Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kanariekak

takresten

Recommended Posts

Oi,

ik heb dit jaar een hoop buitenplanten geteeld, hierdoor heb ik ook een berg aan takken en bladeren over, de bladeren en knipafval gebruik ik om Thc recepten te maken, maar kan ik ook nog wat doen met alle takken en stokjes die ik er uit gevist heb, :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet veel, misschien net als vroeger touw van maken of kleren of andere dingen die uit draad gemaakt worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
of op kauwen op een wietloze dag :whistling

hmmm das een goeie voor als het budget weer eens nie meezit

bedankt voor de reactie

mvg kanarie

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je een hoop planten hebt gekweekt moet je toch niet met wietloze dagen inzitten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar voor dat je er stekken van maakt wel eerst toppen of fimmen...!!!

Krijg je nog meer takken om op te kauwen... :whistling

 

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sate mee maken of de wat dikkere takken kabab er om heen :whistling

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik ze altijd om mn joint wat mee aan te stampen!

Ook heb ik er altijd een bosje van op tafel staan, in een vaasje =) zonder blad uiteraard!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gebruiken om marshmallows aan te roosteren buiten in de winter, jointje erbij :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

EINDHOVEN - De Eindhovense ingenieur Richard Kleijn heeft met zijn Duitse partner Nicolas Meyer een racefiets gebouwd, waarvan het frame bestaat uit hennepvezel en bamboe. De fiets is te zien in duurzaamheidscentrum ICSE in de Lichttoren in Eindhoven.

Meyer heeft er in Duitsland al twee triathlons mee gereden. Kleijn en Meyer wilden een racefiets bouwen die duurzamer is dan een gebruikelijke van carbon of aluminium.

 

Door een speciale constructie in het frame op te nemen zijn ze daar in geslaagd. Ook het zadel is van recyclebaar materiaal gemaakt. De fiets heeft wel gewone racewielen en een gewoon versnellingsapparaat.

 

Kleijn en Meyer zoeken naar mogelijkheden om duurzame fietsen seriematig te gaan fabriceren.

 

 

Opsparen en een racefiets van maken dus :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...