Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
killerbees

Banner als onderschrift?

Wat vinden we van een banner als onderschrift?  

67 members have voted

  1. 1. Wat vinden we van een banner als onderschrift?

    • wel goed
      20
    • niet goed
      33
    • maakt niet uit
      30


Recommended Posts

Dacht laat ik eens een leuk plaatje maken dus bij deze heb ik dat gedaan.

wiet%20pagina.JPG wat vinden jullie er van?????/

 

Ps het is jammer dat ik em niet als Signature kan gebruiken op dit board :): maar ja moet maar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het wel mogelijk is om deze als Signature te kunnen gebruiken zal ik er meer maken en ook voor de mensen die er ook 1 onder de post willen hebben ik werk graag met photo play dus kan ik voor ieder 1 maken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zijn er over aan het praten, ik heb er nl ook al 1.

 

banner.jpg

 

Naar mijn mening is die van jouw zowiezo net te groot, maar iets kleiner vind ik wel leuk.

Ben benieuwd naar wat de andere leden hiervan vinden.

Het is hier wel een wietforum en dat moet het blijven.

Ik weet niet of het overzichtelijk blijft met al de banner ertussen dan.

 

Maak er meteen ff een poll van :arrow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoewel ik de banners op zich prachtig vind, ben ik toch van mening dat we geen banners moeten toelaten. De overzichtelijkheid komt hierbij in het geding en de aandacht wordt te veel afgeleid door de kleurige banners. Ik ben een voorstander van een klein onderschrift meer niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach ja ieder ze eigen mening er over vind ik.

Ik vind dat een beetje bij een board horen bijna op elk board vind je dat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik vind dat een beetje bij een board horen bijna op elk board vind je dat.

vind ik ook, da maakt het wa kleurrijker :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het ook wel grappig staan, als hij maar niet TE groot is.

 

Misschien moet je gewoon een groote aangeven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben het niet met banners eens, heb namelijk tot voor kort met een 56k modem gewerkt en daar zit niemand op te wachten. Het duurt allemaal veel te lang met laden. Admins en

Mods zullen het er nog over hebben, maar als het aan mij ligt geen banners op wietforum. Het moet namelijk leuk blijven voor iedereen.

 

Vriendelijke Groeten

Tarja

Share this post


Link to post
Share on other sites

is idd erg lastig voor trage verbindingen tar, ik heb soms zelfs problemen door deze banners. Als je effe denkt dat die banners alles wat trager maken, is dit zo op t volledige forum, dus zonder banners zal t forum een stukkie sneller laden!

 

8) :twisted: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zullen dit onder de admins en eventuele mods bespreken, op het volgende forum zullen we in ieder geval dan tot een beslissing zijn gekomen en hopen dat er eventueel niet te veel ophef wordt gemaakt als het niet mag.

 

We willen het forum voor zoveel mogelijk mensen toegankelijk houden en als iemand steeds maar de pagina weg klinkt omdat het minuten duurt voor hij zijn informatie normaal kan lezen, lijken mij banners geen goed idee.

 

Vriendelijke groeten

Tarja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Banners zijn kut..als ik banners wil zien ga ik wel naar some slechte pr0n/warez/crack site ofzow ;)

 

keep it clean :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Banners zijn kut..als ik banners wil zien ga ik wel naar some slechte pr0n/warez/crack site ofzow :D

 

keep it clean ;)

 

[Offtopic mode] Jij zat vroeger toch ook altijd op Moenen, DutchDeveloppers enz...? :lol: [Offtopic mode]

Share this post


Link to post
Share on other sites
[Offtopic mode]  Jij zat vroeger toch ook altijd op Moenen, DutchDeveloppers enz...?  :P  [Offtopic mode]

 

Jup, that would be me ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor diegene die er een hekel aan hebben, je kunt in je profieloptie's de handtekeningen uitschakelen.

 

Vandaar dat de mijne er nu ook staat. ik vind het ook wel wat hebben en men kan zelf kiezen of men die wilt zien of niet.

 

Oni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kvind banners in onderschriften ruleren, heb hier altijd 1 gehad, vink iets mooier staan dan zo'n tekstjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja ik vind jou banner net iets te groot... het formaat wat ik heb vind ik nog wel acceptabel maar zo'n banner van 4**x68 ofzo is toch te groot... (mijn mening)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind persoonlijk al die banners bullshit het mag gerust van me heb daarom ook gezegd dat het me neit utimaakt tegen de tijd dat het bij mij computer veels te langzaam gaat is het er al lang af want dan zullen denk izo'n 80% op dit forum er ook last van hebben

 

maar waarom geouwehoer met banners wat iemand al zei keep it clean maak of laat een mooi picca maken bij je naam en hou het daarbij het gaat om de informatie en gezelligheid die je hier vind.

 

sommige kweekjes zullen er strax slechter uitgaan zien omdat hun banner veels te mooi is :verrygood en de kweek in het neits valt.

 

 

de gene die hierover gaan moeten het zelf weten maar eigenlijk heeft niemand er baat bij alleen maar tegenslag eigenlijk voor de gene die met een trage verbinding zitten, jullei hebben het hier tog jaren zonder gedaan?? waarom nu wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahum.. deze discussie hebben we al een hééééle tijd geleden gevoerd.

 

Besluit was: géén banners, alleen een beperkte handtekening zonder al te veel fratsen en zeker niet te groot.

 

Paar ter zake doende links naar je topics is prima, maar geen kreten in size 100 :verrygood

 

Topic gesloten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...