Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hallo

Heb echt een kut oogst.

Het rare is dat er thc op zit maar ik ze niet voel.

Het was echt een super mooie plant maar er zit volop zaad in en er heeft een hermafrodietje bijgestaan

waar ik dus later pas achterwam toen er zowel vrouwelijke als mannelijke bloempjes zaten, deze heb ruim voor de bloei van de andere planten wegehaald zodat de schade beperkt bleef.

 

Hier een paar foto's

gallery_17344_11056_1750263.jpg

 

Hier de oogst

 

gallery_17344_11056_1986906.jpg

 

Ze is nu helemaal droog en heb er inmiddels al wat jointjes van gerookt maar ik gooi er een halve gram in en voel niks helemaal niks <_< Gewoon shag.

Heeft iemand een idee hoe dit kan?

Edited by Richard
Taalgebruik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat voor soortje was het en hoe lang heb je laten bloeien?

Je oogst ziet er in ieder geval niet goed uit. Ik zie bijna enkel blad en steeltjes en geen toppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En nog een paar foto's van de thc kristallen

gallery.wietforum.nl/1287486149/gallery_17344_11056_1926802.jpg

 

En hier is ze geknipt

gallery.wietforum.nl/1287486149/gallery_17344_11056_2335736.jpg

 

 

 

En hier is ze geknipt

 

gallery_17344_11056_2335736.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moet je zeggen dat het er absoluut niet goed uitziet en en die laatste foto ook niet het lijkt daar wel of er rot in zit... Ik denk dat je te vroeg ehbt geoogst en dan niet 1 week maar een paar weken dus denk dat je er weinig aan hebt.

* Daarnaast kun je beter eerst op voorbeeld bericht klikken, omdat je foto's ook niet goed gepost worden zo de laatste wel maar de andere 2 niet.

gr, Piet

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een bagger, gewoon weggooien, en anders proberen hasj ervan te maken maar verwacht niks. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zijn nieteens toppies.

alleen bladeren en takkies.

sonde man...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het was echt een super mooie plant maar er zit volop zaad in

Heeft iemand een idee hoe dit kan?

Energie steken in het maken van zaad = minder energie naar dikke toppen vol trichomes

Thc zie je er trouwens niet op zitten hoor....

Aangezien het verleden jaar & 2008 ook al geen succesverhaal was bij je ( http://www.wietforum.nl/Slechte-Wiet-t47412.html ) zou ik wat meer gaan lezen hier.

 

*** topic trouwens !!! <_<

 

Meteen maar verplaatst naar de beginners vragen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja en aan die zaden heb je ook 10x niks...

allemaal herma's zowiezo...

je kan ze altijd gebruiken voor vogelvoer

 

veel succes voor volgend jaar <_<

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Het rare is dat er thc op zit maar ik ze niet voel."

 

uhhh, waar? <_<

 

maar het was ook niet rijp...

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je zo af en toe een jointje rookt weet je toch hoe wiet eruit ziet? als k dit op de foto zo zie dan denk k dat er geen blower is die dit gaat roken....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd zie de kristallen niet echt zitten... en je hebt wel veel blad, zie niet echt duidelijk toppen <_<

 

Maar je moet ook realistisch blijven, zelfs al doe je alles perfect, het is en blijft buitenwiet... ga het niet vergelijken met binnenwiet want het zal normaal gezien niet even potent zijn!

 

Vorig jaar had ik ook herma's, altijd mooi de balletjes weg gedaan en uiteindelijk viel het nog mee.

Ik moest ook wel véél er tussen doen, maar als ik er 2 van rookte dan was ik zeker wel high!

Verder deed curen ook wel wat vond ik, het werd echt beter met de tijd.

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat voor soortje was het en hoe lang heb je laten bloeien?

Je oogst ziet er in ieder geval niet goed uit. Ik zie bijna enkel blad en steeltjes en geen toppen.

Mijn oogst ziet er niet veel beter uit en heeft wel degelijk effect. Vind het vaak ook wel prettig zo'n slap wietje. Kan je tenminste een pure op normaal formaat draaien zonder dat je na één hijs van de bank valt. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

gek.. ik krijg altijd koppijn van blad en steeltjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah pech gehad, veelste vroeg geoogst.

maar van je fouten moet je leren!

veel lees plezier

en

next time better !

 

<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

zonde......

 

maar zie het ook positief in,je hebt nu een les geleerd die de volgende keer niet meer zal gebeuren.

ook dat is al veel waard omdat je volgende kweek dus beter word.(en dus meer en betere wiet)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ah pech gehad, veelste vroeg geoogst.

maar van je fouten moet je leren!

veel lees plezier

en

next time better !

