Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Budje

1 x New Purple Power op de vensterbank

Recommended Posts

Van het voorjaar wat oude Nirvana zaden geplant, waaronder nog enkele New Purple Powertjes. Deze waren voor guerilla doeleinden bestemd, maar een aantal zijn er in de achtertuin van een maat van me beland.

Eén plant groeide een kleine 3 meter hoog, en daar heeft hij een stekje van genomen. Gewoon een takje afgebroken en die in een potje aarde gezet. ( buiten)

De wonderen zijn de wereld nog niet uit: het stekje sloeg aan en schoot meteen in de bloei. Inmiddels is het stekje een mooie plant geworden en staat alweer enkele weken bij mij op de vensterbank. ( zuiden)

 

De afgelopen weken hebben we nauwelijks zonuren gehad, dus echte dikke toppen daar is absuluut geen sprake van. Ik ben toch erg tevreden over het eindresultaat, hoewel nogal fluffy van structuur zien de topjes er mooi rijp en plakkerig uit. Even je vingers erlangs halen en een heerlijke limonade geur komt je tegemoet! Het is geen erg potente strain maar wel een vrolijk overdag rokertje. (uit eerdere ervaring)

 

Nog enkele dagen, misschien nog iets langer en dan gaat de schaar erin. Zoals je ziet beginnen de blaadjes al wat bruin te worden aan de puntjes, een teken dat ze bijna zover is.

Ik heb de plant niet verduisterd, ze is buiten gaan bloeien en ging daar op de vensterbank vrolijk mee verder, nadat ze van mij een mooie grote pot met organische grond heeft gekregen. Meer dan éénmaal per week hoef ik niet te bewateren, ze verdampt nauwelijks ivm het gebrek aan zon. In het begin kreeg ze een klein beetje guano extract, maar inmiddels leeft ze op een dieet van water. De bovenste toppen zijn wat fluffly, maar de wat lager gelegen toppen zijn iets compacter geworden.

 

Het is mijn schatje!

 

gr Budje

 

gallery_28608_11145_31462.jpg

 

gallery_28608_11145_62932.jpg

 

gallery_28608_11145_79867.jpg

 

gallery_28608_11145_54405.jpg

 

gallery_28608_11145_31936.jpg

 

gallery_28608_11145_82391.jpg

Edited by Budje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...