Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Collie Weed

Ik ben geript en ik weet waar de ripper woont

Recommended Posts

Waarom gelijk erlangs gaan wanneer een eenvoudig briefje waarschijnlijk meer effect heeft?.

Vindt zo'n ripper vast geen prettig idee dat ie gespot is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oeps foutje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een aparte adviezen geven sommige zeg, de politie bellen???

 

Een briefje is wel goed id, en als ie daar niet op reageert langs gaan (zonder vriendjes, kom op je kan het toch wel alleen af je kan wel iets mee nemen natuurlijk)

 

 

*edit: Terug geven is natuurlijk niet genoeg, boete erbij geven!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet wat leuks... :lol:

 

 

geef hem een gratis abo op wietforum.nl en breng dit topic onder zijn aandacht...

 

meer hoef je niet op het briefje te zetten <_<

 

wat zal die zweten zeg... :wacko:

gr

Carpie

 

volgens mij... gaat boefje030 ook mee fotos maken in het enge bos :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk ik hou t ff dicht bij me zelf.

en ik vraag me af of er geweld nodig is,

als je duidelijk maakt dat jij een massif front achter je hebt staan.

Je tuin moet je beschermen, dat is je recht,

en ik denk dat het belangrijk is om dat rete duidelijk te maken.

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou nooit Anoniem bellen, zoek maar is op hoe Anoniem Anoniem bellen is.

Soms word bij de rechtzaak zelfs de Anonieme tip gever als ooggetuigen opgeroepe..

 

Dat was zo leuk bij de Anonieme tipgeving van een ex-vriendin van een gozer die iemand neer gestoken had.

Dit meisje had het zien gebeuren, en werd als ooggetuigen opgeroepe!

 

Maja..

 

Wat Doc zij ( ik geef het toe ) vond het een hele mooie en ijzer sterke.

Je hoeft niet eens ( wat ik ook niet van plan zou zijn ) geweld te gebruiken, maar die gene gewoon confronteren met het feit dat hij jouw oogst geript heeft.

Zou cool zijn als ge dit op een new kids ontheblock manier zei en het opnam:P

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probleem met gelijk erlangs gaan is dat zoiets nogal snel uit de hand kan lopen of degene zijn naam is haas en hij weet van niets.

Wat doe je dan?

 

Een simpel briefje maakt hem nerveus en grote kans dat de ripper eieren voor zijn geld kiest of de boel gaat verplaatsen, veel kans gelijk dezelfde dag nog.

Zorgen dat er mensen adres in de gaten houden en dan buut ik heb je. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

In nieuws en media weer een bericht van een gezin wat door een kweekverleden in het nauw kwam.

stel dat je gewoon een nette kweker bent,

en je wordt in het nauw gezet door een "vriend"of ripper,

en je wilt of kunt geen zware jongens aan het werk zetten......

 

Maar ondertussen weet je zeker dat je gespot bij de growshop bent door een ripper.........

Als ik gebeld wordt of gemaild met door iemand die in dergelijke nood zit,

weet ik 1 ding: Ik doe niet nix :wacko:

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou gewoon een briefje in de bus doen met een deadline om het terug te geven zoniet,

dan even er langs gaan met een paar brede vrienden, en geen geweld gebruiken maar wel zorgen dat hij 7 kleuren schijt:p

 

p.s. waren het je snow-low's?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denken jullie nou echt dat iemand schrik krijgt van een briefje in de bus?? Da's zwak bluffen, daar lachen ze om, weten meteen dat je geen ballen hebt.. Aan de deur gaan is de beste optie, zoniet zie mijn andere post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had dikke Ice planten in metselkuipen,hij heeft er 1 finaal stukgerukt,meer dan de helft v/d plant weg,de rest beschadigd.

Ik weet waar hij woont en hij is geen bekende van mij.

ik heb hem vorige week een brief gestuurd met een ultimatum om de schade te vergoeden,of anders zou ik langs kunnen komen..

geen reactie.

ik denk dat weetje een goede oplossing heeft gestuurd via de PB.

ik heb de tijd en hij mag best bang worden :wacko:

ik ben blij met alle goede zorgen van iedereen,maar misschien schroef ik gewoon al zijn wielen onder zijn auto weg,en een briefje erbij: dokken of nie meer auto rije nie <_<

da's leuk als niets werkt.

Peace,

C.W.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerst een net briefje dat hij het terug kan brengen en daarna elke dag handje vliege-made door de brievenbus zou mijn advies zijn

Ik zelf zou gewoon op die gozer af stappen en en hem bij zijn strot pakken en dan de keuze geven of hij knijpt hem of ik knijp hem :wacko: maja ik ben ook het type met de losse handjes en opvliegend karakter

 

Succes

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik snap wel dat je niet bang word van een briefje, maar dan geef je hem de kans om het recht te zetten...

daarna zou ik langs gaan, maar zodra je geweld gaat gebruiken moet je zelf ook oppassen, een klap kan wel maar in elkaar meppen niet, dan heb je zelf een probleem. gewoon zorgen dat hij bang is :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou achter zijn wijf aangaan ook al ziet ze er niet uit <_< Even door de zure appel heen bijten of iets anders :smoke wat een beetje zuur kan zijn :wacko:

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zou achter zijn wijf aangaan ook al ziet ze er niet uit :lol: Even door de zure appel heen bijten of iets anders ;) wat een beetje zuur kan zijn :wacko:

 

Gr Kramer

<_< :smoke

 

Ik had hier trouwens een topic voor geopend, alleen werd die gesloten :S

 

Kijk hier maar

 

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopi...&hl=rippers

 

 

je hebt nu mazzel...Elmanito is met vakantie :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

leg een dode rat met een briefje in zijn brievebus,

zeg dat ie het pakketje met wiet en cash voor zn deur legt op een bepaald uur en als die dat niet doet :wacko: <_<

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb geen buren...niemand wil naast me wonen... :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
http://www.parool.nl/parool/nl/287/OPMERKE...ostenrijk.dhtml

 

Wietplantage in verblijf neushoorn Oostenrijk

WENEN - Een Oostenrijkse dierenverzorger dacht de beste plek voor zijn wietplantage te hebben gevonden: het verblijf van een neushoorn in de dierentuin van Hellbronn, nabij Salzburg. De 59-jarige man had dertig wietplanten in het afgesloten verblijf gezet en runde een lucratief handeltje vanuit de zoo. Dat meldde de directeur van de dierentuin zaterdag.

 

De wietplantage bleef lange tijd onopgemerkt, omdat de verzorger de enige was die in het verblijf van de neushoorn kwam. De dierentuin trof de wietplanten aan na een tip van de narcoticabrigade van de politie. Die hadden over de softdrugshandel gehoord van een klant van de dierenverzorger.

 

De man die al jaren in de dierentuin werkte, is ontslagen. Het is niet bekend hoe lang hij al wiet kweekte in het verblijf van de neushoorn. (ANP)

18-09-10 17:05

Hahahahaha.,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zou achter zijn wijf aangaan ook al ziet ze er niet uit :lol: Even door de zure appel heen bijten of iets anders ;) wat een beetje zuur kan zijn :wacko:

 

Gr Kramer

En uiteraard filmen en op internet zetten met dat ondergespoten smoeltje <_< :smoke

(of ga ik nu te ver? :lol: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...