Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

HerrMohawk

Knaster????

Recommended Posts

Ik heb dat Knaster-goedje nou eens gheprobeert, gedver wat ranzig!

dan rook ik nog 100keer liever met tabak ( ik rook nooit sigaretten, ook nooit gedaan)

die knaster ruikt net als provencaalse kruiden, of potpourri, en 't neemt echt alle smaak van je joint weg! ranzige shit vind ik 't, wat jullie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

knaster is een kruidenmengeling ter vervanging van tabak het zou niet verslavend zijn,

je rolt 't gewoon ipv tabak in je joint... hety ruikt als provencaalse kruiden en teugt ongelooflijk vies haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mwah, voor de mensen die absoluut geen tabak willen wel, want dit is wel een handige vervanging..aan de andere kant zijn mijn ervaringen ermee dat je joint gigantisch snel uit gaat enzow, dat suxt ook :s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet mee eens!

Dit hebben we naar aanleiding van de afgelopen highlife beurs een tijdje geleden in een andere topic al besproken trouwens

 

Ik vraag mij af welke soort (er zijn meerdere types en smaken) je hebt gerookt.

 

Wat mij betreft is de gele (hanf) een geweldig lekkere "tabak"; in ieder geval een smakelijke vervanging van tabak..

Tevens is tabak een downer.

Dat snel uit gaan is gewoon een kwestie van aandrukken, heb ik geen last van dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roken met Knaster is een heel andere ervaring. Je high wordt veel helderder, maar ergens mis je gewoon die ouderwetsche valsche tabaksmaak. Dus wij roken vaak vooraf een gewone sigaret.

Uiteindelijk zijn we er aan begonnen omdat we met tabak willen stoppen. De combinatie cannabis/tabak schijnt echt heel slecht kwa ----EDIT---- enzo te zijn. Echter, vaporizer (een zeer simpele glazen bolletje), waterpijp (puur) en wietkeek bevielen ons toch een stuk minder. Het direkte effekt van roken is blijkbaar van belang. En Knaster biedt dat. En ons kind vindt de lucht van wiet met Knaster aanmerkelijk beter te verdragen dan de lucht van wiet met tabak.

Een tevreden kind in huis is ook belangrijk!!

 

Calexico

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zag het staan bij de tabakboer:D ga het ook maar x proberen denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet je proberen Delax! Het is wel allemaal losse prut, niet zo mooi als shagtabak, meer te vergelijken met de tabak die uit opengepulkte sigaretten komt. Wij draaien eerst een lege huls met een tipje. Het vloeitje draaien we over een voorgedraaid papieren pijltje -stevig papier zoals je die als kind vroeger gebruikte om door een stuk plasticbuis weg te blazen/schieten. Daarna vullen we de lege huls met een mengsel van wiet en knaster. Tussendoor steeds een beetje licht aandrukken ... en roken maar.

Nogmaals, het is anders, het is wennen, maar wel lekker. Alleen gaat-ie te snel uit, dus doorroken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken knaster :D nie maar het lijkt mij wel iet goe (gezond enzo) maar ge zult da waarschijnlijk in belgie nie kunne krijge? :wacko: zoals altij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Knaster kan je via een (duitse) website kopen.

In Nederlandse koffieshops schijnt het ook wel te krijgen te zijn.

Zelf ben ik dik tevreden over knaster.

Overigens ben ik aan mijn knaster gekomen op de highlife beurs in Utrecht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Knaster Benelux zit -dacht ik- in Venlo. Op hun paginagrote advertentie in de laatste HighLife staat hun telefoonnummer: 0475-390325.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...