Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

carpe_diem

geript, geruimd of vernield door mensen...

Recommended Posts

Hallo Allemaal :verrygood

 

een guerilla kan op vele manieren niet succesvol zijn te droog...te nat....overwoekerd door onkruid...toprot ...opgegeten door beestjes etc etc...

 

Hier lees je veel in verslagen over rippen of ruimen of vernielen door mensen....

 

maar hoe erg is het :smoke ?

ik zal de spits even afbijten:

 

aantal spots bij mij : geript, geruimd of vernield door mensen...= 3

totaal aantal spots: 8

 

dus 3/8x100= 37.5% verloren door rippen ruimen of vernieling door mensen.

 

gr

Carpie

 

Definitie van een spot: 1 of meer planten bij elkaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had 1 mini guerillia gedaan met 3 stekken aan een park waar veel mensen hun hond uitlaten.

precies aan het water voor een goede grondwater voorziening maar die waren na 1 week al weg :verrygood

het hekje van kippegaas stond er nog wel......(tegen konijnen enzo)

 

was meer omdat ik teveel stekken had en de mindere dus over had(om de 5 planten grens te behouden),

dus meer voor de fun.

 

volgend jaar ben ik van plan het wel beter aan te pakken.

hopelijk hou ik er een goede jaar voorraad aan over ipv die dure nep shop wiet.....

dit jaar heeft de sterke arm der wet me van mijn jaar voorraad ontnomen maar die pak ik volgend jaar dubbel terug :smoke

 

komt goed!

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 spots, allebei geript.

 

Volgend jaar beter . Meer spots, en hopelijk meer planten :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 spots dit jaar, 2 vernield/geript

 

mooiste is geript, met meeste moeite erin, in week 4-5 bloei

 

MIddelste is een klein kweekje waar ik nietmeer terug ben geweest sinds planten, zonder voeding of whatever

Deze stonden er nog 3 van de 4 verspreid, was een risicospot maar gelukkig had ik nog iets.

Dat was hooguit 40gr droog en dat is een klein stukje hasj geworden voor miss BK

 

Kleinste AF guerilla is meteen geript/gesloopt toen ze eenmaal begonnen te bloeien,

Allen het kale plekje grond was nog over toen ik daar op een dag ging kijken.

 

Dus bij mij 66,6% ontdekt, ik moet er wel bij zeggen dat we hier in de omgeving weinig goede spots hebben waar niemand komt.

Dus waar we wel zaten was het wel risicovol.

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 spot met intotaal 3 onzichtbare gangen naar 3 andere ( Ongebruikte spots ) waarvan ze alle 1 geoogst zijn.

 

Nu weten we in iedergeval dat door onze ingang niemand komt.. mischien wel maar dit jaar iig niet!

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had ook wat 'overige planten' uitgepoot op een goede plek,4 WW'tjes,allemaal geript met kluit en al :verrygood

als de herfst wat meer gevorderd is ga ik bramenstruiken terugsnoeien tot 50 cm, rooien & overplanten op een andere spot,niemand maalt erom of mist deze bramen.

als ik er 15 rooi en uitplant in een halve cirkel tegen een goede laag wildgroei aan,is het meest optimale,gewoon de grootse struiken die je kan vinden rooien.

Gelijk kippenmest bijgooien,zodra de vorst gaat liggen groeit de boel de pan uit en heb je een haag van 2 m hoog.

leg tussen/onder 2 struiken een hout plaat neer,die kun je optillen en je hebt een kruipdoorgang door het ondoordringbare haagje met fruit.

dit is wel veel moeite maar als je een veilige spot wilt moet je tijd investeren,en een auto is handig ;)

dit lijkt mij de beste manier,ook tegen herten.

hopen dat het lukken gaat en niet te opvallend :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 spots, met een stuk of 8 verschillende soortjes, eerste jaar dus veel verkloot en veel geleerd.

 

uiteindelijk

 

spot 1, 6 lemon skunks, met vals licht die nog niet geoogst is omdat ze heel erg laat in de bloei schoten.

 

spot 2, ook nog niet geoogst, maar klaar om te oogsten met 7 Ruderalis skunks (echt heel erg sterk soortje nog geen rot gezien met deze omstandigheden..) plantjes zaten op een spot waar de bodem extreem slecht was waardoor ze max 1 meter zijn.

 

spot 3, met een soort konijn mutant wezen die zelfs ondanks een groot hekwerk plantjes zonder problemen aan het opeten was

 

spot 4, SHORT RIDERS ZIJN GEEN AUTOFLOWERS.

