Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
BaLZa

Nieuwe ruimte, nieuw verslag

Recommended Posts

Goed, na een verhuizing is het tijd voor mijn eerste verslag vanuit me nieuwe spot.

Aangezien ik nog geen tijd en geld heb om een echt hok te bouwen, zoals wel gaat gebeuren, maar even snel me tentje in elkaar gezet, toch fijn om in 12 minuten een "hok" te hebben staan. elektronica een 30 minuten, 1.5 uur voor het grond mengen en plantjes planten (en dat voor maar 4 stuks, tis triest)

 

ok de set-up, de tent is geloof ik een darkroom, 1x1x2 meter. 400watt philips son-t plus, lumatech evsa er op (de niet dimbare variant, wel met booster meuk (whatever that might do)

500m3 filter, afzuiger is momenteel een buis zuiger van s-vent, bk150 a 495m3 die op amper de helft van zijn vermogen draait.

4 bakken grond van pak em beet 13-15 liter, met me eigen grondmix bestaande uit kwaliteit zwarte aarde, wormenmest, bio korrel mest (6-5-10+4) en een paar handjes perliet.

Ze staan sinds gister in de nieuwe aarde, in de nieuwe tent onder 12/12, daarvoor hebben ze verhuizing overleeft onder 400watt hpi-t zonder al te veel aandacht).

 

fotowtjuh er bij,

 

gallery_20770_11100_548159.jpg

 

 

Links 2 x amnesia (clone only cup winner)

rechts achter dabney blue, rechts voor snowwhite, beide clones

 

And off we go....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jukkie lekkere wiet :whistling ..

 

Veel succes dude, ik kom wel even proeven later... :offtopic

 

Ik zal je proberen te volgen.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah het is dus een topic geworden :whistling

Is de Amnees de mamma van mn Insomnia's?

 

Succes alvast...

Share this post


Link to post
Share on other sites

plonz: ja dus

 

ff gespoten tegen schimmels, daarna tegen beestjes, nu 4 daagjes verder ziet het er zo uit.

 

gallery_20770_11100_496181.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vermoed dat je doelt op de residu van de spuitzwavel, dat geeft wit/kalk achtige vlekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik had gespoten met het licht aan waren ze nu geel verbrand, dor en doods geweest, dus nee :verrygood

 

De enige plekken van beschadiging zie ik in de amnees helemaal bovenin(de 2 plantjes links met dunner vingerig blad) , opgerolde puntige top blaadjes, die komen door de wisseling van ongeisoleerde garage (door verhuizing, nacht temp van 5 graden) naar geïsoleerde zolder van 19 graden nacht temp. de tweede plek zijn 2 vingers van de middelste plant bovenste grote blad die niet goed los gekomen zijn van elkaar, dit zal ongetwijfeld ook van enige stress zijn gekomen.

 

Mocht ik iets over het hoofd zien, let me know :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

3.5 week verder, hier een paar fotos.

Ze hebben wat weinig vlees op de botten (bladeren) maar voor zulke mishandelde planten ben ik dusver aardig tevreden.

Verder weinig nieuws, ze krijgen af en toe wat water...thats about it for now.

 

de amnesia's, de schatjes die meestal net wat hoger dan de rest worden (tenzij m'n ssh er naast staat)

 

gallery_20770_11100_2674874.jpg

 

 

Dabney blue in 6.5 liter, deze plant was toen ze het hok in ging al ruim 2 x zo groot als de andere dabney die zo voorbij komt.

Deze had meeldauw wat ik eerst even bespoten wilde hebben.

Ze had eigenlijk overgepoot moeten worden maar ik was te nieuwsgierig wat ze zo zou doen, het is een beetje een spek en bonen plantje.

 

gallery_20770_11100_1373899.jpg

 

En dat ziet er zo uit van boven:

 

gallery_20770_11100_414180.jpg

 

Dabney nummero 2, de veel kleinere dus. Ze doet het prima, je ziet de wortels gaan waar de peper plantjes normaal staan.

 

gallery_20770_11100_357519.jpg

 

Snowwhite, pracht plantje.

 

gallery_20770_11100_1208141.jpg

 

en zo ziet het er uit met alles in het hok;

 

gallery_20770_11100_2138983.jpg

 

zo dus...

 

gallery_20770_11100_1344090.jpg

 

 

dat het maar dikke toppen mogen worden allemaal.

 

Tata

 

p.s. voor de fotografen onder ons, sorry voor de 'brakke' foto's (vooral zoom niveau), heb wat oorlog met de tijdelijke camera bij de buurman vandaan :lol: (k*t nikon..)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou meer toppen er bij graag!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...