Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Alex_tr

Kleine Toppen

Recommended Posts

Hey Alex,

 

Tis moeilijk in te schatten maar ik zou zeggen tegen de 150 grammetjes :wacko:

En dan is 't nog de vraag hoe die smaakt en of je 't evt kunt verkopen..

Het belangrijkste hiervan is dat je wat geleerd hebt voor de vlg ronde, kijk eens kritisch naar alles wat je gedaan hebt en lees wat je kunt verbeteren!

 

grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus beste mensen vandaag de boel maar omhakken of nog een aantal dagjes wachten,

 

want ik hoor dat de toppen in de laatste week nog groter worden zou dat bij mij niet het geval kunnen zijn?

 

 

 

De groeten,

 

 

Alex.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou het alleen al puur knippen omdat het echt niet meer rendabel is om dit te laten staan als je stroom tijd en risico mee rekent..!!

 

En tot welke week heb jij met vermitec gespoten want dat is echt een super slecht spulletje om op te roken..!!!

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik zou het alleen al puur knippen omdat het echt niet meer rendabel is om dit te laten staan als je stroom tijd en risico mee rekent..!!

 

En tot welke week heb jij met vermitec gespoten want dat is echt een super slecht spulletje om op te roken..!!!

Mvg stikkie

 

 

Ik heb gisteren nog Verti gebruikt:),

 

 

roke doe ik deze shit zowiezo niet meer alleen die gedachte van de spint al maar mijn vraag is zijn er zometeen wel toppen na het drogen misschien voor de verkoop of is dit gewoon pruts 1e klas?

 

 

 

Alvast bedankt,

 

 

Alex.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik snap dat dit het laatste is wat je wil horen....

Maar als je dit door verkoopt speel je met mensen hun gezondheid...!!!

Dit spul is niet voor niets verboden voor de normale man....

En dat heeft met het spuiten te maken laat staan als je het oprookt...

 

Hoop dat je de goede keuze maakt..

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik snap dat dit het laatste is wat je wil horen....

Maar als je dit door verkoopt speel je met mensen hun gezondheid...!!!

Dit spul is niet voor niets verboden voor de normale man....

En dat heeft met het spuiten te maken laat staan als je het oprookt...

 

Hoop dat je de goede keuze maakt..

Mvg stikkie

 

Ik weet het stikkie na een aantalx spuiten heb ik zelf effe een dag of 2 keelprobleempjes gehad maar ja mijn investering moet er wel uit en ik denk dat dat al een hele klus word de gene die dit gaat roken (waarschijnlijk buitenland) mag blij zijn met spint want als dit minder dan 300gr word gaan er nog meer schadelijke zooi in.

 

ik ben nu 650euro verder buiten de stroomkosten die wil tog wel graag trg:)

 

 

Maar bedankt voor je reactie.

 

 

Alex.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahaha lach me stuk!

 

Misschien volgende ronde tomaten in je hok rammen! Vertimec spuiten en een zere keel, dan heb je iets niet goed gedaan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hahahaha lach me stuk!

 

Misschien volgende ronde tomaten in je hok rammen! Vertimec spuiten en een zere keel, dan heb je iets niet goed gedaan

 

 

Tomaten hebben wij al staan zo ook een druivenboom paprika's overigens doen die het allemaal perfect behalve deze 10planten dan.

En ik ken er eigenlijk niet om lachen en aan de andere kant is het de eerste keer dus jah...

 

 

 

MvG,

 

 

Alex.

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk niet dat hij om je kweek lacht,

maar om je gevaarlijke spelletje's met vermitec...!!

En het nog verder verpesten (zo ver mogelijk) door het verzwaren wat je wil doen....

 

Ik zou gewoon heel goed leren kweken, want geloof mij nou maar als ik zeg dat ik zonder die troep erin te gooien toch een leuker gewichtje in de schaal heb liggen...