 

^^''

 

dusja.. volgend jaar beter hihihi..

 

volgend jaar op spot 1 gaan spelen met afjes, en op spot 2 de grond maar is gaan opwaarderen, of bakken neerzetten met potgrond erin.

positieve is dat geeneen spot gespot is.

 

 

 

Cheers,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had dit jaar 4 spots met elk 2, 2, 3 en 1 plantje, allemaal in een bos.

Allemaal Mandala #1 uit zaad.

 

Ze waren amper 10 cm groot bij het buiten zetten.

 

2 zijn binnen een week verdwenen,

 

2 andere heb ik geplet op de grond teruggevonden. Heb nochtans geen voet sporen gezien. Vraag mij echt af welk beest er nu op getrapt heeft. Waarschijnlijk anti-canna eekhoorns ;)

 

3 andere zijn godverdomd opgegeten door herten (heb er zien rondlopen) , er bleef alleen de stengel over.

 

En de laatste waarin al mijn hoop was gebleven, die ik ook regelmatig met fish-mix kwam vernuivelen zat, dacht ik, tussen een beetje struikjes beschut tegen die herten.

Ah ba nee Net wanneer ik al 2 weken niet meer was gaan kijken en dacht " ze moet al goed gegroeid zijn, ben erg benieuwd! ;) "

Vond ik ze terug met nog maar een half blaadje dat miezerig aan het stengeltje hing :smoke

 

Volgende keer kooien :verrygood

 

Dit was mijn eerste buitenkweek (poging)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben een kopie van Carpie ;)

37,5%. Dit is exclusief het eerste guerilla bos-avontuur die geript is. Daarna is niks meer geript :verrygood , goed van geleerd dus, en direct toegepast is hetzelfde seizoen met 100% slagingssucces :smoke

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit jaar was mijn eerste guerilla, ongeveer 20 planten: geript.

Heb uiteindelijk toch nog 1 plantje geoogst in de tuin...

Ik heb nu de hele herfst/winter om snode plannen te beramen voor volgend jaar...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het aantal rippers en ruimers worden een (veel) te groot probleem hier in NL

Het is echt schrikbarend :smoke

 

*Dit jaar bij ons alle 4 hoofd-spots naar de KUT ;) *

 

Hier komt zeker beveiliging aan te pas in de komende jaren :verrygood

 

 

HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Ik heb het rustig aan gedaan dit jaar, 5 planten in de natuur.

Gewoon 1 voor 1 en verspreid neergezet.

1tje is er in juli al uit de grond getrokken...

1 is er ontdekt omdat er iemand een afgesneden tak voor de ingang had neergelegd, vermoedelijk om later terug te gaan...deze heb ik (te)vroeg moeten oogsten.

1 is er gedeeltelijk vertrapt omdat ik de plant hierboven al had weggehaald...boze(en domme) ripper...

2 heb ik er gelukkig nog kunnen oogsten.

+ 3 die ik nog in de tuin had staan...

Volgend jaar beter! en groter...

 

Groeten Landloper :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hier komt zeker beveiliging aan te pas in de komende jaren :wub:

HighLife

 

Of je gaat met green-lady op pad ;) .

 

;) green-lady/de guerilla bitch ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke het hoeft dus niet.. Even een positief geluid tussendoor!

 

4 verschillende jaren, 8 verschillende spots.. Nooit een plantje geruimd of geript.. 0% verloren in deze jaren.. Ondanks dat de spots echt niet op afgelegen plekken stonden. Zelfs met 40 planten op een spot..

 

Het enige is dat ik vorig jaar geen zin had om 2 paarse bomen van 2.5 meter te knippen en drogen.. Dus die zijn lekker weggerot op de spot..

 

Beter zoeken en vooral zorgen dat jij zelf geen sporen achterlaat die anderen naar je spot kunnen wijzen!

 

Groeten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje geluk hebben met je omgeving wil ook helpen PK!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit jaar was men eerste jaar voor guerilla, 1 spot, niks geript.

dus 100%

 

nou moet ik er wel bij vermelden dat men maat die spot al een keer eerder had gebruikt. dus het was geen nieuwe spot.

maar ook toen niks geript.

 

dus misschien volgend jaar wel weer, maar dan wat gaten erbij graven. en eventueel een 2e en 3e spot.

 

en verhuizen naar canada? ik denk er niet over:P

 

hier zijn ook wel plekjes zat, je moet alleen niet in centrum amsterdam ofzo gaan wonen, dan word het wat lastiger :wub:

 

grtz munsterman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...