 

<_<

Probleem met buitenwiet is ook dat je vaak wel te vroeg MOET oogsten omdat anders de hele oogst verloren gaat door schimmel. Naar mijn ervaring dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de info B)

 

Ik heb ze er wel wat vroeger afgehaald dan vorig jaar maar er zat inderdaad al rot in en het regende pijpenstelen.

We hadden een slechte zomer dit jaar en ik ga er van uit dat het volgend jaar niet anders zal zijn.

Dus ga ik mooi over op vroeg bloeiers. Dat ik halverwege september kan oogsten voordat het weer dramatisch verslechterd <_< .

Ik heb namelijk geen mogelijkheid om ze af te dekken om omdat ik niet op de begane grond zit maar boven een winkel.

Daarom kan ik geen palen in de grond drukken en daarboven een stevige plaat bevestigen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga over op Autoflowers, met een beetje geluk kan je zelfs 2 ronde's in 1 zomer doen.

Binnen voorgroeien rond begin april, overpotten op 2/3 van april en hupla de hele handel in 15 literpotten de tuin in kieperen <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja is dat ga ik eens proberen.

want dit schiet niet op.

Als ik ze 2 weken langer had laten staan was de hele zooi gaan rotten.

En van zaden ben ik ook niet echt meer een grote fan omdat je nooit zeker kunt weten dat het om vrouwtjes gaat.

Ik ga denk ik stekken kopen dan weet ik tenminste zeker dat ik niet weer met 300g zooi zit komend jaar.

 

Vorig jaar had ik geluk want dat eigenlijk het zelfde zaad maar die kon maar net geheel afrijpen.

Dat waren ook allemaal laat bloeiers.

 

gallery_17344_7574_320047.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vraag me af of je jezelf wel goed hebt ingelezen op dit forum want het lijkt er niet echt op. Sorry dat ik het zeg maar ik heb dit jaar mijn eerste kweekje gedraait en heb ook veel tegenslagen gehad. Door mij vooraf goed in te lezen wist ik al het een en ander. Zo wist ik door het lezen dat ik feminized seeds moest hebben en als je laat begint of zeker wilt zijn van je oogste je ook het beste auto-flowers kan nemen.

Verder heb ik over stekken ook het een en ander gelezen, zo kun je met stekken ook veel problemen hebben. Zo kunnen ziektes van van de moederplant worden doorgegeven op jou stek en de overlevingskans van stekken is ook lager dan van zaad en ze zijn dus zwakker en daardoor dus ook gevoeliger voor ziektes etc.

*Wat ik je aan raad is om eens jezelf goed in te lezen en dan vooral te kijken naar auto-flowers, feminized zaden en soorten die snel of vroeg afgebloeid zijn bijvoorbeeld de Deense soorten.

Succes voor volgend jaar zou ik zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehehe, je zegt net dat ik met een goed idee kwam (autoflowers) maar hebt het meteen daarna over stekken... dat gaat hem niet worden hoor <_<

 

Stekken van autoflowers bestaan niet omdat de stek in bloei staat op het moment dat ie gesneden wordt.

En terug in groei zetten is niet mogelijk met autoflowers.

Koop gewoon een pakje autoflowerzaden, er zijn al feminized zaden te koop.

Of normale autoflowers en bestuiven met een mannetje, kan je van 1 plant weer zaden halen voor een volgende ronde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@groengoud, Precies dat bedoel ik ook!

Weet je misschien een site waar je ook autoflowers hebt die niet feminized zijn?

groeten, piet

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je nou zelf eens googlet stuit je mischien ook nog op wat leerzame links <_<

iedereen kan google gebruiken, en zo te zien is het niet verkeerd als je eens een uurtje per dag gewoon gaat googelen en op dit forum lezen voor info aangaande kweken, mischien dat je dan volgend jaar nog iets bruikbaars kunt oogsten

 

mijn 1e buitenkweek was namelijk gelijk een succes, maar daaraan vooraf ging wel een periode(winter) van een paar maanden waarin ik me goed ingelezen heb, op meerdere forums rondgekeken(eerst ook nog niet geregistreerd, van gewoon meelezen leer je veel meer als van alles vragen

dus begin gewoon nu met informatie verzamelen en probeer het volgend jaar opnieuw

Share this post


Link to post
Share on other sites
@groengoud, Precies dat bedoel ik ook!

Weet je misschien een site waar je ook autoflowers hebt die niet feminized zijn?

groeten, piet

 

 

euhm sannie's shop??? <_<

de forumbeheerder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...