 

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vertimec spuiten in de volle bloei?! Lekker bezig man.. :wacko:

 

Advies is stoppen en terug te gaan naar de basis van het kweken!!!

Deze rommel gun je je vijand nog niet..

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh man... je kunt beter meteen opnieuw beginnen; wel je hok goed disinfecteren. Als je 50g hash kan maken met de toppen die je hebt staan moet je daar al blij mee zijn. :wacko:

volgende keer beter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah tis niet anders jongens en dames nu maar een schaar kopen en de boel omleggen,

 

 

Gisteren had iemand het over Detol en Vital zou dit voldoende zijn voor desinfectie en het voorkomen van spint?

 

 

 

Alvast Bedankt,

 

 

 

Alex.

Share this post


Link to post
Share on other sites

met desinfecteren voorkom je niks, hygiënisch en secuur werken kan spint wel voorkomen

Share this post


Link to post
Share on other sites
met desinfecteren voorkom je niks, hygiënisch en secuur werken kan spint wel voorkomen

 

Dat geld dus alleen als je zelf je stekken maakt of uit zaad werkt.

Wanneer je de rotzooi, euhw.... stekken dus bij een stekken boer haalt moet je maar afwachten wat voor troep je mee krijgt

 

spint

thrips

varenrouwmug

meeldauw

voetrot

enz enz enz.

 

stekken zijn maar 3 van de 10 keer gezond de rest is ROTZOOI, zit hier met hetzelfde probleem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1)

...spint waardoor ik een aantal keren heb gespoten met vertimec maar heeft niet tot nauwelijks geholpen dosering 0,25 op 1 liter

2)

...topbooster van een eigen merk.

3)

...afzuiging en inlaat geen verstand van maar het was meer dan voldoende volgens degene die het aansloot, hok is 215x175x185...

4)

...Zou het misschien kunnen komen door het knippen van de bladere om de 3 weken of omdat ik eerste maand heb gedraaid zonder afzuiger?...

:lol:

Bovenstaande info laat zien dat je een grote sprong in het diepe hebt genomen zonder voorbereidingen te treffen, maar je kan het niet terugdraaien en hopelijk heb je iets geleerd ;)

 

Het is wel een afknapper om zo je oogst naar de knoppen te zien gaan. Gelukkig staat alle belangrijke basisinfo in de stickies van dit forum...die zou je uit je kop moeten leren en toepassen!! Dan ben je al meer dan halverwege een succesvolle kweek. :wacko:

 

Bespaart je een hoop teleurstellingen en zal je niet in de verleiding komen om GIF te verkopen als rookwaar. Want als je de afgelopen weken met vertimec hebt gewerkt....slechte zaak!! <_<

 

Wat je zou kunnen doen is je wiet "curen" alhoewel ik me afvraag of het helpt tegen vertimec, maar dat kan je vast wel ergens vinden op dit forum. Alsook een verslag plaatsen van je volgende kweek, kan iedereen meekijken/denken en zal je je verlies van deze ronde meer dan goedmaken :smoke

 

keep ´m green

 

salu2

Pierre Paf

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
oh man... je kunt beter meteen opnieuw beginnen; wel je hok goed disinfecteren. Als je 50g hash kan maken met de toppen die je hebt staan moet je daar al blij mee zijn. :wacko:

volgende keer beter.

 

50? ? ? maak daar maar 15 van <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

mensen ik heb net de boel omgehakt en ga ze nu laten drogen mijn vraag hoelang en onder welke omstandigheden?

 

 

Alvast Bedankt..!! met takken en al weeg ik 630gram en dus nat iemand een schatting wat het uiteindelijk word?

 

 

 

 

Alex..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als jij met takken en al 630 gram weeg dan denk ik dat het een kissie voor je ga worden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

100gram dat komt inieder geval in de buurt van mijn investering:),

 

 

Maar is dat dan slecht voor deze kweek ?

 

 

De Groeten,

 

 

Alex.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...