw energieverbruik inzien per dag, per week en per maand. Zo ziet u heel eenvoudig waar u eventueel kunt besparen.

 

 

 

(vakje) Hierbij geef ik akkoord op de onderstaande voorwaarden:

 

Ik machtig hierbij de netbeheerder om de kwartierwaarden van elektriciteit en de uurwaarden van gas verkregen met behulp van de slimme meetinrichting aan energieleverancier Eneco Retail B.V. beschikbaar te stellen. Deze meetgegevens worden uitsluitend gebruikt ten behoeve van facturering en Telmi EnergieBalans van Eneco Retail B.V. Zie ook Privacy Statement van Eneco voor meer informatie.

 

 

mvg mootje

Share this post


Link to post
Share on other sites

mo k dacht dat je jan heet?jantje

 

of karel?klik

 

space :smoke

 

 

gr junk :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

je bent niet echt popi mo, jan of karel hahahaha

 

en alle vragen zijn te vinden, maar goed, de slimme meter kunnen ze altijd checken wanner zij willen, ze kunnen niet zien wat je na de meter doet met je stroom, alleen je verbruik. dus als je veel wast of onder de zonnebank gaat dat maakt niet uit.

 

ook een stukje privacy :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat hij 3-dubbel schitzofreen is :verrygood .

Wat een mafkees :smoke (niet bedoeld voor KTM ;) )

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik neem aan dat niemand hier zijn egte naam gebruikt dus ik ook niet.ik heb meerdere namen ben gedoopt en nu heet ik mo karel jan.en greenlady wie noem jij hier een mafkees.mafkees als je niet normaal wilt reageeren dan moet je niet reageeren wie noemt zig eigen hier green lady terwijl je een man bent :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
wie noemt zig eigen hier green lady terwijl je een man bent :P

Misschien kleedt hij zich in het weekend als vrouw, you never know :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou zou best kunnen mischien heeft ie ook een vrouwelijk geslacht tegen woordig is er veel mogelijk!!

 

 

mvg peter :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
:verrygood :P :) ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Clown: was een grappie dude :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
nou zou best kunnen mischien heeft ie ook een vrouwelijk geslacht tegen woordig is er veel mogelijk!!

 

 

mvg peter :verrygood

mo jan karel peter :) :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Groot Worden Is Door Groot Te Blijven Denken..

 

meer heb ik niet te zeggen

Share this post


Link to post
Share on other sites

@amnees meer hoef jij ook niet te zeggen :P

 

 

 

 

mvg simon :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood

 

 

Levenloze nieuweling zoek s een leven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja lekker een nieuwtje die zn kop boven het maaiveld steekt bashennnnnn..... ;p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik sta niet te springen om mijn netbeheerder zoveel info te geven, kweken of niet dit gaat veel te ver.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik onze nieuweling zijn berichten eens doorneem dan lijkt het mij dat het gaan om meer dan 1 persoon die besloten hebben te gaan kweken.

Toen kwamen ze op dit forum terecht en toen sprak "mo jan karel peter simon" tegen zichzelf: "Laat ons hier eens een account aanmaken met de nickname nieuweling, want we zijn al dat gelees beu, kost veel teveel moeite,... als we dan met een vraag zitten openen we gewoon even snel een topicje. Met de naam nieuweling komt daar dan wel wat antwoord op en hoeven we niets meer op te zoeken.

 

Er is al eerder aangedrongen om even de moeite te nemen de zoekfunctie te gebruiken, en nog steeds open je topics met vragen die hier reeds 1001 keer beantwoord zijn.

Als jij/jullie de moeite niet kunnen doen er daar eens enkele van door te lezen, verwacht dan niet van ons dat we je gaan verderhelpen!

