Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
soil-dreamon

10x pp + sm 400watt dr100

Recommended Posts

In dit topic zal ik proberen updates bij te houden en weekelijks ~ een timelapse filmpje te plaatsen.

 

De gehele setup is 2e hands en moet even wachten tot er weer buget vrij is om de laatste dingen af te maken,

zoals de inzuig en afblaas gaat nog veranderen ook het plankje met electronica gaat veranderen aangezien ik deze niet op de muur ga schroeven.

en er is nog geen aarde aanwezig in deze ruimte, dit zal in loop van weken gaan veranderen.

 

Ik ben begonnen met een zakje pp+sm kruising 11 zaadjes waar er 10 van zijn boven gekomen.

ik weet verder niks van deze strain deze kreeg ik bij de setup samen met 5 killing fields fem.

na wat onderzoek leek me de pp naast korter bloei ook wat beter ivm met het potentieel dat kf bied beter eerst wat ervaring op wou doen.

 

 

de setup:

tent:

med_gallery_28419_11127_58786.jpg

 

med_gallery_28419_11127_106661.jpg

 

electronica:

med_gallery_28419_11127_58502.jpg

 

start:

 

de zaailingen voor geweekt 24 uur in water en gegroeid in jiffy's

gallery_28419_11127_121325.jpg

 

naar 7L potten met piranha

med_gallery_28419_11127_177152.jpg

water gegeven met voodoo juice.

med_gallery_28419_11127_250102.jpg

 

ze blijven hierin tot geslacht duidelijk is wat overblijft gaat naar 18L of groter.

hoop op 5 vrouwtjes en dan was ik van plan de boel vol te scroggen , trainen binden knakken fimmen .

 

time-lapse filmpje

filmpjes komen op externe download sites niet op sites waar je acounts of weet ik wat nodig hebt.

 

donderdag tot zaterdag avond in 11 seconden:

directe download link: filmpje

anders: link naar filmpje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...