Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Willywonka

Kweekje op spaarlampen

Recommended Posts

Hoi,

 

had dus een stuk of 50zaadjes gevonden in mijn wiet, 15 van in een pot gestoken en daar zijn er 3 van overgebleven...

 

1tje hangt al te drogen, de ander staat af te rijpen in de kast.

 

1tje is gefaild,(laten we deze "Failboat" noemen) had heel de plant in volle melk gemengt met zwarte chocolade en die is mislukt.. jammer, maar dit was 1 van de 2 plantjes waar ik niet naar om keek, dus nog niet zo'n grote ramp. De reden waarom deze planty mij niet intereseerde: te weinig plaats in kast, dus had ik die buiten gezet. het had een paar nachten gevrozen, dus daarom begon die dood te gaan. daarom dacht ik "in de pot ermee!" dus heb ik uiteindelijk toch geen verlies gemaakt.

 

De andere waar ik niet naar omkeek stond achter mijn goede plant, dus ving minder licht... Maar ziet er wel 10x beter uit als mijn grote goede plant, 10x zoveel trichomes, plakt 5x zo hard van de hars en heeft veeeeeeel meer bruine haartjes. Hangt nu te drogen in mijn kleerkast, ondersteboven.

 

Mijn grote plant is nu net wel een ander verhaal. Grote, dikke top, veel trichomes. maar heeft wel wat uitschieters, en heeft nog geen bruine haartjes. Heeft 2 weken vroeger bloeiverschijnselen getoond als de eerder vermelde plant, maar begint precies wat uit te rekken? hiermee bedoel ik niet dat die aandikt ofzo, er komen gewoon stukjes wiet uit de vorm, precies of die weer aan het groeien is. (heb de laatste tijd wat problemen gehad met de hoofdschakelaar van het huis, daarmee dat ze geen vast lichtpatroon meer hadden) De eerste weken bloei waren moeiteloos verlopen.

 

Ik heb van de rest van het groei/bloei proces geen foto's. Was eigenlijk niet van plan een kweekverslagje te maken, maar omdat ik even tijd teveel heb had ik besloten er toch maar 1 te maken... Kwestie van later nog eens terug te kunnen komen kijken en nog eens te geilen op de bijna-rijpe wijfjes :verrygood

 

Zo meteen volgen er foto's, moet ze nog gaan nemen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is het 2de plantje waar ik niet naar om keek, die nu hangt te drogen

25jbf54.jpg

 

 

en de volgende 2 foto's zijn van die plant die nog aan het afrijpen is.

 

 

16jrlw4.jpg

 

fwt9w2.jpg

(deze foto heb ik 20x geprobeerd te draaien maar het lukt niet)

Edited by Willywonka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uit wat voor wiet heb je de zaden gehaald? Dat planten met een onregelmatige lichtcyclus vreemd gaan doen, lijkt me niet zo raar, zeker niet als onregelmatig betekent dat ze af en toe meer dan 12 uur per 24 uur licht ontvangen. Ik vind de belichting zeer creatief trouwens, ik denk niet dat ik zoveel ongebruikte lampen in huis heb als jij daarvoor nodig hebt gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Uit wat voor wiet heb je de zaden gehaald? Dat planten met een onregelmatige lichtcyclus vreemd gaan doen, lijkt me niet zo raar, zeker niet als onregelmatig betekent dat ze af en toe meer dan 12 uur per 24 uur licht ontvangen. Ik vind de belichting zeer creatief trouwens, ik denk niet dat ik zoveel ongebruikte lampen in huis heb als jij daarvoor nodig hebt gehad.

 

heb gewoon in de kringloopwinkel een paar bureaulampen(waar spaarlampen in geraken) gekocht, en gewoon de goedkoopste warmwitte spaarlampen gekocht. Uit welke wiet? geen idee.. wat me opvalt is wel dat alle 3 planten er verschillend uitzien, de 1 is heel bossig, de andere was heel klein, en nog de andere had grotere en meer open bladeren. Ook de toppen zien er anders uit.

 

Zou ik trouwens die plant die nog staat al kunnen kappen? nu deze lichtcyclus verknoeid is gaat het wss wel even terug duren voor die weer op schema is? Ik denk dat ong. 20-30procent van de haartjes bruin zien

Edited by Willywonka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...