 

Met vriendelijke groet,

Kristof

Share this post


Link to post
Share on other sites

het gaat om de info die ik met jullie wou delen en nee er word nix gekweekt op de slimme meter vond het alleen maar vreemd dat ze zeggen dat de slimme meter om de 15min de standen doorgaf aan de netbeheerder maar dankzij de privacy kun je er nu zelf voor kiezen om om de 15min doorte geven ja of nee,en de topic is geopend onder de naam slimme meter en niet onder nicnames de meeste die op deze topic reageeren lopen te discussiren over de nicname jah ik gebruik er meerdere dus ophouden met die onzin over nicnames en andwoord normaal zo niet ga ergens anders topic's vervuilen !!!

 

 

@1eklaswietjunk waar slaat dit op?? (Levenloze nieuweling zoek s een leven) als jij een leven wilt kijk op google!!

@Zap die nieuwe regel privacy bevalt me wel ik vind dat het zo hoord dat je er zelf voor moet kiezen en ze het je niet moeten verplichten!!

@kristof1234 ik heb geen hulp nodig ik ik deel enkel mijn bevindingen met jullie meer niet!!!

 

 

 

TOPIC GESLOTEN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik open hem weer...

 

Ik heb van een betrouwbare bron, dat ze vanaf januarie slimme meters gaan plaatsen, hierbij geeft ie ook een zeintje door als de kap van de meter eraf gehaald word.

Share this post


Link to post
Share on other sites
...en de topic is geopend onder de naam slimme meter en niet onder nicnames ...

... ik heb geen hulp nodig ik ik deel enkel mijn bevindingen met jullie meer niet!!!

...

Nee hoor... de titel van je topic is "VRAAG over slimme meter", en je brengt het ook als een vraag.

 

TOPIC GESLOTEN

Hierover zal de mod wel beslissen en hoef jij je grote bek niet voor open te trekken.

 

 

Jezelf deftig voorstellen in de daarvoor bedoelde sectie was blijkbaar ook al te moeilijk. Daar even een van je namen zetten en vervolgens een vraag over hoeveel lampen je kan hangen... zo moet het dus ook niet. Je stelt je voor, en voor vragen open je een ander topic in de DAARvoor bedoelde sectie. En datzelfde bericht al zeker niet nog eens 3keer extra openen als topic!

Als je vervolgens op de forumregels gewezen wordt, dan moet je ook niet je grote bek opentrekken, maar eens de moeite nemen om die regels door te lezen en je eraan te houden.

Zolang dat niet lukt en jij het forum vervuilt, verwacht van ons dan ook niet veel anders dan dat wij, zoals jij het zegt, jou topic komen vervuilen in plaats van je verder te helpen.

 

En om af te sluiten: LEER NEDERLANDS SCHRIJVEN!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Boefje030 die dingen worden steeds slimmer maarjah wat heeft het voor nut om de kap eraf te schroeven heb nix te zoeken eronder.

@kristof1234 je voelt je eigen heel wat he grote bek kleine hartje!!zulke jongens jongens als jou spelen allemaal grote jongen op forums en in het egt zijn het schijterds!!beter hou je bek dicht en val je mij niet meer lastig en als je eigen verveeld stop je vinger in je reed.en val mij niet lastig jij bent mijn aandacht niet waard kijk op google onder levenloos!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben aanvankelijk vriendelijk begonnen, net zoals ik in het eCHt zou doen, maar als jij je grote bek daarop gaat opentrekken, trek ik gelijk mijn vriendelijkheid in. De enige gelegenheid waarvoor ik m'n vinger in m'n reeT zou steken is om hem vervolgens in jou mond te steken.

Ik val je overigens niet lastig, jij valt het forum lastig.

 

Maar wees gerust hoor. In dit topic zal je alvast verder geen last meer van me hebben.

 

Het kapje eraf halen heeft wel degelijk nut voor sommige mensen trouwens. Ik ga ervan uit dat jij dat niet doet, en dat is dan weer goed... Maar er zijn nog steeds kwekers die met hun meterkast gaan klooien om die trager te laten draaien en dat soort illegale praktijken... dat kan dus niet zonder het kapje eraf te halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij mods moet er een slotje op, want het word er niet gezelliger op in dit topic :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
TOPIC GESLOTEN

Verzoek alsnog gehonoreerd. :verrygood

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...